به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: امتیازات بازی مقابل نفت برای ما حیاتی بود

تارتار: امتیازات بازی مقابل نفت برای ما حیاتی بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سه امتیازی که تیمش در دیدار با نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، بسیار حیاتی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: فصل قبل خاطرات خوبی در این شهر داشتم و بارها در این اتاق کنفرانس صحبت کردم. خاطرات من با نفت زنده شد. خیلی خوشحالم که بازی خوبی ارائه کردیم و با نتیجه همراه بود و سه امتیاز خیلی حیاتی را در این شرایط کسب کردیم.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان خیلی جنگید. کیفیت زمین به گونه‌ای بود که نمی‌شد خیلی زیبا بازی کرد، اما در همین بازی هم ما موقعیت‌های بهتری نسبت به تیم نفت داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: آقای حسینی خیلی برای این تیم زحمت کشیده است. با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیمی آبرومند را درست کرده که باید به او خسته نباشید بگویم. از بازیکنانم باید تشکر ویژه داشته باشم که برای گرفتن این سه امتیاز خیلی تلاش کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در آینده هم این روند را ادامه بدهیم.

تارتار درباره عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: کرمانشاهی از داوران با تجربه و با کیفیت ماست. در حال حاضر او در جریان بازی کاملاً مسلط بود و تأثیری روی نتیجه بازی نداشت و قضاوت با کیفیتی ارائه کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
درود به اقای تارتار مربی فنی و بااخلاق بهترین مربی که این چندسال تو خوزستان مربیگری کرد.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
کرمانشاهی افتضاح بود. مسجدسلیمام میم خودش هم نبود. اصلاً این تیم فوروارد ندارد. لامصبا الاقل یک فوروارد میگرفتین! مگر چقدر میشد؟ چرا آقای حسینی عباس عسگری را 5 دقیقه بازی میدهد؟ اگر مصدوم است و یا به درد تیم نمیخورد، اصلاً چرا با او قراداد بستند. اینکه نشد فوتبال! نفت اگر به هر تیمی می باخت، حداقل نباید به تارتار پولکی و پرسپولیسی می باخت. حالا برو از آبادان امتیاز بگیر! تمام پسکاری ها اشتباه بود. اصلا از نظر بدنی تیم نفت خیلی کم آورده بود.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
اقای تارتار خود شما اشنایی با حضرات مسیول نفت داشتی و اگاه بودی نفت موقع باخت فرمایشیش بوده تا وسطا جدول بالاتر نیاد پارسالم میتونست قهرمان بشه ولی حضرات از شما هم خواستند به پرسپولیس ببازین و بازیهای بعدی هم نتیجه نگیرین
تا از قافله عقب بیوفتین . البته مقصر تو نیستی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها