به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

سرجیو: در این بازی مستحق نتیجه بهتری بودیم

سرجیو: مقابل تراکتورسازی مستحق نتیجه بهتری بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: مقابل تراکتورسازی خیلی تلاش کردیم و مستحق نتیجه بهتری بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو پس از شکست یک بر صفر تیم صنعت نفت مقابل تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و بهتر از تراکتورسازی بودیم و خیلی تلاش کردیم. مستحق بیش از آن چیزی که رقم خورد، بودیم. به بازیکنان به خاطر تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: ساده نبود مقابل تیمی مثل تراکتورسازی که بازیکنان بین‌المللی دارد، اینطور خوب بازی کنیم. خیلی تلاش کردیم، اما نتیجه خوبی کسب نکردیم. تیم ما در مقایسه با سال گذشته تیم جدیدی است. تیم فصل گذشته کاملا نابود شد. در واقع تیم جدید و بازیکنان نو ساختیم، آن هم با بازیکنانی از تیم‌های لیگ پایین. روی بازیکنان جوانی شرط بستیم که سرمایه ما بودند. آنها نیز توانایی‌های خود را نشان دادند.

سرجیو عنوان کرد: اگر 15 امتیازی که کسب کردیم را ببینید، به این نتیجه می‌رسید که برای یک امتیاز به میدان نرفتیم، بلکه به خاطر اشتباهات امتیازات کامل را نگرفتیم. در کنار آن، اشتباهات داوری که علیه ما رخ داد، در عدم نتیجه‌گیری نفت در بازی‌های قبل موثر بود؛  به غیر از بازی امروز که داور کارش را به درستی انجام داد و از او راضی هستیم. نتایجی که مستحق آن بودیم را کسب نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در پایان فصل در لیگ برتر می‌ماند یا نه، گفت: به بازیکنانم اطمینان دارم و به کاری که انجام می‌دهیم، مطمئن هستم. در واقع، ما 6 امتیاز از منطقه خطر و سقوط فاصله داریم. اگر مردم از موقعیت ما عصبی هستند، حق دارند. اگر از بالای جدول نگاه کنید، تیم‌ها تنها با 5،6 امتیاز بالاتر از ما قرار دارند. نگاه ما همیشه به بالای جدول است، نه پایین جدول. به کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، ایمان داریم. بازیکنانی که قبلا بازی نمی‌کردند، بازی به بازی تجربه لازم را بدست می‌آورند. در بازی امروز مثل دیدارهای گذشته خیلی بهتر از حریف کار کردیم، اما نتیجه لازم را نگرفتیم.

سرجیو در رابطه با عدم گلزنی تیمش عنوان کرد: کار گروهی و فردی در کنار هم قرار دارند و قطعا با کیفیت کار بیشتر گلزنی نیز راحت خواهد بود، اما می‌دانید بازیکنانی که به راحتی می‌توانند گل بزنند، قیمت بالایی دارند. ما باید بیشتر از آن چیزی که لازم است، کار کنیم. باید تیم‌تر باشیم تا به گل برسیم و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
آقای سرجیو لیگ و با سخنرانیهای خودت داری به پایان میرسونی واقعا خودت به این نتیجه نرسیدی که به درد فوتبال واین تیم مظلوم صنعت نمیخوری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
یادت رفت امروز یک پنالتی صد در صد برای صنعت نگرفت باید غبیشاوی را میاوردی نه طالب حیف که تیمو درست ارنج نمی کنی مفت باز شدیم دیگه عادت کردن بعضی بازیکنا حیف از اسم صنعت
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
یه سانت درست انجام ندادین.بازیکنا اصلا بلد نیستن سانت کنن رو دروازه. بازی افتضاح بود و لیاقت باخت رو داشتین. ضعیفترین تیم لیگ بعد از استقلال خوزستان هستین. و حق تیم بودن تو انتهای جدوله. شما هم مربی نیستی. تا این هیات مدیره این مدیر و رضاییانه نالایق سر کار هستن همینه وضع
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
هنوز هم فرصت برای تغییر مربی هست هرکس را بیارند بهتر از این سرجیو است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
از نتایج تیم راضی نیستم ولی صنعت دیروز خیلی خوب بازی کرد و در نیمه دوم تراکتور فقط در زمین خودش دفاع میکرد و همینجور که سرجیو گفته تیم گلزن قهار میخواد که اونهم واقعا گرانه . تیم گلزن نداره . فقط موندم با دادن رضایتنامه به کرار و ایمانی چقدر پول نصیب باشگاه شده و با این پول چکار کردن درحالی که میتونستن از پول حاصله از رضایتنامه این دو بازیکن لااقل یک فوروارد خوب بگیرن که نگرفتن . صنعت خوب بازی میکنه ولی بد گل میزنه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها