به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/تغییر پنجاه درصدی در ترکیب فولاد و نفت

تغییر پنجاه درصدی در ترکیب فولاد و نفت

خوزستان اسپورت- تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با تغییر 50 درصدی بازیکنان در اولین بازی فصل جدید ظاهر شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال، رویارویی دو تیم پرطرفدار اهواز و آبادان بود که در نهایت نفت آبادان با گل تماشایی عقیل کعبی مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید.

نکته قابل ذکر در این مسابقه، حضور بازیکنان جدیدی در ترکیب فولاد و صنعت نفت بود و هواداران دو تیم شاهد نمایش خریدهای تازه‌وارد تیم‌هایشان در این دربی شدند.

این بازی در شرایطی انجام شد که ترکیب طرفین با تغییرات 50 درصدی نسبت به لیگ هجدهم روبرو شده بود. از 22 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی فولاد و صنعت نفت، تعداد 11 بازیکن در فصل گذشته برای این دو تیم بازی می‌کردند و 11 بازیکن جدید هم به آن‌ها اضافه شده بودند.

شهاب گردان، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد و روح‌الله سیف‌اللهی از فولاد خوزستان و عبدالله ناصری، محمد اهل‌شاخه، مهدی حنفی، مهدی مؤمنی و عیسی آل‌کثیر از صنعت نفت آبادان 11 بازیکن جدیدی بودند که در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، نفت آبدان از 8 بازیکن بومی و فولاد خوزستان از 5 بازیکن بومی در ترکیب اصلی استفاده کردند و تنها بازیکن خارجی حاضر در میدان هم لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولادی‌ها بود.

شهاب گردان، لوسیانو پریرا و محمد قاسمی‌نژاد 3 بازیکن فولاد خوزستان قبلا سابقه بازی در صنعت نفت را داشتند و در سمت مقابل میدان هم بازیکنانی نظیر عبدالله ناصری، محمد اهل‌شاخه، مهدی مؤمنی و طالب ریکانی مقابل تیم سابق‌شان فولاد خوزستان قرار گرفتند.

ضمن اینکه صنعت نفت که تا قبل از سال 98 موفق به شکست دادن فولاد خوزستان در اهواز نشده بود، برای دومین بار پیاپی طی سال جاری موفق به بردن فولاد در اهواز شد تا تبدیل به تنها تیمی شود که در استادیوم فولاد آره‌نا برابر سرخ‌پوشان فولادی پیروز می‌شود.

تغییر پنجاه درصدی در ترکیب فولاد و نفت
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
خوشحالم که ترکیب صنعت نفت داره کاملا بومی میشه . والله با اینهمه بازیکنای با استعداد در خوزستان موندم چرا تیمهای خوزستانی به اونا اعتماد نمیکنن . بخدا همشونو دور هم جمع کنن خودش یه تیم ملی میشه که براحتی تیم ملی اصلی را شکست میدن .
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
صنعت نفت ابادان و فولاد شمال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
وجدانا 31 نفر تو لیگ هفته اول بازی کردن همین 31نفر رو فولاد نفت ابادان مسجد سلیمان میگرفتن چی میشد بخدا از تیم ملی سرترن چرا همش بازیکن از خارج استان میگیرن من نمیدونم طرفدار فولادم ولی دم ابادان گرم هشت تا تو ترکیب اصلی خوزستانی بودن دم سه تیم گرم ایول ب امید موفقیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
وقتی مدیران فوتبال خوزستان با اینهمه مربیان نامی خوزستانی میرن و مربیان غیر بومی جذب میکنن نتیجش همینه . ترو خدا الان باید عبدالله ویسی در بوشهر مربیگری کنه و فولاد بره نکونامو جذب کنه خداییش این نکونام به گرد افتخارات ویسی هم نمیرسه .
محمد بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
صنعت نفت بازیکن بومی زیاد داره ان شاالله هفته های بعدی خواهید دید ...غبیشاوی .سیدفاخر .ستاوی. ساکی.بغلانی. شریعت.پارسا و خیلی های دیگه کاش بقیه تیم های خوزستانی مثل نفت آبادان کار کنن و از آکادمی باشگاه بیشتر استفاده کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها