به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

مفتخر: تمرینات ایرانجوان سه روز قبل آغاز شد

مفتخر: تمرینات ایرانجوان سه روز قبل آغاز شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: یم ما سه روز است که شروع کرده و مسابقه تدارکاتی انجام نداده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت از باشگاه نفت آبادان، سعید مفتخر پس از شکست تیمش مقابل تیم صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر کدام از بازیهای فصل جاری حکم یک بازی فینال را دارد. تیم‌هایی که هزینه بیشتر و زودتر شروع کرده‌اند در این فصل موفق خواهند بود.

وی افزود: تیم ما سه روز است که شروع کرده و مسابقه تدارکاتی انجام نداده‌ایم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم زیرا با تمام توان تلاش کردند. متاسفانه روی اتفاقات دو گل دریافت کردیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و مطمئن باشید نمایش درخوری در طول فصل از خود ارائه خواهیم داد.

مفتخر در ادامه یادآور شد: به تیم صنعت نفت به دلیل نمایش بازی زیبا تبریک می‌گویم. ما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم که اگر شانس با ما همراه بود و توپ‌های‌مان وارد دروازه می‌شد نتیجه به شکل دیگری بود. نیمه اول هم چهار موقعیت داشتیم که حسن هوری دروازه‌بان خوب تیم صنعت نفت با واکنش‌های خود ما را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در پایان تصریح کرد: بوشهر و آبادان یکی هستند و اصلیت خود من آبادانی است. مطمئنم تیم صنعت نفت یکی از تیم‌هایی است که فصل جاری به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها