به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
تعداد نظرات: ۹ نظر

سایپا 1 – استقلال 1؛ زور دایی به بوستانی نرسید

سایپا 1 – استقلال 1؛ زور دایی به بوستانی نرسید

خوزستان اسپورت
هفته چهاردهم لیگ هجدهم – استادیوم دستگردی تهران
جمعه 9 آذرماه 97 – ساعت 15:15
سایپا تهران 1 – استقلال خوزستان 1
گل: مهدی ترابی (19) برای سایپا – مجتبی رمضانی (78) برای استقلال
داور: امیر عرب براقی
کمک داوران: علی میرزابیگی و براتعلی مولوی
اخطار: امید خالدی، رضا علیاری (سایپا) – وحید خشتان، محمد شریفی، مجتبی رمضانی، میثم کریمی (استقلال)
تماشاگر: پانصد نفر

سایپا تهران: محمدحسین اکبرمنادی، امید خالدی، حسین کامیاب، محمدامین حاج محمدی، رضا علیاری، محمدصادق بارانی، محمد بائوج رضایی (77- ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند، علی دشتی (65- محمدرضا سلیمانی)، مهدی ترابی (72- مهرداد کفشگری) و آرمان رمضانی
سرمربی: علی دایی

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل نعمه، ساسان شیرمردی، میثم شاه مکوندزاده، محمد شریفی، یونس دلفی، وحید نامداری، میثم کریمی، وحید خشتان (72- مجتبی رمضانی) و رضا درویشی (87- محمدرضا مظاهری)
سرمربی: کریم بوستانی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سایپا تهران و استقلال خوزستان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

سایپا و استقلال خوزستان که در بازی قبلی برابر حریفان شکست خورده بودند، از ابتدای این مسابقه ارائه‌گر یک بازی نزدیک بودند و یاران دو تیم برای کسب امتیازات کامل این دیدار پابه‌پای هم می‌دویدند.

پس از اینکه هرکدام از تیم‌ها یک فرصت گلزنی را هدر دادند، در دقیقه 19 توسط مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش تیم سایپا قدر پاس حسین کامیاب را دانست و توپ را درون دروازه استقلال خوزستان جای داد تا میزبان را پیش بیندازد.

آبی‌پوشان جنوبی پس از دریافت این گل بر شدت حملات‌شان افزودند و در ادامه نیمه نخست چند موقعیت گلزنی را خلق کردند که هیچ‌کدام ثمری نداشت. ضربه دقیقه 21 یونس دلفی با دخالت مدافع سایپا به کرنر رفت، شوت‌های دقایق 23 و 37 وحید نامداری و محمد شریفی توسط اکبر منادی دروازه‌بان سایپا دفع شدند و ضربه سر وحید خشتان نیز در آغوش سنگربان سایپا جای گرفت. ضمن اینکه فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان هم ضربه دقیقه 42 مهدی ترابی را مهار کرد تا نیمه نخست با یک گل به نفع تیم میزبان تمام شود.

در نیمه دوم، آبی‌پوشان استقلال با ارائه بازی تهاجمی و خلق موقعبت‌های گلزنی روی دروازه نارنجی‌پوشان سایپا به دنبال زدن گل مساوی بودند. استقلالی‌ها چهار نوبت با ضربات یونس دلفی، وحید خشتان، رضا درویشی و ساسان شیرمردی دروازه سایپا را هدف قرار دادند که هیچ‌کدام راهی به چارچوب نداشتند.

حملات استقلال خوزستان سرانجام در دقیقه 78 به ثمر نشست و مجتبی رمضانی بازیکن تعویضی تیم میهمان دروازه‌ی سایپا را گشود تا شاگردان کریم بوستانی مزد بازی خوب و تهاجمی در نیمه دوم را بگیرند.

تلاش یاران دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک – یک انجامید و استقلال خوزستان که بازی خوبی را ارائه کرده بود با کسب یک امتیاز از میدان خارج شد.

شرح گل‌ها
1-0 (سایپا): پاس حسین کامیاب به مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش سایپا رسید و ترابی با ضربه پای چپ توپ را درون دروازه استقلال خوزستان جای داد تا اولین گل بازی نصیب شاگردان دایی شود.

1-1 (استقلال): ضربه ایستگاهی یونس دلفی را محمداکبر منادی سنگربان تیم سایپا به‌صورت ناقص دفع کرد و مجتبی رمضانی بازیکن تعویضی استقلال با استفاده از توپ برگشتی گل تساوی را درون دروازه سایپا جای داد.

در حاشیه
* کریم بوستانی که موقتا مسئولیت سرمربیگری استقلال خوزستان را عهده‌دار شده، در این بازی به هدایت آبی‌پوشان پرداخت.
* ایوب کلانتری از استقلال خوزستان و ساموئل سارفو از سایپا به‌دلیل محرومیت در این بازی غایب بودند.
* عبدالله ناصری بازیکن خوزستانی تیم سایپا در ترکیب تیمش غیبت داشت و با لباس شخصی نظاره‌گر مسابقه بود.
* ایمان مبعلی هافبک باتجربه استقلال خوزستان که با مصدومیت مواجه شده است، با عصای زیربغل در ورزشگاه حضور یافت تا در کنار تیمش باشد.
* پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان در اواسط نیمه اول وارد ورزشگاه شد تا از بازی تیم سایپا یادداشت برداری کند. صنعت نفت در دو بازی متوالی لیگ و جام حذفی به مصاف سایپا خواهد رفت.
* درگیری بین رضا علیاری مدافع سایپا و وحید خشتان مهاجم استقلال باعث شد تا داور مسابقه به هر دو بازیکن کارت زرد نشان بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
تبریک استقلال مظلوم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
واقعا این تساوی با توجه به وضعیت اسفبار استقلال خوزستان از (بابت مالی و مدیرتی و کسر امتیاز)در حد برد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
خسته نباشید به اقای بوستانی و بازیکنان متعصب استقلال خوزستان . از اقای غفوری خواهشمندم هیات مدیره نالایق باشگاه رو سریعا عوض کنه اگر این هیات مدیره حاشیه ساز اخراج بشن تیممون پتانسیل داره فاصله امتیازات زیاد نیست میتونیم با بردن حریفان مستقیممون تو لیگ بمونیم بشرطی که این هیات مدیره بی خاصیت از باشگاه اخراج بشن. یکی از همین اعضای حاشیه ساز هیات مدیره که با پورموسوی عکس گرفت و قرارداد بست دیروز علیه کریم بوستانی مصاحبه کرده بود تا تیمو به حاشیه ببره و به سایپا ببازیم اما خدا روسیاهش کرد واقعا این افراد مایه ننگ ورزش استانند اگر ورزش خوزستان صاحب داشت اینها باید مادام العمر از ورود به استادیوم محروم بشن
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
ما که بازی رو ندیدیم اما اینطور خلاصه بازی رو خوندم استقلال باید میبرد به امید شکست دادن سپاهان در اهواز .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
تیم مظلوم به امید بقا
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
امیدواریم هیات مدیره صنعت یاد بگیرن تا کی باخت و مساوی با این مربی شکست خورده پس شما چی کاره این تو باشگاه فقط کارتون چشم گفتن به مدیر عامله خجالت و شرم کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
1
سلام دست شما درد نکنه اقای بوستانی مرد بزرگ خوزستان
انشالله با کسب نتایج خوب لیاقت خودت را بعنوان سرمربی نشون بدی و سالها تجربه خود را در امر بازیکن درجه یک و چه کمک مربی در تیم های بزرگ اثبات کنی به امید خدا
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
1
ماشالله مظاهری احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
1
صنعت نفت استاد خارج کردن تیمهای بحرانی . آخه این اس تهران چه چیزی برتر از صنعتی داشت که تونسته بود دوبار پشت سر هم تراکتور پرمهره و ملی پوش را شکست بده . ما باختیم چون تیم نمیخواست امتیاز بگیره . لعنت به عیسی زاده با این تیم بستنش و این سرمربی ضعیفش . تبریک به اس خوزستان که در اوج سومدیریت و بی پولی و بدون مربی طراز اول درس غیرت و تعصب و جنگندگی را به مسعولین باشگاه صنعت نفت و بازیکنای بی غیرت و تعصب تیم را یاد دادن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها