به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

سسما: می‌توانستیم مقابل السد برنده بازی باشیم

سسما: می‌توانستیم مقابل السد برنده بازی باشیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، یوسو سسما مربی اسپانیایی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی برابر السد قطر، گفت: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

وی ادامه داد: در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم

مربی تیم فولاد در خصوص نیمه نخست و نیمه دوم افزود: در 25 دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند، 15 دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی م‌یکنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

یوسو سسما، در انتها گفت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این شش بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
خیلی عالی درود بر شما.
به هر حال ما باید واقعیت رو قبول کنیم ک تیمی هستیم مظلوم هیچ گونه حامی نداریم مانند تیم های سرخابی نه وزیر داریم ن پول انچنانی یه مشت بازیکن متوسط داریم ولی تا روز اخر امیدوار ب تیم درسته قهرمانی یا فینال نائب آسیا رویا هستش اما دست از تلاش برنمیداریم تا اخرین لحظه می جنگیم برای اثبات فوتبال خوزستان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
ولی قبول داری تعویض هایی که کردین اشتباه بود؟ خصوصا میری هروقت فرستادین توی زمین به تیم ضرر زده اخه چرا ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
به نظراکثر هواداران فولاد میری باعث گل خوردن فولاد شد. دیروز گلمحمدی سرمربی پرسپولیس وقتی دریس بازیکن هجومی تیمش اشتباه کرد درهمان زمین مورد غضب سرمربی قرار گرفت درحالی که بازیکنان فولاد در این مورد هیچ گونه بازخواستی یا تذکری به آنها داده نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
فولاد با دست خالی خیلی خیلی عالی بود. فقط تعویض میری اشتباه بود هنوز فولاد هیچ بازی را با حضور ایشان پیروز نشده.
( میری کی از فولاد میری) که بجز ضرر هیچ سودی برای فولاد نداشتی ‌ نه پاس سالم ، نه شوت آنچنانی ، نه موثر در زمین. برو وهر جا میری موفق باشی.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
خدا از کسانی نگذره که باعث و بانی بسته بودن پنجره نقل وانتقال فولاد شدن.
اگه نیم فصل قادر به جذب بازیکن بودیم چه بسا میری و چنین بازیکنان بی کیفیتی در فولاد نبودن که با اشتباهاتشون زحمت های یک مجموعه رو به باد بدن و دست کادر فنی برای تعویض باز بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اقا چمونه حامی نداریم مگه شرکت فولاد خوزستان پولش کمه . این حرفا چیه پولی که فولاد خوزستان داره هیچ تیمی نداره حتی اسقلال و پرسپلیس اینقدر پول ندارن ولی متاسفانه ما زورمون میاد یکم خرج کنیم یه چند تا بازیکن اسمی بزاریم اخه بعد ۶ سال رفتیم جام باشگاهای آسیا لاقل فقط امسال که تو آسیا هستیم یه چندتا بازیکن خوب میگرفتیم که خوش بدرخشیم . الان فولاد هرچی بازی کرده از رو احساساته همه ما میدونیم فولاد توانایی شکست آلمینیوم اراک رو نداره چطور انتظار داریم السد قطر پرستاره رو شکست بده چطور انظار داریم توی جام بلشگاهای اسیا خوب بازی کنه با چه تفکری با چه چشمداشتی . خدایش ما ارزش نداریم یه تیم پر مهره خوب بفرستیم جام باشگاها؟ همیشه باید دست بسته بریم جام باشگاها ؟
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
دوستان عزیزی که میگن اگه پنجره فولاد باز بود میتونست محمد میری رو رد کنه و بازیکن بهتر بیاره. اولا که رد کردن بازیکن کاری به پنجره نداره میتونستن راحت از لیست خارجش کنند همونطور که سینا مریدی و فرزاد جعفری رو فسخ کردن. دوما نیمفصل هیچ تیمی بازیکن خوبش رو به فولاد نمیداد حتی اگه پنجره باز بود. سوما که خیلی مهمه یادتون نره اول فصل که پنجره بسته بود تا فدراسیون ایران همکاری کرد و اجازه داد بازیکن بگیریم فولاد 11 تا بازیکن گرفت از جمله همین محمد میری!!! پس اگه نیمفصل هم پنجره باز میشد بازهم نفراتی مثل میری جذب میشدن.
در کل فولاد روبروی السد خوب و مقبول بازی کرد میتونستیم برنده هم باشیم ولی مساوی هم بد نیست و ایشالا در بازیهای اینده موفق میشیم.
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
مسعول روابط عمومی فولاد چند تا از نظرات برا میری بفرستین تا به خودش بیاد مثل ساسان که به خودش اومد والان با تعصب بازی میکنه. انشاله اگه میری دو باره بازی کرد یه گل سه امتیازی با شوت از راه دور جبران کنه و این بازیکنانی که متحول میشن باید مدیون ما هواداران باشند که ازشون انتقاد میکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها