به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نساجی 1 – صنعت‌نفت 2؛ پیروزی نفت 10 نفره

نساجی 1 – صنعت‌نفت 2؛ پیروزی نفت 10 نفره

خوزستان اسپورت
هفته بیست و هشتم لیگ برتر – استادیوم وطنی قائمشهر
جمعه 13 اردیبهشت 98 – ساعت: 17
نساجی مازندران 1 – صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها: محمدمهدی نظری (89) برای نساجی – جاناتان بالوتلی (45)، محمدرضا غبیشاوی (68) برای صنعت نفت
داور: پیام حیدری
کمک داوران: محمدجواد مداح و هادی طوسی
اخراج: وفا هخامنش (8- صنعت نفت)
اخطار: سجاد آشوری (نساجی)
تماشاگر: هشت هزار نفر

نساجی مازندران: حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، لاشا توتاتزه (71- علی شجاعی)، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، امید سینگ، حامد شیری، آرفنگ دافه (76- رحمان جعفری) و سجاد آشوری (60- محمد عباس‌زاده)
سرمربی: مجید جلالی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، فردین عابدینی، میلاد جهانی (63- سیدمحمد قریشی)، طالب ریکانی (86- مصطفی احمدی)، محمدرضا غبیشاوی (70- رضا جبیره)، وینیسیوس فرانکو، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی و جاناتان بالوتلی
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
نمایندگان فوتبال شمال و جنوب در شرایطی برابر هم به میدان رفتند که برخلاف هفته‌های گذشته از منطقه سقوط دور شده بودند و حالا صعود به نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ را در نظر داشتند.

آغاز بازی با حملات نفت آبادان روی دروازه نساجی همراه بود، اما اولین حضور قرمزپوشان نساجی در نیمه زمین نفتی‌ها با اتفاق مهمی همراه گردید و باعث 10 نفره شدن صنعت نفت در دقیقه 8 نیمه اول شد. وفا هخامنش که پس از دو بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی بازگشته بود، در پی خطای نصف و نیمه‌ای که روی مهدی نظری انجام داد، با تصمیم سختگیرانه پیام حیدری داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

این اتفاق مهم کار نفتی‌ها را برای ادامه بازی سخت‌تر کرد و آن‌ها با دوندگی بیشتر در نقاط مختلف زمین سعی در برقراری تعادل در جریان بازی داشتند. اکثر دقایق نیمه اول توپ در میانه میدان به گردش درمی‌آمد و حملات کم‌تعداد نساجی با دفاع بازیکنان صنعت نفت روبرو می‌شد. یاران نفت که در ضدحملات هم خطرناک نشان می‌دادند، در آخرین لحظات نیمه اول مزد دوندگی خود را گرفتند و با ضربه جاناتان بالوتلی از میزبان پیش افتادند تا این نیمه با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان برسد.

شاگردان مجید جلالی در نیمه دوم برای جبران گل خورده به تیم 10 نفره صنعت نفت فشار می‌آوردند و زردپوشان آبادانی نیز با همان تاکتیک اتخاذ شده در نیمه اول به مقابله با حریف شمالی می‌پرداختند تا از تک گل زده در خانه حریف محافظت کنند و در ضدحملات به دنبال زدن گل دوم باشند.
شاگردان پائولو سرجیو بعد از اینکه فشار اولیه تیم نساجی در این نیمه را پشت سر گذاشتند، در دقیقه 68 باز هم روی همکاری جاناتان بالوتلی و محمدرضا غبیشاوی به گل رسیدند و این بار غبیشاوی گلزن نفتی‌ها بود که اختلاف را به 2 گل رساند تا زردپوشان جنوبی مزد بازی خوب‌شان را بگیرند.

در دقایق پایانی مسابقه، جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت هم یک فرصت طلایی را در موقعیت تک‌به‌تک هدر داد و لحظاتی بعد از این صحنه تیم نساجی با استفاده از ضربه شروع مجدد در دقیقه 89 به گل رسید و محمدمهدی نظری فاصله را به یک گل کاهش داد، اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود.

نفت آبادان در نهایت با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت و 10 نفره موفق به مغلوب کردن نساجی شد تا نوار پیروزی‌هایش به چهارمین هفته متوالی برسد.

شرح گل‌ها
0-1 (صنعت نفت): محمدرضا غبیشاوی با دریافت پاس مسلم مجدمی به زیبایی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی نفت که در صحنه حضور داشت با ضربه زمینی پای چپ دروازه نساجی را هدف قرار داد و توپ بعد از برخورد به دستان حامد لک به تور دروازه میزبان بوسه زد.

0-2 (صنعت نفت): همکاری جاناتان بالوتلی و محمدرضا غبیشاوی گل دوم را هم برای نفت آبادان به ارمغان آورد؛ پاس بالوتلی در محوطه جریمه نساجی به غبیشاوی رسید و این بازیکن جوان خوزستانی با ضربه‌ای محکم و دقیق تور دروازه میزبان شمالی را برای دومین بار به لرزه در آورد.

1-2 (نساجی): یک ضربه شروع مجدد برای نساجی اعلام شد؛ شوت محمد عباس‌زاده بازیکن تعویضی میزبان به خط دفاعی صنعت نفت خورد و توپ برگشتی را محمدمهدی نظری با شوت زمینی وارد دروازه نفت آبادان کرد تا فاصله به یک گل کاهش یابد.

در حاشیه
* هواداران نساجی مازندران برخلاف بازی‌های قبلی در این مسابقه سکوهای ورزشگاه را پر نکرده بودند. این هواداران هنگام ورود تیم نفت آبادان به زمین اقدام به تشویق تیم آبادانی کردند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* تعدادی از طرفداران آبادانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* میلاد جهانی بازیکن نفت آبادان که اصالتی مازندرانی دارد قبل از شروع بازی برای هوادارن نساجی گل به ورزشگاه برد.
* تعدادی از خانواده‌ها از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر به تماشای این بازی پرداختند.
* محمد عباس زاده مهاجم باتجربه نساجی مازندران با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت در لیست بازیکنان ذخیره تیمش قرار گرفت.
* پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی نفت آبادان که معمولا کمتر به داوران اعتراض می‌کند، در پی اخراج وفا هخامنش از محدوده مربیان کنار زمین خارج شد و با رفتن به درون محوطه انجام مسابقه نسبت به تصمیم پیام حیدری اعتراض کرد.
* داور مسابقه در اواخر نیمه اول به دلیل تمارض سجاد آشوری مهاجم نساجی در محوطه جریمه نفت آبادان به این بازیکن کارت زرد نشان داد.
* محمد عباس زاده مهاجم نساجی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، یک گل به ثمر رساند اما این گل به دلیل آفساید این مهاجم مردود اعلام شد.
* اندک طرفداران آبادانی حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند و از چهارمین پیروزی صنعت نفت شادمان بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
تبریک بچه ها دمتون گرم حال کردیم با این برد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
خسته نباشید به بازیکنان صنعت و تبریک به آبادان و تمام خوزستانیها انشاءالله دو بازی آخر هم ببریم
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
درود بر غیرت وتعصبتون اونم ده نفره بردین الان نوبت استقلال تهران که جلوی نفت زانو بزنه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
آبادان خیلی قشنگ بازی کرد با برنامه و حقش سه امتیاز بود مبارک باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
امیدوارم پائولو سرجیو و بازیکنان کلیدی صنعت نفت حفظ شوند تیم خوب هماهنگ شده مثل پارسال متلاشی اش نکنند برای فصل آینده شانس رتبه های بالا را داریم ولی به شرط حفظ مربی و بازیکنان کلیدی و تقویت نقاط ضعف به نظرم هخامنشی باید از ترکیب کنار گذاشته شود و برای فصل آینده یک دفاع وسط درجه یک جذب شود
یوسف فولاد نفت اس خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
بابا این سرجیو چرا بغلانی تو ترکیب نمیزاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
سرجيو مربي خوبي نشون داده كاش بياد فولاد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
نه قرمز نه آبی فقط زرد طللایی، با آرزوی برد بازی بعدی مقابل استقلال وبا حضور ۲۰۰۰۰هزاری تماشاگران در جهنم زرد.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
تبریک به بازیکنان صنعت و مردم شریف آبادان انشااله بازی مقابل استقلال با برد همراه باشه که هم رتبه تیم تک رقمی بشه و هم استقلال از کسب سهمیه آسیایی محروم !! (جام حذفی پارسال رو با ناداوری دودستی تقدیم استقلال چند سال کاپ ندیده کردن!!)
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
درود برشرف بازیکنان صنعت من از اول هم میگفتم تیم خوب بازی میکنه نتایج قبل هم خوب بود تساوی رفت وبرگشت با سپاهان مدعی وذوب تو اصفهان پرسپولیس پارس پدیده واین نتایج اخری
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
تبریک ولی بچه ها باید استقلالو بزنند آقای سرجیو بجای بازی دادن به احمدی ی بازیکن امیدو بزاری خیلی بهتره ما که تا قبل گل بازیو ندیدیم این وفا چشه همش اخراج میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
آبادان برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها