به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

سعداوی: بجای تهدید بروند شکایت کنند

آقایان هر روز در سایت‌های مختلف دم از شکایت می‌زنند و فقط حرف این موضوع را بیان می‌کنند. ما بی‌صبرانه منتظر شکایت آقایان هستیم.
مربی فولاد خوزستان از وکیل حمید درخشان خواست که به جای مصاحبه در رسانه ها و تهدید به شکایت، اقدام به طرح شکایت کنند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از فارس، نعیم سعداوی در مورد اینکه حمید درخشان اعلام کرده در صورت عدم ارائه فایل صوتی از او شکایت می‌کند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها به چه دلیل مطرح می‌شود. چند روز از این موضوع می‌گذرد و آقایان هر روز در سایت‌های مختلف دم از شکایت می‌زنند و فقط حرف این موضوع را بیان می‌کنند. بی‌صبرانه منتظر شکایت آقایان هستیم. اگر می‌خواهند شکایت کنند این کار را انجام دهند آنوقت در دادگاه با فایل صوتی که منتشر می‌کنیم و مدارکی که ارائه می‌دهیم همه چیز روشن می‌شود.

وی در مورد اینکه آنها خواستند این فایل را منتشر کنید، اظهار داشت: من که پاسخگوی صحبت‌های درخشان نیستم حرف‌مان را بیان کردیم و درخواست داشتیم با توجه به قوانین حرفه‌ای فوتبال رفتار حرفه‌ای انجام شود. اینکه یک مربی با بازیکن جوانی که تحت قرارداد است مذاکره کند، درست نیست و نباید یک مربی به خودش چنین اجازه‌ای بدهد. ما باید رفتار حرفه‌ای را بدانیم و در همان جهت قدم برداریم. اگر باشگاهی خواهان جذب بازیکنی باشد که تحت قرارداد است باید از طریق باشگاه درخواست خود را بدهد نه اینکه یک مربی به طور مستقیم با بازیکن ارتباط برقرار کند و پیشنهاد خود را بیان کند. شما فرض کنید این اقدام از سوی باشگاه فولاد خوزستان انجام می‌شد آیا آنها با این مسئله کنار می‌آمدند و یا برخورد دیگری انجام می‌دادند.

مربی فولاد خوزستان تاکید کرد: به دنبال حاشیه نیستیم و تنها می‌خواستیم تذکر بدهیم. فایل صوتی این مکالمه را داریم، پرداختن بیشتر به این مسائل ما را دچار مشکل می‌کند. مربی دیگری هم اقدام مشابهی در این راستا با بازیکن دیگری داشته است. قوانین نقل و انتقالات کاملا مشخص است و اگر دوستان درخواستی دارند باید به شکل قانونی آن را بیان کنند. به نظرم بهتر است باشگاه‌ها به جای این کارها آکادمی‌های خود را فعال‌تر کنند و تا این اندازه دنبال لقمه چرب و نرم برای استفاده از بازیکنان نباشند.

سعداوی در رابطه با دیدار هفته شانزدهم تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: اگر به یاد داشته باشید قبل از شروع لیگ و اولین مسابقه ما مقابل تراکتورسازی در حالی که یکی دو روز بیشتر به این مسابقه باقی نمانده بود از بازی 4-5 بازیکن ما به خاطر مشکل سربازی ممانعت به عمل آمد و حتی ساسان انصاری یک ساعت مانده به شروع مسابقه با تراکتورسازی اجازه بازی پیدا کرد. ما در آن وضعیت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در نهایت شکست خوردیم. اکنون هم همان سناریو تکرار شده و تعدادی دیگر از بازیکنان ما دچار مشکل مشابه شدند با این حال انگیزه زیادی داریم و با حمایت پرشور هوادارانمان می‌خواهیم تلافی شکستی که در نیم‌فصل اول متحمل آن شده و مستحقش نبودیم را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم‌فصل خود را تقویت می‌کند، اظهار داشت: بدون شک ما هم مثل تیم‌های دیگر از طریق کانال‌های مشخص و حرفه‌ای رایزنی می‌کنیم و بازیکنانی که مدنظرمان هستند از طریق مکاتبات قانونی جذب خواهیم کرد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها