به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حسینی: دعوای بازیکنان جوان در فوتبال طبیعی است

حسینی: درگیری بازیکنان جوان در فوتبال طبیعی است

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های نفت در این هشت هفته بود.

به گزارش خوزستان ورزشی وبه نقل از تسنیم، مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این هشت هفته بود. هم از نظر جوی و برودت هوا و هم اینکه جلوی تیمی بازی کردیم که آمده بودند به هر طریقی در این بازی نتیجه بگیرند. می‌دانستیم که حریف‌مان تیمی جوان و با انگیزه است.

وی با بیان اینکه تیمش تلاش کرد راه‌های نفوذ ماشین‌سازان را ببندد، تصریح کرد:‌ می‌دانستیم که باید با حوصله دفاع کنیم، حوصله کافی را داشته باشیم و در شرایط مناسب به آنها ضربه بزنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. از همه بچه‌های تیم که این روزها با دل‌ و جان زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم؛ همچنین از همکاران محترم خودم که یاری می‌رسانند و کمک می‌کنند و نیز همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد انتظاراتی که از این تیم وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دوست داریم بچه‌های نفت فوتبال خوبی ارائه کنند. به دنبال این هستیم که تیم و بازیکنان ما پیشرفت کنند و اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم. فکر می‌کنم شرایط نفت به‌گونه‌ای است که باید بازی به بازی پیش برویم.

حسینی درباره اتفاقات و حواشی پایان بازی گفت: فکر می‌کنم بچه‌ها که بازیکنان جوانی هستند، کمی احساساتی شده بودند. این مسئله هم طبیعی بود، چون بازی فشار زیادی داشت و شرایط سختی برای تیم‌ها ایجاد شده بود. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
تبریزی ها همیشه پر مدعا بودند
خوب شد باختند
باخت تبریز ها به جنوبی ها
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
خوزستان اسپرت چرا کامنت من رو منعکس نکردی
مدیر پایگاه
با سلام
نظر شما خطاب به سایر کاربران سایت بود و در صورت نشر آن باید پاسخهای آن عزیزان خطاب به شما را هم منتشر می‌کردیم. بهمین دلیل از نشر کامنت‌هایی که مخاطب
آن گروهی از کاربران سایت هستند معذوریم.   
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
درود بر مجتبی حسینی عزیز درود بر شیران خوزستان درود بر هواداران نفت فولاد هواداران ابادان. که پشت سه تیم خوزستانی هستند
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
آقای حسینی عزیز،،بله، این اتفاقات برای بازیکنان جوان درحد معقول طبیعی است ،،، اما زنوزی بچه نیست که این کار نابخردانه را انجام داد،،،، این توهین فقط به هواداران نیست بلکه به همه شهروندان است،،، هیئت فوتبال استان خوزستان باید غیرت کنند وپیگیر تا ازسازمان لیگ جواب عملی بگیرند،،،،یعنی حداقل تیم های زنوزی راازدیدارهای خانگی محروم کنند،،، درغیراینصورت حرفهای مدیریت ماشین سازی به کرسی می نشیند که گفت شما که نه هتل نه فرودگاه نه هیچ زیرساخت دیگر ندارید عددی نیستید تا علیه ما بیانیه بدهید،،،، هیئت فوتبال استان خوزستان باید باید باید نشان دهد چگونه عددی هستند،،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها