به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازگشت آرامش به اردوی تیم نفت مسجدسلیمان

بازگشت آرامش به اردوی تیم نفت مسجدسلیمان


خوزستان ورزشی- کسب سه امتیاز دربی خوزستان موجب بازگشت آرامش به اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شد.

به گزارش خوزستان ورزشی، پس از سپری کردن هفته‌ای پرتنش و همراه با حواشی فراوان، غلبه بر تیم بدون شکست فولاد خوزستان موجب بازگشت آرامش به اردوی نفت مسجدسلیمان و صعود این تیم به نیمه بالای جدول رده‌بندی شد.

ارائه بازی انتقادآمیز مقابل مس رفسنجان که با شکست 2 بر صفر همراه شد، انتقادات و شایعات زیادی را متوجه تیم نفت مسجدسلیمان کرد. انتقاداتی که با صحبت‌های مجتبی حسینی مبنی بر وجود اختلاف بین اعضای هیئت مدیره باشگاه آغار شد، سپس شایعاتی مبنی بر احتمال وقوع شرط‌بندی برخی بازیکنان نفت که از سوی برخی از سایت‌های ورزشی منتشر شد و فضای اردوی نفتی‌ها را ملتهب ساخت.

این فضای سنگین اما از سوی باشگاه نفت به خوبی مدیریت شد. مدیران نفت در اولین گام با انجام تغییرات در سطوح معاونت باشگاه، اقدام به دور کردن حاشیه‌ها از اطراف تیم نفت کردند‌، متعاقب آن با پرداخت بخش دیگری از مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان، به شارژ مالی اعضای تیم‌شان مبادرت ورزیدند تا سفیدپوشان نفت با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف برابر تیم بدون باخت فولاد خوزستان قرار بگیرند و اولین شکست فولادمردان در لیگ بیستم را رقم بزنند.

کسب سه امتاز دربی خوزستان موجب بازگشت آرامش به اردوی نفت مسجدسلیمان شد و مجتبی حسینی سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پایان بازی از زحمات مدیرعامل باشگاه تشکر کرد.

نفت مسجدسلیمان که لقب جوان‌ترین تیم لیگ بیستم را یدک می‌کشد، اکنون با دور شدن حاشیه‌ها از اطراف این باشگاه به آرامش رسیده است، اما برای تداوم این وضعیت نیاز به استمرار نتایج خوب در هفته‌های پیش رو خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
تبریک به مجموعه نفت مسجدسلیمان امیدوارم بازهم شاهد تداوم پیروزیهای تیم محبوبمون باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
صحنه این عکس آدم را یاد قهرمانی در جام جهانی می اندازد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها