به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱

ناراحتی اسکوچیچ از حضور آل نعمه

فولادی ها امیدوارند که تا قبل از تمرین عصر امروز رضایت اسکوچیچ برای استفاده از آل نعمه را جلب کنند.
پیوستن احمد آل نعمه به تیم فولاد خوزستان، خبری بود که هیچ یک از افراد نزدیک به باشگاه فولاد انتظار آن را نداشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که دراگان اسکوچیچ منتظر نتیجه پیگیری دوستانش در تهران برای جذب سیامک کورشی شاگرد سابقش در ملوان و مدافع این فصل تیم نفت تهران بود، ناگهان سایت رسمی باشگاه فولاد خبر و تصاویر عقد قرارداد داخلی احمد آل نعمه را روی خروجی خود قرار داد.

این خبر نه تنها باعث تعجب اطرافیان باشگاه شد، که آشفتگی و ناراحتی اسکوچیچ را به همراه داشت. سرمربی فولاد هر چند که در تمرین عصر دیروز این تیم ناراحتی اش را بروز نداد تا در آستانه بازی با پرسپولیس، اردوی تیمش دچار تشنج نشود، اما به گفته نزدیکان وی، این مربی شب گذشته با حالتی عصبی پیگیر اتفاقاتی بود که منجر به عقد قرارداد آل نعمه با فولاد شد. اتفاقاتی که یکی از دستیاران دراگان اسکوچیچ که گفته می شود در باشگاه نفوذ زیادی دارد، بدون اطلاع این مربی کروات، آن ها را برنامه ریزی کرد و واسطه عقد قرارداد روز گذشته شد.

فولادی ها که متوجه عصبانیت اسکوچیچ شده بودند و واکنش وی را محتمل می دانستند، شب گذشته با برقراری تماس هایی درصدد آرام کردن این مربی برآمدند. اسکوچیچ اما از مواضع فنی خود کوتاه نیامده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد، چرا که این مربی دوست ندارد داستان ایمان موسوی باز هم در تیمش تکرار شود.

ایمان موسوی در ابتدای فصل توسط نناد نیکولیچ به فولاد منتقل شد و قرارداد رسمی بست. اسکوچیچ پس از آن که در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفت، با حفظ حریم مربی گری اش، حتی در روزهایی که فولاد خوزستان مثل بازی با تراکتورسازی تبریز به سختی 11 بازیکن بزرگسال در اختیار داشت، ترجیح داد علی سینا ربانی را برای اولین بار در لیگ برتر بازی بدهد اما از موسوی در ترکیب اصلی استفاده نکند.

تفاوت داستان موسوی و آل نعمه در این مسأله است که از یک سو دراگان اسکوچیچ کوتاه نیامده و تا این ساعت حاضر به پذیرش تصمیم فولادی ها در خصوص عقد قرارداد با آل نعمه نشده است و از سوی دیگر، احمد آل نعمه از موضع فنی اسکوچیچ و مخالفت این مربی با حضورش در فولاد خبر ندارد.

آل نعمه بازیکنی نیست که بخواهد مثل ایمان موسوی روی نیمکت بنشیند و نظاره گر بازی ها باشد و البته اسکوچیچ بارها نشان داده برای حریم مربی گری اش، حرمت ویژه ای قائل است. از هم اکنون می توان حدس زد که بر خلاف امیدواری دست اندرکاران فولاد به حل ماجرا، اسکوچیچ کوتاه نمی آید و در بازی با پرسپولیس، با وجود کمبود بازیکن در تیمش از آل نعمه در ترکیب استفاده نمی کند. و این موضوع مهمی است که می تواند فولاد را دچار چالش جدیدی نماید.

در این میان اما، یک نفر هست که می تواند خیلی زود ماجرا را فیصله بخشیده و همه چیز را برای هواداران فولاد شفاف کند. سیف الله دهکردی مدیرعامل باتجربه فولاد، یک شگرد ویژه در طول شش سال مدیریت تیم فولاد داشته است. دهکردی که مربی بزرگی در فوتبال خوزستان بوده، در تمامی مواسم نقل و انتقالات، چه در ابتدای فصل و چه در نیم فصل، از تمام مربیان خارجی و داخلی فولاد طی سال های اخیر، درخواست های کتبی امضاء شده برای جذب بازیکنان موردنظر آن ها دریافت می کرد.

لوکا بوناچیچ، مجید جلالی و حسین فرکی مربیانی بودند که پیش از این در دوره مدیریت دهکردی در باشگاه فولاد فعالیت داشته اند و همه آن ها با ارائه درخواست کتبی و امضای زیر آن درخواست ها، نام بازیکنان مورد نظرشان را به دهکردی اعلام کرده بودند.

بدون شک درباره اسکوچیچ نیز همین اصل رعایت شده است و به همین دلیل دهکردی می تواند به سرعت حرف و حدیث های پخش شده در سطح اهواز پیرامون قرارداد آل نعمه را خاتمه دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا سیف الله دهکردی با منتشر کردن درخواست کتبی دراگان اسکوچیچ برای جذب احمد آل نعمه، به حرف و حدیث ها پایان می دهد یا خیر؟


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها