به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

استقلال 1 – نفت 1؛ تساوی بی‌فایده دربی جنوب

استقلال 1 – نفت 1؛ تساوی بی‌حاصل دربی خوزستان

خوزستان اسپورت
هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 3 اسفندماه 97 – ساعت: 15
استقلال خوزستان 1 – صنعت نفت آبادان 1
گل: ایوب کلانتری (77- پنالتی) برای استقلال – وفا هخامنش (69) برای نفت
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: محمدرسول ذورقی و محسن سلطانی
اخطار: میثم شامکوندزاده (استقلال) – شهاب گردان، جاناتان بالوتلی، سیدمحمد قریشی (نفت)
تماشاگر: پانصد نفر

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، ساسان شیرمردی، میثم شامکوندزاده، ایوب کلانتری، وحید حمدی‌نژاد، محمد شریفی، وحید نامداری (70- رامین داودی)، میثم کریمی، رضا درویشی (82- ناصر قلاوند)، مجتبی رمضانی (82- فرید امیری) و امیرحسین باقرپور
سرمربی: کریم بوستانی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی (39- میلاد جهانی)، سید محمد قریشی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، وینیسیوس فرانکو، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (81- سیدفاخر تهامی)، جعفر سلمانی، رضا جبیره (60- طالب ریکانی) و جاناتان بالوتلی
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
رویارویی دو نماینده فوتبال خوزستان با نتیجه تساوی یک – یک خاتمه یافت.

استقلال خوزستان در غیاب دو مدافع میانی‌اش که بدلیل مصدومیت و محرومیت این بازی را از دست داده بودند، با تغییراتی در خط دفاعی گام به میدان گذاشت و مسئولیت حفاظت از دروازه آبی‌پوشان هم بعد از هفته‌ها به حسین پورحمیدی سپرده شد. صنعت نفت اما با همان ترکیب بازی‌های قبلی برابر استقلال صف‌آرایی کرد و تغییری در ترکیب ابتدایی این تیم دیده نمی‌شد.

بازیکنان دوتیم که از ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ موفق به گلزنی نشده بودند، با سوت آغاز مسابقه برای رسیدن به دروازه همدیگر تلاش کردند و در همان لحظات ابتدایی اولین حمله استقلال خوزستان با خطای پنالتی شهاب گردان دروازه‌بان صنعت نفت همراه شد. پنالتی را میثم کریمی در دقیقه 2 مسابقه نواخت، اما شهاب گردان با واکنش سریع این ضربه را دفع کرد تا مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شود.

زردپوشان نفت پس از این صحنه کنترل بازی را به دست گرفتند و چند بار روی دروازه استقلال خوزستان ظاهر شدند و در خطرناک‌ترین صحنه‌ها با ضربات جعفر سلمانی، جاناتان بالوتلی و سیروان قربانی دروازه استقلال را تهدید کردند که این حملات ثمری نداشت. در سمت مقابل نیز تیم استقلال خوزستان در دقیقه 44 فرصت عالی برای رسیدن به گل صاحب شد اما مجتبی رمضانی که قصد دریبل شهاب گردان دروازه‌بان نفت آبادان را داشت در این کار ناموفق بود و این فرصت را از دست داد تا نیمه اول صفر – صفر مساوی تمام شود.

در نیمه دوم، اولین موقعیت گلزنی نصیب وحید نامداری شد اما ضربه کم‌جان این بازیکن در دقیقه 62 به راحتی توسط شهاب گردان مهار شد و در دقیقه 65 شوت طالب ریکانی هافبک تازه نفس نفت آبادان را حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم میزبان دفع کرد و دقایقی بعد عم ضربه جاناتان بالوتلی با دخالت مدافعان استقلال به کرنر رفت.

قفل دروازه‌ها سرانجام در دقیقه 69 گشوده شد و نفت آبادان با ضربه سر وفا هخامنش به گل رسید. نفتی‌ها در دقیقه 76 می‌توانستند گل دوم را بزنند اما ایوب کلانتری بازیکن استقلال خوزستان در مقابل ضربه وینیسیوس فرانکو هافبک برزیلی صنعت نفت ایستاد و دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 77 اتفاق مهم بعدی رخ داد و رضا کرمانشاهی داور مسابقه برای دومین بار به سود استقلال خوزستان اعلام ضربه پنالتی کرد تا این بار ایوب کلانتری پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و گل تساوی را رقم بزند.

در دقایق پایانی، بازیکنان استقلال و صنعت نفت برای زدن گل پیروزی بخش دست به حملاتی زدند و موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند که بی‌حاصل بودند و با سوت پایان این بازی نتیجه مساوی یک – یک به ثبت رسید.

شرح گل
1-0 (صنعت نفت): میلاد جهانی توپ را از روی نقطه کرنر ارسال کرد و وفا هخامنش مدافع پیش تاخته نفت آبادان با ضربه سر محکم دروازه استقلال خوزستان را گشود تا شادی را به اردوی زردپوشان بیاورد.

1-1 (استقلال): داور میدان خطای پنالتی وفا هخامنش زننده گل صنعت نفت را اعلام کرد و ایوب کلانتری هافبک استقلال خوزستان با ضربه‌ای به سمت راست نفت آبادان گل تساوی را به ثمر رساند.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان تیم محبوب‌شان را در این مسابقه همراهی می‌کردند و به تشویق زردپوشان می‌پرداختند.
* با توجه به شرایط تیم استقلال خوزستان از این بازی استقبال چندانی نشده بود.
* مربیان دو تیم قبل از شروع بازی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.
* حسین ساکی مدافع راست تیم نفت آبادان در اواخر نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به میلاد جهانی داد.
* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را چهارصد نفر اعلام کرد.
* نیمکت تیم صنعت نفت آبادان به اعلام ضربه پنالتی دوم استقلال خوزستان اعتراض داشتند و معتقد بودند خطایی انجام نشده است.
* عزیز سیدیکوف بازیکن جدید و قرقیزستانی تیم صنعت نفت آبادان در این مسابقه روی نیمکت نشسته بود و به میدان نرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
خچالت آور بود این فوتبال
خاک تو سرتون با این بازی کردنتون
این هیات مدیره چرا گورشو گم نمیکنه
این بازی باید صنعت 4 تا گل میخورد
استقلال اصلا بازیکن نداشت
این چه بازی بود انجام دادین
اعصاب و روانمونو ریختین به هم
ماشین سازیو که بلد نمیستین ببرین
استقلال ته جدولی هم که زورتون بش نمیرسه پس اومدین لیگ برتر چه غلطی بکنین
حیفه این پولایی که داره به این بازیکنا داده میشه
در حد لیگ دو هم بازی نکردین
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
ناامید شدیم با این بازی ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
من یک ساعت ویا بیشتر نشسته بودم پای تلویزیون یعنی گفتم یک نفر هم نباید بیاد ورزشگاه با این بازی افتضاح هر کی ندونه فکر می کنه اینا تیم های دسته سه هستن ولی واقعا دروازه بان تیم ا.س.خوزستان فوق العاده بازی کرد گلی هم که خورد اشتباه دفاع خود تیم بود البته اینم بگم که گردان خوب بازی کرد ولی این دروازه بان ا.س.خوزستان فوق العاده بود با این سنی که داشت . یا علی از تو مدد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
صنعت مشکل چیده مان وفنی داشت سیستم نامشخص چرا سرجیو نمیتونه باید یک مربی خوب کنارش باشه باید با سیستم 4 4 2 یا 4321 بازی کنه با این بازیکنا چون توانش همینه اخه این چه مربیه که به بازیکن دفاعیش نقطه ضعفاشو نمیگه همون توپ اول رو دفع کنید حفظ توپ بازیکنا خوب نیست چقدر توپ لو دادن هخامنش یک گل زد یک پنالتی هر چند مشکوک داد اخه چرا توب به این سادگی را دفع نمیکنید اصلا به جز مسلم کسی نمیتونه توپ نگه داره باید سیدیکوف بازی میکرد سرجیو واقعا نمیتونه با این تیم کار کنه چرا کعبی بازی نکرد
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
اقای سرجیو انگیزتون ذخیره گذاشتن بغلانی ریکانی جهانی کعبی چی هست و انگیزتون بازی دادن سیروان هخامنش احمدی دوتا خارجی چی بوده
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
باید به حال فوتبال خوزستان تاسف خورد که برای تماشای بازی استقلال که همیشه تیم اول خوزستان بوده و هست (اگر چه استقلال اهواز بود نه خوزستان ولی به هر حال استقلاله) و نفت آبادان که تیم دوم خوزستانه اینقدر تماشاگر کم بیاد.ماسفانه دنیا دنیای پول شده و تیم هایی که ثروتمندند ولی بی ریشه در لیگ وضعیت بهتری دارند. ببینید وضعیت ابومسلم خراسان که دیگه محو شده و در مقابلش پدیده یا استقلال رشت که از بین بردشن و حالا به جاش سپید رود رشت که خوشبختانه چون پایگاهی نداره وضع درستی نداره یا ملوان کجاست؟1 برق شیراز؟! استقلال اهواز؟! و...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
متاسفم، که گوش شنوایی نیست
تیم رو دارن نابود می کنن
وافعا این نمایش فوتبال خوزستان بود؟!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها