به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

وکیل درخشان: با شکایت از سعداوی و ابن قاسم به دیگران درس عبرت می دهیم!

وکیل حمید درخشان در اظهار نظری جالب عنوان کرد از سعداوی و ابن قاسم شکایت می کنیم تا برای دیگران درس عبرت شود.
وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون سعداوی و ابن قاسم به دلیل اتهامی که به درخشان وارد کرده‌اند از او عذرخواهی نکردند فردا از این دو نفر شکایت خواهیم کرد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از فارس، بهنام علی‌محمدی درباره شکایت حمید درخشان از سرپرست و مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پس از صدور کیفرخواست احتمالی علیه منتشرکنندگان اخبار کذب علیه موکلم حمید درخشان، شکواییه‌ای را همراه با دلایل و مستندات خود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم و قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا ان‌شالله از این به بعد شاهد این گونه اخبار کذب در جامعه ورزشی نباشیم و درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه آقایان ابن قاسم و سعداوی به دلیل اتهامی که علیه حمید درخشان مطرح کرده‌اند تاکنون عذرخواهی ننموده و از مهلت طلایی که برایشان قائل شدیم استفاده نکردند. بنابراین من به عنوان وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه (فردا) شکایت خود را در دادسرای مربوطه ثبت می‌کنم و منتظر اقدامات و اوامر قضایی بازپرس می‌مانم هرچند که این دو بزرگوار هم حق دارند که با حضور در دادسرا از اتهام خود دفاع کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها