به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوستانی: تلاش می‌کنیم استقلال در لیگ برتر بماند

بوستانی: تلاش می‌کنیم استقلال در لیگ برتر بماند

خوزستان اسپورت- سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: کسر امتیاز از استقلال خوزستان هنوز قطعی نشده و اگر بازیکن برزیلی را راضی کنیم این موضوع منتفی می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کریم بوستانی در مورد اینکه او به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب شده است، عنوان کرد: با محمداسد مسجدی صحبت کردم و او از من خواست شرایط تیم را زیرنظر بگیرم و کار هدایت تیم را در بازی‌های باقی‌مانده برعهده داشته باشم. او از من خواست تا به صحبت‌های برخی افراد که نقشی در باشگاه ندارند توجه نکنم.

وی در رابطه با وضعیت استقلال خوزستان عنوان کرد: شرایط استقلال خوزستان خوب است، بحثی که باعث ناراحتی اعضای تیم شد، موضوع کسر 6 امتیاز بود که از لحاظ روحی، بازیکنان را پایین آورد، البته اینطور که به ما گفتند، این شش امتیاز به صورت قطعی کسر نشده و رأی تعلیقی است، اگر ما بتوانیم بازیکن مدنظر را راضی کنیم، این جریمه برداشته می‌شود.

وی در مورد شکست مقابل استقلال عنوان کرد:‌ این بازی دو نیمه متفاوت داشت، استقلال در 20 دقیقه اول خیلی به تیم ما فشار آورد، اما ما با شجاعت دروازه‌بانمان و  بازیکنان تیم گل نخوردیم، اما در ادامه روی یک اشتباه فردی دروازه‌مان باز شد، در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم تا به گل برسیم، اما این اتفاق نیفتاد و درنهایت بازنده شدیم. بارندگی هم  روی کیفیت بازی دو تیم تأثیر گذاشت و کار را سخت کرده بود.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اشتباه دروازه‌بان این تیم و انتقاداتی که از این بابت مطرح شد، تصریح کرد: دروازه‌بان ما دچار اشتباه شد و من در صحبت‌هایم به این مسئله اشاره کردم، البته او چند توپ خوب را هم دریافت کرد، ما در چند هفته گذشته روی اشتباهات فردی که از چند بازیکن سر زده است خیلی متضرر شدیم و باید تلاش کنیم تا اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.

بوستانی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل سایپا تصریح کرد:‌ سایپا تیمی بزرگ و باکیفیت است، آنها در بالای جدول حضور دارند، بدون شک ما از پیش بازنده نیستیم و با توجه به شرایطی که داریم، فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم، بازی شجاعانه‌ای انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه قرار است از ایمان مبعلی به عنوان کمک مربی استفاده کند، عنوان کرد: پای مبعلی در بازی با استقلال شکست و او یک ماه از میادین دور خواهد بود، مبعلی کاپیتان و از بزرگان تیم است و من برایش خیلی احترام قائل هستم، من و ایمان مبعلی با هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با مشورت‌هایی که می‌کنیم بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. تمام تلاش ما این است که استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
1
زنده باد اقای بوستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها