به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

بازگشت با تاکسی از سفر پرحاشیه به تبریز

بازگشت با تاکسی از سفر پرحاشیه به تبریز

خوزستان اسپورت- مربیان نفت مسجدسلیمان برای بازگشت به تهران در راستای آغاز تمرینات خود، مجبور شدند با تاکسی به پایتخت بیایند.

به گزارش خوزستان اسپورت  به نقل از تسنیم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز گذشته ماشین‌سازی را در تبریز شکست داد و به جایگاه ششم جدول مسابقات صعود کرد. پس از این دیدار، درگیری‌هایی میان بازیکنان دو تیم رخ داد و باشگاه نفت به شدت به عدم پخش مستقیم تلویزیونی این مسابقه که اقدام ماشین‌سازان بود، اعتراض کرد.

این پایان اتفاقات عجیب این دیدار نبود. بازی ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود که برف زمین چمن ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، این مسابقه را یک روز به تعویق انداخت. اتفاقی که باعث شد بلیت پرواز نفتی‌ها به تهران لغو شود و آنها مجبور شوند با اتوبوس به پایتخت بیایند!

البته این هم پایان اتفاقات پُرحاشیه سفر شاگردان مجتبی حسینی به تبریز نبود. اتوبوسی که اعضای کادر فنی تیم نفت در آن حضور داشتند، در میانه راه خراب شد و مربیان نفت مسجدسلیمان مجبور شدند با تاکسی راهی تهران شوند.

نعمت رضایی سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان این خبر را تأیید کرد.

شایان ذکر است، تیم نفت مسجدسلیمان طبق برنامه روز سه‌شنبه باید به دیدار پیکان برود، اما مسئولان باشگاه نفت با توجه به تأخیر یک‌روزه بازی با ماشین‌سازی و خستگی بازیکنان نفت، خواستار تغییر تاریخ بازی مقابل پیکان هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها