به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

تراکتورسازی 1 – نفت 0؛ آبادان روی نوار ناکامی

تراکتورسازی 1 – نفت 0؛ آبادان روی نوار ناکامی

خوزستان اسپورت
هفته بیست و چهارم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
جمعه 16 فروردین 96 – ساعت: 17
تراکتورسازی تبریز 1 – صنعت نفت آبادان 0
گل: ساسان انصاری (42)
داور: رضا عادل
کمک داوران: امیرمحمد داودزاده و عباس پورحیدری
اخطار: مسعود شجاعی، سیداحمد موسوی (تراکتورسازی) – ماکومبا کانجی، عقیل کعبی (نفت)
تماشاگر: چهل هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان ، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور (88- علیرضا نقی‌زاده)، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، ساسان انصاری و آنتونی استوکس (90- سیداحمد موسوی)
سرمربی: جورج لیکنز

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، سیروان قربانی (30- رضا جبیره)، وینیسیوس فرانکو، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، فردین عابدینی (69- میلاد جهانی)، سید فاخر تهامی (78- طالب ریکانی) و ماکومبا کانجی
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
صنعت نفت آبادان با سپری کردن هشت بازی بدون برد در نیم‌فصل دوم و انجام تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل تیمی به میدان رفت که در نیم‌فصل دوم موفق‌ترین تیم لیگ بوده است. تراکتورسازی که در دور برگشت با هدایت جورج لیکنز 20 امتیاز اندوخته بود، در این بازی خانگی کسب سه امتیاز را در نظر داشت تا در گردونه تیم‌های مدعی فتح جام باقی بماند. ضمن اینکه جبران باخت‌های جام حذفی و بازی دور رفت برابر نفت آبادان از دیگر انگیزه‌های تراکتورسازان در این مسابقه بود.

بازی زیر بارش خفیف باران آغاز شد؛ اولین فرصت گلزنی نصیب تیم نفت آبادان شد و پس از آن نوبت به قرمزپوشان تراکتورسازی رسید تا ضمن فشار به خط دفاعی تیم میهمان چند فرصت گلزنی را خلق کنند. آنتونی استوکس پس از اینکه دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد، در نقش گل‌ساز ظاهر شد و در دقیقه 42 گل اول تراکتورسازی را پایه‌گذاری کرد تا ساسان انصاری قفل دروازه صنعت نفت را باز کند و این نیمه با یک گل به سود تبریزی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم، تراکتورسازی برای زدن گل بعدی دست به حمله می‌زد و بازیکنان صنعت نفت هم با حضور در زمین تیم تبریزی به دنبال زدن گل مساوی و کسب امتیاز بودند. آنتونی استوکس و اشکان دژاکه دو موقعیت گلزنی تراکتورسازی در 45 دقیقه دوم را خلق کردند که استوکس در مصاف تک‌به‌تک با شهاب گردان ناکام شد و شوت دژاگه به بیرون رفت. یاران صنعت نفت نیز دوبار توسط ماکومبا کانجی دروازه تراکتورسازی را هدف قرار دادند که این ضربات ثمری نداشت و بازی با تک گل نیمه اول ساسانانصاری به سود قرمزپوشان تبریزی تمام شد.

تراکتورسازی با این پیروزی 49 امتیازی شد و نفت آبادان 21 امتیازی در رده سیزدهم جدول ماند.


شرح گل
1-0 (تراکتورسازی): آنتونی استوکس با دریافت پاس اشکان دژاگه به سمت دروازه نفت آبادان حرکت کرد و پاس عرضی دقیق این بازیکن در دهانه دروازه صنعت نفت به ساسان انصاری رسید تا این بازیکن هم با استفاده از خروج ناقص شهاب گردان به راحتی گل اول تراکتورسازی را ثبت کند.

در حاشیه
* هوای بارانی تبریز مانع از حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار نشد و آن‌ها برای حمایت از تیم‌شان در این ورزشگاه حضور یافتند.
* اکبر ایمانی بازیکن نیم‌فصل نخست نفت آبادان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم سابقش رفت.
* وفا هخامنش مدافع نفت آبادان به دلیل محرومیت حق حضور در این بازی را نداشت.
* یوکیا سوگیتا بازیکن ژاپنی تیم تراکتورسازی که در دقایق پایانی دیدار قبلی تیمش برابر استقلال خوزستان مصدوم شده بود، این مسابقه را به خاطر مصدومیت از دست داد.
* سیدفاخر تهامی بازیکن آبادانی صنعت نفت که دوره خدمت سربازی را در تیم تراکتورسازی سپری کرده بود، روبروی تیم سابقش به میدان رفت.
* سیروان قربانی مدافع چپ نفت آبادان در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت سختی شد و به وسله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت. رضا جبیره هم جای قربانی در ترکیب تیمش را گرفت.
* داور مسابقه به دلیل مصدومیت سیروان قربانی و توقف ایجاد شده در جریان مسابقه، در پایان نیمه اول چهار دقیقه وقت تلف شده منظور کرد.
* پائولو سرجیو در صحنه منجر به گل ساسان انصاری از اشتباه بازیکنان تیمش ناراحت بود در کنار خط طولی زمین ناراحتی خود را نشان داد.
* بلندگوی ورزشگاه یادگار تعداد تماشاگران را چهل هزار نفر اعلام کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
یوسف فولاد نفت اس خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
به درک به جهنم حقتونه فقط همین
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
امروز بازی خوبی ازصنعت دیدم تیم باید شجاع باشه اگه همه بازیا رو اینطور انجام بده قول میدم همه تیما رو میبره
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
حیف از اسم آبادان که روی این تیم بذاریم خسته شدیم از این نتایج نیمفصل دوم یه برد نداشتیم با اینکه بعضی بازیها مثل نیمه دوم امروز نسبتا خوب بازی می کنیم ولی نتیجه صفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
فقط تو نود دقیقه باید حرص بخوریم و مدیر ومربیه تیم لعنت کنیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
همون موقع که کرار رفت معلوم دیگه تیم برنامه ای برا گل زدن نداره.نیم فصل اول هم گلها فقط رو هوش کرار بود وگرنه همون نیم فصل اول هم بی برنامه بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
دنیا کرار
سیناساعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
تواین مملکت چه چیزی سرجای خودشه که صنعت نفت ابادان بخواد عرض اندام کنه!!!! خدایا ما چقدر بدبخت شدیم که امثال تراکتورسازی برامون شده تیم دست نیافتنی وکهکشانی ! دیگه باید فوتبال ابادان رو نابود شده دونست چون اینجا ایرانه و همه چی دست نااهلشه
همه چیز و نابود کردن تو خوزستان و ابادان
دیگه حرفی باقی نمیمونه٫٫این سرجیو و مدیرعامل وبقیه هم پیرو سیاستهای کلان عمل میکنن و ایرادی بهشون نیست
کار از جای دیگه میلنگه!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
اگه عیسی زاده مورد باز خواست و محاکمه بشه و ثابت بشه این بودجه ها امسال چی شد و اینا چقدر تو جیب خودشون گذاشتن دیگه این مسائل پیش نمیاد باید گروهی از موکلان طرفدار صنعت از طرف هواداران پر شمار امضاء جمع کنند علیه باشگاه شکایت کنن باور کنید یک بار برای همیشه باید ریشه این افراد خشک بشه نباید اینها فکر کنن میشه همیشه پولها را بخورند وحق هوادار را ضایع کنن
محمد اورکی
|
Netherlands
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
باسلام .فوتبال تراکتور و سپاهان یک بازیکن از شهرشان ندارند تیم های که سال قبل در سقوط بودند برای قهرمانی می جنگند .چرا به این راحتی بازیکنان را از دست دادید. 5 الی 6 بازیکن رفتند .سانس آوردیم سپیدرود و استقلال
از جاشان تکان نمخورند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها