به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

صنعت‌نفت 1 – ذوب‌آهن 2؛ شکست آبادان 10 نفره

صنعت‌نفت 1 – ذوب‌آهن 2؛ شکست آبادان 10 نفره

خوزستان اسپورت
هفته بیست و سوم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
یکشنبه 11 فروردین 98 – ساعت: 17
صنعت نفت آبادان 1 – ذوب آهن اصفهان 2
گل‌ها: ماکومبا کانجی (20) برای نفت – زبیر نیک نفس (6)، محمدرضا حسینی (76) برای ذوب آهن
داور: علی صفایی
کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی
اخراج: وفا هخامنش (28- صنعت نفت)
اخطار: ماکومبا کانجی، رضا جبیره (صنعت نفت) – محمد نژادمهدی (ذوب آهن)
تماشاگر: چهار هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، سیروان قربانی، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، وینیسیوس فرانکو (83- محمدرضا غبیشاوی)، مصطفی احمدی، طالب ریکانی (83- رضا جبیره)، میلاد جهانی، جعفر سلمانی (83- سیدفاخر تهامی) و ماکومبا کانجی
سرمربی: پائولو سرجیو

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی (64- علیرضا چراغعلی)، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی (83- رضا حبیب‌زاده)، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا (90- نیما طاهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
تیم‌های همسایه در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول لیگ برای دور شدن از منطقه خطر نیازمند کسب سه امتیاز بودند و هوای بهاری آبادان هم شرایط مناسبی برای برگزاری یک بازی خوب فراهم کرده بود.

ذوب‌آهن در مقابل زردپوشان خیلی زود و در دقیقه 6 توسط زبیر نیک نفس به گل رسید تا شاگردان منصوریان به پیروزی در این بازی امیدوار شوند اما در ادامه فشار حملات نفت آبادان باعث شد در دقیقه 20 ماکومبا کانجی کار را به تساوی بکشاند.

گل مردود ماکومبا کانجی در دقیقه 15 که با استفاده از دست به ثمر رسید و یک کارت زرد برای مهاجم صنعت نفت به همراه داشت، همچنین فرصت تک به تک اوساگوانا مهاجم ذوب آهن که توسط گردان مهار شد، از موقعیت‌های هدر رفته نیمه اول بود.

اخراج وفا هخامنش، مدافع تیم نفت در دقیقه 28 اتفاق مهم این بازی در نیمه نخست بود که نفتی‌ها را 10 نفره کرد اما یک یار بیشتر هم باعث نشد که ذوب آهن نسبت به حریف، برتری پیدا کند و در یک ربع پایانی نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا در نهایت با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، صنعت نفت 10 نفره برابر ذوب آهن 11 نفره قرار گرفت و در شرایطی که بازی پایاپای دنبال می‌شد و هر دوتیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، این تیم ذوب آهن بود که در دقیقه 76 با ضربه سر محمدرضا حسینی دروازه زردپوشان را برای دومین بار گشود و از میزبان پیش افتاد.

پائولو سرجیو بعد از گل دوم ذوب آهن دست به 3 تعویض متوالی زد و تیمش را برای زدن گل مساوی به جلو هدایت کرد اما حملات دقایق پایانی زردپوشان ثمری برای این تیم نداشت و بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک ذوب آهن خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
0-1 (ذوب آهن): ارسلان مطهری در فضای خالی پشت مدافع چپ نفت آبادان صاحب توپ شد و پاس عرضی این بازیکن به درون محوطه جریمه با ضربه زمینی زبیر نیک نفس روانه دروازه صنعت نفت شد تا گل اول بازی در ششمین دقیقه برای تیم میهمان ثبت شود.

1-1 (صنعت نفت): ماکومبا کانجی مهاجم سنگالی نفت آبادان در پشت محوطه جریمه ذوب آهن یک مدافع را از پیش رو برداشت و دروازه حریف را هدف قرار داد که توپ بعد از برخورد به بدن مدافع ذوب آهن به درون دروازه غلطید و به تور بوسه زد تا حلقه شادی زردپوشان به نشانه گل مساوی تشکیل شود.

1-2 (ذوب آهن): مجتبی مقتدایی مدافع راست آبادانی تیم ذوب آهن توپ را به درون محوطه جریمه صنعت نفت فرستاد و محمدرضا حسینی با ضربه سر شیرجه‌ای گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* باشگاه نفت آبادان از قبل اعلام کرده بود که درآمد بلیت فروشی این مسابقه را به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص می‌دهد.
* ماکومبا کانجی مهاجم سنگالی صنعت نفت در نیمه اول با استفاده از دست دروازه ذوب آهن را باز کرد که این گل مردود اعلام شد و مهاجم نفت آبادان با کارت زرد جریمه شد.
* هواداران صنعت نفت بعد از به ثمر رسیدن گل دوم ذوب آهن با سر دادن شعارهایی علیه مدیرعامل و سرمربی نفت آبادان نارضایتی خود را اعلام کردند.
* رضا جبیره مهاجم تعویضی نفت آبادان دقایقی پس از حضور در میدان به دلیل تمارش در محوطه جریمه ذوب آهن کارت زرد گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
امسال عزای فوتبال خوزستانه یکی از یکی بدتر
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
اقای عیسی زاده چرا استعفا نمیدی فوتبال آبادانو نابود کردی خدا نابودتون کنه
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
از عجایب خلقت بازی دادن به وفا هخامنش
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
این مربی صفره آخه بازیکنی به نام احمدی که اینقد مشکوک بود ویار دوازدهم ذوب آهن بود چرا تعویض نشد
یوسف فولاد نفت اس خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
سرجیو به شرفت نمیخوای بری کل تیم نابود کردی بغلانی نابود کردی طالب و میلاد از بس که تو ذخیره نگه شون داشتی افت کردند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
صنعت اگه دوازده نفره هم بود بازهم شکست میخورد اخه این چه بازیه که میکنه ابرو برامون نزاشته فکر میکنم بدترین تیم لیگ امسال همینه صنعت نفته از بین چهار تیم به جرات میتونم بگم اول استقلال خوزستان بعد نفت مسجد سلیمان بعد فولاد و از اخر صنعت نفت درسته استقلال خوزستان اخر جدوله ولی به سبک و طراحی حملاتش دقت کنید متوجه میشید چقدر با برنامه و هدفمند بازی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
وقتی از وفا به جای بغلانی استفاده بشه بهتر از این نمیشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها