به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۹ نظر

آل‌نعمه: نباید یزدی را شب بازی برکنار می‌کردند

آل‌نعمه: نباید یزدی را شب بازی برکنار می‌کردند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌‌که اگر قرار باشد با همین بازیکنان جلو برویم، قطعا 10 هفته مانده به پایان لیگ سقوط خواهیم کرد، گفت: در استقلال خوزستان تنها رفاقت باقی مانده است و به نظرم وضعیت تیم اصلا برای مسوولان باشگاه مهم نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با ایسنا، در ابتدا در خصوص شکست این تیم برابر استقلال تهران اظهار کرد: ما با مشکلات بسیاری برابر این تیم بازی کردیم و علی‌رغم تمرینات خوبی که در تعطیلات لیگ با آقای یزدی، سرمربی پیشین تیم داشتیم ولی تغییراتی در تیم ایجاد شد و با آمدن آقای پورموسوی از همان لحظه شرایط تیم به هم خورد و یک سری مشکلات نیز شب بازی برای ما به وجود آمد.

وی با بیان این‌‌که در استقلال خوزستان تنها رفاقت باقی مانده است و دیگر چیزی نداریم، افزود: ما می‌دانستیم مقابل استقلال تهرانی که به امتیاز نیاز داشت، بازی سختی داریم. به نظر من تیم ما  برای دیدار با استقلال تهران در حد یک تیم محلات بود و دست آقای بوستانی درد نکند که لطف کرد و در این شرایط سخت، تیم را اداره کرد. من نیز به عنوان یک کاپیتان از او قدردانی می‌کنم. شاید اگر مربی دیگری بود، در چنین شرایطی هدایت تیم را نمی‌پذیرفت.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌ کرد: در بازی با استقلال تهران یک گل بچه‌گانه دریافت کردیم و اگر از موقعیت‌های‌مان بهره می‌بردیم، حتی می‌توانستیم با امتیاز از بازی خارج شویم. فکر می‌کنم حریف در نیمه دوم به جز یک شوت از راه دور، دیگر شانسی برای گلزنی نداشت ولی تیم ما توانست کمی با برنامه‌تر کار کند. به هر حال متاسفانه این امتیاز خانگی را از دست دادیم.

وی درباره شرایط بسیار بد استقلال خوزستان، گفت: ما کسی را نداریم و فکر می‌کنم تنها به خاطر اتفاق‌هایی که طی روزهای گذشته برای استقلال خوزستان رخ داده بود، رییس هیات مدیره در بازی با استقلال تهران پیدایش شد و به رختکن آمد. استقلال خوزستان تیم خیلی مظلومی است.

آل‌نعمه افزود: ما به هر سختی که بود، 10 امتیاز جمع کرده بودیم، در حالی که برخی تیم‌ها مانند ذوب آهن با آن همه سرمایه تنها 11 امتیاز جمع کرده بود. به هر حال به دلیل کم توجهی مسوولان، شش امتیاز کسر شد. به نظرم وضعیت تیم اصلا برای مسوولان باشگاه مهم نیست و اگر برای‌شان مهم بود و دل‌شان برای تیم می‌سوخت، پول بازیکن خارجی را پرداخت می‌کردند تا کار به کسر امتیاز کشیده نشود.

وی بیان کرد: روزی که شش امتیاز را از ما کسر کردند، در اردوی اندیمشک به سر می‌بردیم که آن روز از نظر روحی در شرایط بسیار بدی قرار گرفتیم. در حال حاضر نیز بازیکنان تمی روحیه خوبی ندارند. تیم ما جوان است و به سختی می‌تواند با این مسائل کنار بیاید. در فصلی که خودم در نفت تهران بودم، اگرچه با کسر شش امتیاز مواجه شدیم ولی نفت، امکانات و زیرساخت بسیار خوبی داشت و با استفاده از همین امکانات و بودن نفرات با تجربه، می‌دانستیم حرف برای گفتن داریم و در همان سال قهرمان جام حذفی شدیم ولی امسال استقلال خوزستان چنین شرایطی را ندارد و بازیکنانی داریم که از لیگ‌های پایین‌تر به لیگ برتر آمده‌اند و باید این بازیکنان حمایت شوند. زور استقلال خوزستان همین است و اگر این تیم پول داشت و به خوبی بسته می‌شد، با وجود کسر شش امتیاز نیز می‌توانستیم به کارمان ادامه دهیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص حواشی شب بازی با استقلال تهران و این‌که گفته می‌شود تعدادی از لیدرها به خوابگاه بازیکنان رفتند و باعث سلب آسایش بازیکنان شدند نیز توضیح داد: موضوع و کارهایی که این لیدرها انجام می‌دهند، برای ما عادی شده است و این‌که چرا آن‌ها به راحتی شب بازی می‌توانند وارد خوابگاه شوند به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که چگونه بتواند مانع از ورود آن‌ها شود. من در تیم‌های بزرگی بازی کردم و هیچ جا به این شکل نبوده است که شب بازی، یک لیدر در خصوص سرپرست تیم و این‌که چه کسی باشد یا نباشد، تصمیم‌گیری کند.

وی بیان کرد: من در تیم‌هایی چون فولاد و استقلال اهواز نیز بازی کردم که از لیدرهای خوب و محترمی برخوردار بوده‌اند و تاکنون نیز با آن‌ها رفاقت دارم ولی متاسفانه در استقلال خوزستان، لیدری وجود دارد که نمی‌دانم پیش خود چه فکری می‌کند که این کارها را انجام می‌دهد.

آل‌نعمه خاطرنشان‌ کرد: در هر صورت با این شرایط ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر بسیار سخت شده است و این تیم باید در ادامه تقویت شود. اگر قرار باشد با همین نفرات جلو برویم، قطعا 10 هفته مانده به پایان لیگ، تیم سقوط خواهیم کرد. ما تمام تلاش خودمان را تا نیم‌فصل می‌کنیم تا از دو بازی پیش‌رو با امتیاز خارج شویم. امیدوارم در تعطیلات نیم‌فصل نیز فکری به حال استقلال خوزستان کنند، البته امیدوارم ابتدا مسوولان باشگاه، سرمربی تیم را مشخص کنند. مربی هم نیاز به ابزار دارد و باید شرایط لازم را برای او فراهم شود که در چنین شرایطی هم کمتر کسی هدایت تیم را قبول خواهد کرد.

وی افزود: به نظر من آقای یزدی امتیازات خوبی کسب کرده بود و اگر قرار بود او را برکنار کنند، بهتر بود این کار در نیم‌فصل انجام می‌شد، نه این‌که شب بازی مهم با استقلال تهران چنین تصمیمی را بگیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
3
آفرین بر شما آقای آل نعمه .کاملا بجا فرمودید.مشکل از مدیریته .ای کاش استاندار دخالت کنه و این ادما رو بیرون کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
1
2
هیات مدیره استقلال خوزستان مایه شرمساری اند. اقایونی که رای اخراج یزدی رو امضا کردن و رفتن با پورموسوی بیسواد قرارداد بستن و عکس گرفتن باید مادام العمر از ورود به ورزشگاهها محروم بشن چندساله بلای جون استقلال خوزستان شدن این هیات مدیره بی لیاقت
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
1
2
خود استاندار هم انتصابیه،چکار میتونه بکنه با این باندهای مافیایی که پا گذاستن گلو صنعت خوزستان، اصلا اگه میخاستن بهبودی وضعیتت استان رو چه کسی بهتر از مقتدایی بود، مشخصا استقلال میره، چون هوادار نداره، صاحابم که نداره، بره بهتره، امیدوارم قبل اینکه فکر لیگ برتر باشیم دنبال ساختار و منابع باشیم،که نشیم زنگ تفریح
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
1
2
ماشالله احمد النعمه حرف حق زدي داداش بالاخره يكي پيدا شد حقايق بگه خيلي براي اين كه جايگاهشون تو باشگاه از دست ندن سكوت ميكنند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
3
ال نعمه واقعا تبدیل شده به یه بازیکن پخته از لحاظ شخصیتی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
3
مشکل آقای یزدی نبود اتفاقا آقای یزدی خوب نتیجه گرفته بود با توجه ب مشکلات
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
مشكل كاملا از مديريته و اين همون چيزي هستش كه در فولاد هم گريبان گير شده ، بيايين برگردين به سه سال قبل كه تيم پول نداشت و ليگ و ليگ قهرمانان و با قلدري پيش ميبرد ، در ضمن سرپرستي كه از ورود افراد متفرقه به اردوي تيمش نتونه جلوگيري كنه بدرد لاي ديوار هم نميخوره
ادمين بچاپ
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
ی اسم پورموسوی پیچید تو باشگاه انگار سونامی اومد رو سر ما و باشگاه دوست داشتنی اس خورستان اگر خود سید مردانگی داشت همین اول باتوجه به آگاهی از مشکلات و جو باشگاه نباید همچین پیشنهادی رو مطرح میکرد خدا خوش نخواد واسه لیدری که با بی عقلی ی سهمیه از خوزستان رو به خطر انداخته
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
هیئت مدیره سریعا توبیخ و اخراج شوند اقای غفوری سکوت و مماشات با این هیئت مدیره خائن که یزدی رو برکنار کردن قابل پذیرش نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها