به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شب بدون پیروزی در گروه چهارم لیگ قهرمانان

شب بدون پیروزی در گروه چهارم لیگ قهرمانان

خوزستان اسپورت- هر چهار تیم حاضر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز از میدان خارج شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 میلادی از امشب در گروه‌های مختلف آغاز شد و تیم فولاد خوزستان با ارائه یک بازی خوب مقابل السد قطر به تساوی یک بر یک رضایت داد.

دیگر بازی گروه D بین تیم‌های النصر سعودی و الحدات اردن هم با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تمامی تیم‌های این گروه یک امتیازی شدند.

شاگردان جواد نکونام در دومین بازی از مرحله گرهی به دیدار تیم الوحدات اردن خواهند رفت. این بازی ساعت 22:30 شنبه شب 28 فروردین انجام می‌شود.

شب بدون پیروزی در گروه چهارم لیگ قهرمانان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
ضمن خسته نباشید به تیم فولاد ، می توان گفت این بازی یکی از زیباترین بازیهای لیگ قهرمانان آسیا بود که در آن دروازه بانان دو تیم ستاره های واقعی میدان بودند که با درخشش فوق العاده خود نه تنها مانع فرو ریختن دروازه خود شدند بلکه جذابیت خاصی به بازی دادند ، از طرفی هر چند مالکیت توپ و تعداد پاس های فولاد نصف السد بود ولی فولاد بسیار عالی ظاهر شد و می توانست پیروز میدان هم باشد ولی اگر پا روی حق نگذاریم نتیجه مساوی عادلانه بود ، به امید پیروزی های فولاد در بازیهای آینده ان شا الله
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
تبریک بخاطر بازی خوب فولاد خوزستان بنده هوادار صنعت نفت هستم و به تیم فولاد افتخار میکنم کاش صنعت نفت هم یک سرمربی خوب بیاره تا سهمیه آسیایی بگیریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها