به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/خاموشی موتور گلزنی فولادی‌ها در آره‌نا

عکس/خاموشی موتور گلزنی فولادی‌ها در آره‌نا

خوزستان اسپورت- تابلوی ورزشگاه فولاد آره‌نا برای اولین بار در پایان 90 دقیقه عدد صفر را مقابل نام تیم فولاد خوزستان به نمایش گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در نخستین هفته از لیگ نوزدهم با گل استثنایی عقیل کعبی مقابل حریف هم‌استانی بازنده شد تا صنعت نفت آبادان با سه امتیاز کامل ورزشگاه اختصاصی فولاد را ترک کند.

این برای اولین بار بود که تیم فولاد خوزستان در پایان یک بازی رسمی در ورزشگاه شهدای فولاد مشهود به فولاد آره‌نا موفق به گلزنی برابر تیم حریف نمی‌شد.

فولادی‌ها اواخر زمستان گذشته از ورزشگاه غدیر اهواز به استادیوم جدیدالتأسیس باشگاه فولاد نقل مکان کردند و در تمامی دیدارهایی که در این ورزشگاه به میدان رفتند صرف‌نظر از کسب پیروزی، تساوی یا شکست، در تمامی بازی‌ها گل زده بودند.

فولادمردان جنوبی پیش از این 6 بازی رسمی در استادیوم فولاد آره‌نا برابر تیم‌های سپاهان، پدیده، استقلال خوزستان، پیکان، صنعت نفت و تراکتورسازی انجام داده بودند که با 9 گل زده همراه شد و سرخ‌پوشان جنوبی در هر بازی حداقل یک گل و حداکثر 3 گل وارد دروازه تیم مقابل کردند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، لوسیانو پریرا از زمان انتقال بازی‌های فولاد خوزستان به ورزشگاه جدید اهواز موتور گلزنی‌اش روشن شد و در 5 بازی قبلی در فولاد آره‌نا 7 گل زد تا عنوان آقای گل مشترک لیگ هجدهم را همراه با کیروش استنلی کسب کند. شب گذشته اما موتور گلزنی پریرا در فولاد آره‌نا خاموش شد و این مهاجم باتجربه برزیلی در مصاف با دروازه‌بان جوان آبادانی‌ها ناکام ماند.

فولاد خوزستان پس از اولین وقفه لیگ برتر در بازی خانگی هفته سوم میزبان سپاهان می‌شوند و در آن بازی برای روشن کردن دوباره موتور گلزنی تیم‌شان به میدان خواهند رفت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
استادیوم جدید فولاد الان دو باره که برای صنعت نفت خوش یمن بوده . ظاهرا این استادیوم با چمن خوب و یکدستش فیت کار برزیلیای ایرانه و صنعت نفتیها روی این چمن میتونن براحتی تکنیک و تاکتیک خودشونو پیاده کنن ولی در کل دو تیم خوزستانی هستن و هرکدام که ببره مبارکش و افتخارشم برا خوزستانه.
feraydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
مشکل کوچک وکوچک وکوچک فولاد اینه که فقط تیم نداره... تیم مدیریت و کادرفنی وبازیکن... دیگه هیچ مشکلی نداره... اینشالله حل که شد قهرمان میشه... بقول شبکه خبر ما بهترینیم. مابقی بد... بد... بد... اگه قبول نداری از خودم بپرس...
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
تا فولاد بومی سازی نشه همین اش و همین کاسه کلا نتایج فولاد در ورزشگاه خودی یعنی فولاد ارنا ضعیفتر از ان چیزی ک انتظار داشتیم بود و میشه گفت به جز بازی با پرسپولیس در بقیه بازی ها افتضاح بود امیدوارم این تیم بومی سازی بشه و بازیکناش رو از خوزستان بگیره ن از شمال ک دلشون بحال تیم نسوزه و فقط میان پول میگیرن و سال بعد فرار فروختن بازیکنان با غیرت و متعصبی مثل عبد...ناصری-اهل شاخه خالدی و بقیه بازیکنان خوزستانی خیانت به خوزستان و فولاد هست چون بازیکنی بهتر از این عزیزان ندیدیم میشه گفت تا رضایی هست فاتحه فولاد خوانده خواهد شد باید هر سال برای شانس بقا در لیگ برتر بجنگیم و سلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها