به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

بوستانی: می‌توانستیم با سه یا چهار گل پیروز شویم

بوستانی: می‌توانستیم با سه یا چهار گل پیروز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پنالتی دقیقه یک ما گل نشد که اگر گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم بوستانی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز همه دیدند که چند موقعیت گل داشتیم. پنالتی دقیقه یک ما گل نشد که اگر گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد. سه فرصت تک به تک داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم به با 4-3 گل به پیروزی برسیم، اما تیمی کم‌تجربه داریم. کار ما هفته به هفته سخت‌تر می‌شود و برای بقا در لیگ برتر باید تلاش کنیم. همه دیدارها سخت هستند، بازیکنان ما جوان هستند و دست ما خالی است. امروز برای لیست 18 نفره خود، 17 بازیکن داشتیم. چند بازیکن تیم ما مصدوم بودند و شرایط سختی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان با ابراز امیدواری به کسب نتایج بهتر برای این تیم در بازی‌های آینده گفت: در هر بازی چند فرصت ما گل نمی‌شوند. تیم ما در این زمینه مشکل دارد و باید با تمرینات بیشتر، خط حمله خود را تقویت کنیم.

بوستانی درمورد پنالتی‌زن‌های اول و دوم تیمش خاطرنشان کرد: میثم کریمی پنالتی‌زن اول ماست و ایوب کلانتری، پنالتی‌زن دوم ما محسوب می‌شود. کریمی همیشه پنالتی‌های خود را گل می‌کرد، اما امروز نتوانست این کار را انجام دهد. او می‌توانست نقش خوبی در این بازی داشته باشد و ما می‌توانستیم پس از گلزنی در دقیقه اول، به گل‌های دیگر برسیم. ما با سه مهاجم در خط حمله بازی می‌کردیم که نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش کار سختی در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر پیش رو دارد، گفت: ما باید تلاش کنیم. چون همه بازی‌های ما سخت است و به قول مربیان، دروازه‌ها در نیم‌فصل دوم تنگ‌تر می‌شود. کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه‌های ما هم ایثار می‌کنند و امروز واقعاً زحمت کشیدند. صنعت نفت تیم خوب و قلدری است و شاهد دربی خیلی خوبی بودیم. می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم که این اتفاق رخ نداد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
واقعا ا.س.خوزستان نباید مساوی میکرد حقش نه مساوی بود نه حقش باخت بود بود حقش برد بود.یاعلی از تو مدد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
بوستانی از بازیهای برگشت که شروع شده سه باخت یک مساوی آورده هنوز هم میگه که امیدواریم به بازیهای آینده باید به فکر دسته یک باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
البته شما هم خیلی شانس داشتی دفاع صنعت توپ بچه گانه نمیتونه دفع کنه داور هم هر چی پنالتی تو دلش بود گرفت
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
اگر چه هر دو تیم خوزستانی هستند و من عاشق خوزستان قهرمان هستم ولی خوب استقلال یه چیز دیگست و برای موفقیتش در برابر تمام تیم های خوزستانی دعا می کنم. ان شاء ا... با دعای خیر همه خوزستانی ها استقلال دوباره پرچم آبی را بر بلندای فوتبال ایران به اهتزاز درآمرد. آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
اونوقت چطوری میتونستی با سه یا چهار گل برنده باشی . مگه بسکتباله که هرتوپی که اومد باید توسبد گل بشه خب اگه اینطوریه پس ما هم با توجه به موقعیتهامون باید با شش یا هفت گل شمارو میبردیم . برو خدارو شکرکن که داور بدادتون رسید و اون پنالتی الکی را براتون گرفت که بازنده نباشید . چرا این کری هارو وقتی روبروی لنگیا و کیسه ها بازی میکنید نمیخونید فقط روبروی تیمهای هم استانیتون بلبلید. خلاصه زحمت نکشید که افتادین .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
ما هم میتونستیم توی جام جهانی پرتغال رو شکست بدیم ولی افسوس نشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها