به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حسینی: مقابل پیکان روز خوبی نداشتیم

حسینی: مقابل پیکان روز خوبی نداشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برابر پیکان روز خوبی نداشتیم و شکست تلخی را تجربه کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان گفت: شکست خیلی تلخی بود. با شناختی که از پیکان و تفکرات مربی این تیم داشتم، در روزهای اخیر به بازیکنان هشدار داده بودم که این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. می‌دانستم رقیب با برنامه بازی می‌کند و راه‌ها را می‌بندد.

وی با اشاره به مهارت نادر محمدزاده در پرتاب اوت تصریح کرد: پیکان با بازیکنی که خوب اوت دستی پرتاب می‌کند و نفرات قدبلندی که در جلو دارد، می‌تواند به هر تیمی ضربه و گل بزند. فکر می‌کنم بچه‌ها روز خوبی نداشتند. آنها زحمت خود را کشیدند، اما احساس می‌کنم بعد از دیدار با ماشین‌سازی به‌خوبی ریکاوری نشده بودند . چون در نیمه دوم افت بدنی داشتیم. بازی پایاپای بود و هر تیمی می‌توانست پیروز شود که پیکان با استفاده از اشتباه ما به گل رسید.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص قضاوت رضا کرمانشاهی گفت: نمی‌خواهم در خصوص داوری صحبت کنم؛ چون خیلی در این باره بحث می‌شود. کرمانشاهی داوری باتجربه است، اما خیلی سر و صدای نیمکت ما را درآورد. باید صحنه‌ها را ببینیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
روز خوبی نداشتید؟؟ افتضاح بودین. این چه بازی بود که کردین؟ تمام پاس ها اشتباه بود. تیم از نظر بدنی کم آورده بود. چرا عباس عسکری 5 دقیقه بازی میکند؟ اگر مصدوم است و یا اعتقادی به او ندارید اصلا چرا باهاش قراداد بستین. اونوقت میاین به تارتار و فرزاد حاتمی که بدترین بازیکن پارسال تیم نفت بود می بازید؟
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
وقتی پیکان فهمید شما برای مساوی آمدید تعویض کرد و طرح حمله ریخت و برد
حسین قیصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
آخه چرا اصرار داری به بازی دادن به ایزدی و تهیدست و....
چرا بوعذار تعویض میشه، چرا باقرپور و عسکری تعویضی میان داخل
لطفا نزارید به ایزدی و تهیدست بازی بدن، واقعا ضعیف تر از ضعیف هم هستند و حسینی هم کار خاصی نمیکند دو گل خیلی خیلی شانسی زد اصلا در حد فیکس نیست. اصلا پیکان تیمی نبود ک بخاد نفت رو ببره، این چه ترکیبیه، لطفا بازیکنای خوزستانی تیم رو که خیلی سرترن نسبت به اونا بازی بدین، دیکه پافشاری به ترکیب اول فصل کافیه
باقرپور و عسکری و بوعذار و بلبلی باید فیکس باشن
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
حسینی که تو نوک حمله بود همش توپها رو خراب میکرد بخاطر اینکه خودش گل بزنه ، توپ رو نگه نمی داشت تا بازیکنان تو حمله برسن این باید بره رو نیمکت آقای سر مربی ، لطفا تنبیهات در نظر بگیر مثل تارتار پارسال بازیکنی پاس نمیداد و خودسری میکرد دیگه میرفت رو نیمکت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها