به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۲۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

دایی: زمین خراب پدر تیم سایپا را در آورده است

دایی: زمین خراب پدر تیم سایپا را در آورده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم ، علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم. ما می‌توانستیم نیمه اول را بهتر به پایان برسانیم، اما در نیمه دوم حریف بهتر از ما بود. متأسفانه دو بازی است در نیمه دوم بد بازی می‌کنیم، اما در همین وضعیت می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و اگر این اتفاق می‌افتاد خیال‌مان راحت می‌شد، اما وقتی در دو قدمی توپ را به گل تبدیل نمی‌کنیم.

وی افزود: من هنوز هم باور نمی‌کنم چطور آن توپ از دو قدمی تبدیل به گل نشد. باید اقرار کنم در نیمه دوم استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد. الان هم باید بنشینیم و ایرادات‌مان را برطرف کنیم، چون هفته بعد یک بازی مهم در جام حذفی در آبادان داریم. سعی می‌کنیم تیم‌مان را برای آن مسابقه جمع‌و‌جور کنیم. متأسفانه چند بازی است بچه‌ها روی روند بدی قرار دارند و مصدومیت‌ها هم دست ما را بسته است. این زمین خراب هم پدر ما را درآورده است. از باشگاه خواسته‌ایم زمین بازی‌مان را عوض کند. بازهم همه این‌ها دلیل نمی‌شود ما مقابل استقلال خوزستان یک نیمه را کامل از دست بدهیم. مطمئناً ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: شما نگاه کنید امروز در نیمکت ذخیره ما به جز یک بازیکن، سایر بازیکنان همه زیر 21 و 23 سال بودند. در هر صورت داشته‌های ما این است و باید با این‌ها بازی کنیم. این هفته هم بازی سختی در جام حذفی در آبادان و سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وقف دهیم تا در نیم‌فصل تیم‌مان را تقویت کنیم. ما حتما در فصل نقل‌وانتقالات دو یا سه بازیکن می‌خواهیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

علی دایی در مورد اینکه تیم‌های صنعتی در این فصل خریدهای گرانقیمت زیادی داشته‌اند، اما وضعیت سایپا این‌طور نبوده است، عنوان کرد: همان‌طور که گفتید به غیر از تیم‌های صنعتی و دو یا سه تیم بالای جدول، ما به لحاظ امکانات جزو تیم‌های انتهای جدول هستیم. ما زمین تمرینی داریم و مدیرعامل قبلی کارخانه قول داده بود تا آن را درست کند، اما این کار را نکرد. مشکلات زیادی داریم، ولی این شرایط را قبول کردیم و باید با آن کار کنیم. دنبال بهانه نیستم، باید خودمان را درست کنیم، چون جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا برای ما مهم است و برای این‌ مسابقات باید خودمان را ترمیم کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
اقای دایی سلام حیف که پیش من احترام خاصی داری
اگر برده بودی هم همین حرف می زدی ؟
اقای دایی این تیم از سال نود ایجاد شد از لیگ یک اومد لیگ برترو قهرمان شد حالا با بی توجهی نابودش کردند ولی خدا بزرگه انشالله با همت بازیکنان و کادر فنی امتیازات کسر شده جبران میشه کافیه چند برد خونگی بیارن و بیرون امتیاز کامل ندن تیم حفظ میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
دایی انسان شریف و وطن پرستی هست اگر حرفی هم زد تحت فشار بازی بوده به دل نگیرید
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
آقای دایی عزیز، ی سوال!
مگه مجبورتون کردن ک توی زمین خراب بازی کنید؟؟؟
یعنی توی تهران بجز آزادی (ک مخصوص سوگولی های فدارسیون هست) زمین دیگه ایی وجود نداره؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها