به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سایپا 0 – نفت 0؛ هفدهمین تساوی مسجدسلیمان

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1399/5/25/102165_774.jpg

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌ونهم لیگ برتر – استادیوم پاس تهران
شنبه 25 مردادماه 99 – ساعت 20:45
سایپا تهران 0 – نفت مسجدسلیمان 0
داور: حسین زیاری
کمک داوران: محمدرضا مدیر روستا و رضا حیدری
اخطار: سعید محمدفرد، روزبه شاه‌علیدوست (سایپا) – مجید عیدی (نفت)
بدون تماشاگر

سایپا تهران: محمدحسین اکبرمنادی، سعید محمدفرد، روزبه شاه‌علیدوست، آرمین سهرابیان، حسین کامیاب (72- امیرعلی صادقی)، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی (85- طاها شریعتی)، محمدصادق بارانی، مرتضی آقاخان (72- معین عباسیان)، رضا جعفری (62- محمدرضا سلیمانی) و آرمان رمضانی
سرمربی: ابراهیم صادقی

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (90- امید سینگ)، میثم نقی‌زاده، مهدی زبیدی (58- سجاد جعفری)، حسین ابراهیمی (83- محمدامین اسدی) و میرهادی میرجوان (83- مهدی رستمی)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که در میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته است و نتایج هفته‌های پایانی در تعیین سرنوشت این تیم تأثیر نخواهد داشت، پس از تحمل دو شکست متوالی به تهران رفت تا مقابل سایپا صف‌آرایی کند. این در شرایطی بود که سایپایی‌ها برای آن‌که خیالشان از بابت ماندن در لیگ برتر راحت شود، می‌بایست در این بازی خانگی پیروز می‌شدند.

نارنجی پوشان سایپا در 45 دقیقه نخست این مسابقه آهنگ هجومی داشتند و با طراحی چند حمله روی دروازه نفت مسجدسلیمان در پی رسیدن به گل بودند که هیچ‌کدام از این حملات ثمری نداشت. از جمله موقعیت‌های گلزنی سایپا می‌توان به ضربه سر آرمان رمضانی در دقیقه 10 و ارسال ابوالفضل جلالی در دقیقه 15 اشاره کرد، ضمن اینکه سایپایی‌ها در دو صحنه هم اعتقاد به خطای پنالتی مدافعان نفت داشتند که داور چنین نظری نداشت.

تیم میزبان که برای رهایی از سقوط نیاز به کسب سه امتیاز داشت، در نیمه دوم نیز تهاجمی ظاهر شد و با حضور مداوم روی دروازه نفت مسجدسلیمان به دنبال گلزنی بود. پس از اینکه دو موقعیت گلزنی سایپا با مقاومت خط دفاعی نفت دفع شد، ضربه مرتضی آقاخان در دقیقه 57 به تیر دروازه نفتی‌ها برخورد کرد. بلافاصله نیز بازیکنان نفت مسجدسلیمان دروازه سایپا را بصورت جدیدی مورد تهدید قرار دادند که سجاد جعفری بازیکن تعویضی نفت این فرصت را از دست داد. این بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید تا هفدهمین تساوی نفت رقم بخورد.

در حاشیه
* سایپا و نفت بدون بازیکن محروم در این بازی برابر هم به میدان رفتند.
* مهدی تارتار در نیمه اول نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرد و نارضایتی خود را از قضاوت داور نشان داد.
* اعتراضات مهدی تارتار در نیمه دوم نیز ادامه داشت و با کارت زرد از سوی داور جریمه شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
لیگ برتر خیلی وقته برا ما تموم شده بچه ها عزمتون جزم کنید برای جام حذفی انشالا قهرمانی جام حذفی
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
باسلام. بابت همین تک امتیاز خسته نباشید.. ب امید موفقیت شما دربازی حذفی با تراکتور وهمینطور بازی آخر لیگ برتر.. یاحق
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
کاش تاتار دو سه بازی آخرلیگ را فقط به جوانهای آینده دارنفت اختصاص میداد چون نتایج هیچ تاثیری ندارند بهترین موقعیت هم برای جوانترها بود وهم تیم را استراحت کوتاهی میداد برای حذفی،،،،،آقای تاتار هنوز فرصت برای اینکار هست،،،،ازباخت جوانترها کسی به شما ایراد نمیگیرد. چون همه میفهمیدیم کار پسندیده ای کرده ای،،،،الآن هم بازیکنان خوبت را بیشتر ازیک نیمه بازی ندهید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها