به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتظاری: به چیزی جز شکست فولاد فکر نمی‌کردیم

انتظاری: به چیزی جز شکست فولاد فکر نمی‌کردیم

خوزستان ورزشی- زننده گل برتری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است و شکست دادن این تیم نشان داد که ما تیم باکیفیتی داریم.

به گزارش خوزستان ورزشی، نیما انتظاری در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: ما در بازی با نفت مسجدسلیمان اصلاً فکر نمی‌کردیم که بازنده باشیم و برای جبران آن باخت به چیزی جز شکست دادن فولاد فکر نمی‌کردیم. البته می‌دانستیم برابر تیمی قوی قرار خواهیم گرفت. فولاد یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است و شکست دادن این تیم نشان داد که ما تیم باکیفیتی داریم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به آن چیزی که شایستگی‌اش را داشتیم، دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این فصل برابر تراکتور امتیاز گرفت و به پرسپولیس هم که قهرمان چهار فصل اخیر است نباختیم. از طرفی تیم بزرگ سپاهان را شکست دادیم و مقابل فولاد هم به سه امتیاز رسیدیم. پیروزی در بازی دیروز نشان داد که نتایج اخیرمان اتفاقی نبوده است. ما تیم خوبی داریم که از بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای تشکیل شده است. از طرفی با یک مربی خوب مثل مجتبی حسینی داریم که برای هر بازی برنامه‌ها و تاکتیک متفاوتی دارد. امیدوارم این روند خوب را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: من فضای خوبی برای شوت زدن داشتم و خوشبختانه ضربه‌ای که زدم تبدیل به گل شد. بعد از گل هم احساس فوق‌العاده‌ای داشتم، چون زحمات همه بچه‌ها نتیجه داد و سه امتیازی مهم را به دست آوردیم. امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
دمت گرم انتظاری عزیز.....اون شوت بود یا موشک ! خدایش چه شوت بی رحمی بود هنوزم جای توپ رو تور دروازه نزدیک کنج مشخصه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
در دیدار ماشین سازان درتبریز عیار واقعی کادر وتیم جوان مسجدسلیمان تاحدی مشخص میشود آیا برد آنها تداوم دارد؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها