به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تارتار: اجازه ندهید شرایط تیم نفت بحرانی شود

تارتار: اجازه ندهید این تیم شرایط بحرانی پیدا کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بچه‌های ما نزدیک هشت ماه است، ریالی دریافت نکرده‌اند و به امید چک 28 مرداد هستند که 20 درصد از قرارداد آنهاست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: تقسیم امتیازات تقریباً عادلانه بود. هرچند سایپا در نیمه دوم با توپ‌های مستقیم روی دروازه ما بیشتر فشار آورد. حرفم درباره مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان است. بچه‌های ما نزدیک هشت ماه است، ریالی دریافت نکرده‌اند و به امید چک 28 مرداد هستند که 20 درصد از قرارداد آنهاست. اینطور که به گوش می‌رسد، تاکنون نتوانسته‌اند آن مشکل را حل و پول را به باشگاه تزریق کنند. بازی هفته آخر ما با تیمی در حال سقوط است و بچه‌ها نگران چک‌های خود هستند.

وی در ادامه گلایه‌های خود از مشکلات مالی باشگاه نفت تصریح کرد: ما می‌خواهیم مانند این هفته و هفته‌های قبل، فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم، اما اگر اتفاق بدی بیفتد و خدای ناکرده بچه‌های ما شرایط بدی پیدا کنند، مسئولیتش با من نیست. از همین جا می‌گویم؛ آقایان مسئول در استان خوزستان! اجازه ندهید این تیم شرایط بحرانی پیدا کند. ما باید در جام حذفی هم بازی کنیم. امیدوارم مسئولان فکری اساسی کنند. در غیر این صورت هیچ مسئولیتی به گردن نمی‌گیرم و مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص قضاوت حسین زیاری در این مسابقه گفت: داور در نیمه اول تحت تأثیر صدای بازیکنان بود و اشتباهاتی داشت، اما در نیمه دوم به کارش مسلط شد. زیاری را مانند سایر داوران ما، داوری پاک و سالم دیدم. سایپا در این مسابقه نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت، اما زیاری داوری خوب و سالمی انجام داد.

تارتار در مورد اینکه تیمش در خطر سقوط قرار ندارد و از دیدارهای پایانی لیگ برتر به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای جام حذفی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ هفته‌های قبل اعلام کردم بازی‌های لیگ را به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنیم و خود را برای دیدار جام حذفی آماده نگه می‌داریم؛ اگر آن مشکلی که گفتم، حل شود.

وی درباره قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و رویارویی تیمش با تراکتور تبریز بیان کرد: فرقی نمی‌کند؛ چون هر سه تیم از تیم‌های مدعی هستند. پرسپولیس قهرمان شده و دو تیم دیگر مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. ما از قرعه خود استقبال می‌کنیم و مشکلی از این بابت نداریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
چقدر همه دنیا فریاد بزنند مسولان ارشد به دادتیم های نفتی برسین اقایان نمایندگان خوزستان اقای استانداردلسوز همجا به جز خوزستان این نفت متعلق به مردم مسجد سلیمان وابادان وخوزستان هست چطور نباید تیمداری کنه وزارت نفتی که این همه بریزو بپاش حقوق ها وپاداش های چند صد میلیونی داره اقای استاندار اب را که دادین رفت اعتیاد وبیکاری وفقرو ناامنی رو اوردین برای استان پس شماها چه تعصبی دارین به این استان ای کاش امثال اقای اذری مدیرعامل اصفهانی فولاد نمایندگان واستاندارو شهرداران ما بودن
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
اگه واقعا میخوای انتقام از مسیولین و وزیر نفت بگیری قهرمان جام حذفی بشین همین کافیه خودشون به دار بکشند نه اینکه تیم داشت میرفت اسیا سلو را کم کردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها