به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

خبر فوری: موافقت اسکوچیچ با حضور آل نعمه

پس از جلسه مهم مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان، آرامش به اردوی این تیم بازگشت.
پس از جلسه ظهر امروز در باشگاه فولاد خوزستان، مشکل حضور احمد آل نعمه در تیم فولاد برطرف شد و این بازیکن مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقد قرارداد باشگاه فولاد با احمد آل نعمه مدافع خوزستانی تیم تراکتورسازی تبریز با واکنش دراگان اسکوچیچ روبرو شد و این مربی اعلام کرد چون قبل از امضای قرارداد، هماهنگی های لازم با او صورت نگرفته است، اجازه حضور در تمرینات را به آل نعمه نمی دهد.

سیف الله دهکردی مدیرعامل باتجربه فولاد برای خاتمه دادن به موضوع و جلوگیری از ورود حاشیه به تیم شایسته جنوب ایران، دستور برگزاری جلسه فوری را صادر کرد و این جلسه از ساعت 11 امروز به مدت دو ساعت در دفتر مدیریت باشگاه فولاد برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ در این جلسه گلایه های خود را مطرح کرد. دهکردی نیز به وی توضیح داد که باشگاه به منظور تقویت تیم و پر کردن جای خالی ایوب والی که اخیراً دچار محرومیت شده، اقدام به جذب آل نعمه کرده تا این بازیکن راهی تیم پدیده خراسان نشود.

سیف الله دهکردی به دراگان اسکوچیچ اطمینان داد که در باشگاه فولاد تمامی اصول حرفه ای رعایت می شود و مدیریت باشگاه تحت هیچ شرایطی در تعیین بازیکنان و ترکیب تیم دخالت نمی کند.

پس از صحبت های دهکردی، سوء تفاهم هایی که برای اسکوچیچ به وجود آمده بود، برطرف شد و در نهایت قرار شد که احمد آل نعمه عصر امروز در تمرین تیم فولاد شرکت کند و در صورتی که اسکوچیچ تشخیص بدهد، برابر پرسپولیس به میدان برود.

این خبر خوشحال کننده ای برای هواداران فولاد خوزستان است که شب گذشته بعد از اطلاع از مخالفت اسکوچیچ با حضور آل نعمه، دچار نگرانی شده بودند. پس از جلسه امروز که دقایقی پیش خاتمه یافت، آرامش به اردوی فولاد بازگشت تا این تیم با تمام قوا برای بازی با پرسپولیس آماده شود.

«این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن در سایت ورزش 3 با ذکر منبع بلامانع است.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها