به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصوریان: 10 نفره شدن نفت به ما کمک کرد

منصوریان: از بازیکنانم بابت نتیجه راضی هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: 10 نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد، چون آنها پس از 10 نفره شدن مجبور بودند فشار بیشتری تحمل کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: عرض تبریک بسیار کوچک و تسلیت بزرگ بابت اتفاقاتی که در این ایام برای هموطنان‌مان در استان‌های گلستان رخ داد، دارم. از خدا می‌خواهم همانطور که حافظ مردم ایران در سراسر جهان است ، لطف و عنایتش را به مردم ما نشان بدهد و انشاءالله اتفاقاتی چون سیل در کشورمان برطرف شود. به جلالش قسم می‌دهم مردم ما که تحمل کمی دارند، از این شرایط عبور کنند.

وی ادامه داد: بازی فوق‌العاده خوبی بود و از بازیکنانم بابت نتیجه خیلی راضی هستم. 10 نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد. چون آنها پس از 10 نفره شدن مجبور بودند فشار بیشتری تحمل کنند و از  یک جهت برای ما خیلی خطرناک بود. چو تیم‌های 10 نفره معمولاً خیلی مستحکم‌تر می‌شوند. فقط با فشاری که روی دفاع آنها می‌گذاشتیم، اجازه ندادیم توپ‌های دوم و سوم را به دست بیاورند و به این مهم رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما، بازی قابل قبول و قابل احترامی ارائه کردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ابراز امیدواری به اینکه تیمش به روند فعلی خود ادامه دهد، درخصوص نزدیکی جو آبادان و امارات برای بازی مقابل الوصل تصریح کرد: بله. البته قبل از آن ما یک بازی با سپیدرود رشت داریم. آب و هوای اینجا و کشور امارات همخوانی زیادی با هم دارد و هروقت قبل از لیگ قهرمانان آسیا به این شهر می‌آییم، آب و هوای نزدیکی را تجربه می‌کنیم. امیدوارم امانتدار و پرچمدار کشورمان باشیم.

منصوریان پس از مواجهه با سوالی درخصوص تیم استقلال گفت: استقلال حوزه ما نیست و مسئولیت فنی ذوب‌آهن با من است. تلاش می‌کنیم به این حوزه رسیدگی کنیم و صحبتی نکنیم تا حاشیه‌ای برای ما و سایر تیم‌ها ایجاد نشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
استاد تبانی با بازیکنان حریف امروز با ... پیوندتان مبارک
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها