به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلالی: مقصر باخت به صنعت نفت من هستم

جلالی: مقصر باخت به صنعت نفت من هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تمام مسئولیت شکست مقابل صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم که داوری مشکلی نداشت و خیلی خوب قضاوت کرد. از داور ممنونم و به خاطر باخت از همه هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. آنها 90 دقیقه از ما حمایت کردند و خیلی متین با نتیجه کنار آمدند. باختیم و مسئول این نتیجه هم من هستم.

وی افزود: ما امروز از بازیکنان چیزی را خواسته بودیم که نتوانستند انجام بدهند. حالا اینکه تیم حریف 10 نفره بود، فرقی نمی‌کرد. شاید اگر 9 نفره یا هشت نفره هم بودند، وقتی چیزی که از تیم می‌خواهید، انجام نمی‌شود، این نتیجه حاصل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا از بازی تیمش لذت برده است یا نه، گفت: قبل از این بازی، ما 12 بازی کردیم که پنج بازی در قائمشهر بود. این پنج بازی با تراکتورسازی، پرسپولیس، پدیده، سپاهان و فولاد بود. همه از بازی‌های ما لذت بردند. حتی بازی‌هایی که خارج از خانه کردیم. بازی با استقلال نمونه آن بود که با وجود باخت خوب بازی کردیم. گفتم امروز مقصر باخت من هستم، چون می‌خواستیم مدل بازی‌مان را عوض کنیم. وقتی تیم همیشه یک مدل بازی می‌کند و شما به یک باره مدل بازی را عوض می‌کنید، این اتفاق رخ می‌دهد. ما که امروز زجر کشیدیم و باختیم.

جلالی با اشاره به تغییر بازی تیمش افزود: این بازی‌های هفته‌های آخر است. نمی‌خواهم بگویم که باخته‌ام و بهانه می‌آورم. ما باختیم و مقصر هم من هستم. شما هم انسان‌های باهوشی هستید. با این حال گاهی شما می‌خواهید کارهایی انجام بدهید، اما نمی‌شود. ما هم امروز اینطور بودیم. عناصری که بازی دادیم و به بازی آوردیم، برای کاری بود که تیم نتوانست آن را انجام بدهد و تقصیر من هم بود.

وی در واکنش به این مسئله که ساعت بازی تغییر کرد و بازی کردن در گرما چقدر در این شکست تأثیرگذار بوده است، گفت: الان بازی‌های هفته‌های آخر لیگ است و این مسائل پیش می‌آید. ما هم هفته گذشته در اهواز این شرایط را داشتیم. اگر ساعت آن بازی تغییر نمی‌کرد، ما به پرواز نمی‌رسیدیم و به همین دلیل درخواست کردیم تا زمان بازی را تغییر بدهند. این مسائلی است که سازمان لیگ باید از قبل آن را ببینید و برنامه‌ریزی کنند. گرما شاید تأثیرگذار بود، اما روی هر دو تیم تأثیرگذار بوده است. شاید این هم یک پوئن مثبت برای آنها بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
جلالی بهت گفتم تقاص پس میدی دیدی چوب خدا صدا نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها