به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

استقلال 1 – نفت 2؛ مسجدسلیمان پیروز دربی شد

استقلال 1 – نفت 2؛ مسجدسلیمان پیروز دربی شد

خوزستان اسپورت
هفته یازدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 11 آبان 97 – ساعت 15:30
استقلال خوزستان 1 – نفت مسجدسلیمان 2
گل: وحید خشتان (73) برای استقلال – حسین دوستدار (47)، اسماعیل شریفات (77) برای نفت
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: حمید سبحانی و محمدعلی پورمتقی
اخطار: مصطفی کیانی (استقلال) – مجتبی بیژن، حسین دوستدار، فرشاد جانفزا، حبیب فرعباسی (نفت)
تماشاگر: دو هزار نفر

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، مهرداد پورابوالقاسم، مصطفی کیانی، احمد آل‌نعمه، ساسان شیرمردی (69- یونس دلفی)، ایوب کلانتری، ایمان مبعلی، میثم کریمی (83- محمدرضا مظاهری)، محمد شریفی، وحید نامداری و وحید خشتان
سرمربی: داریوش یزدی

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌اصل (34- فرشاد جانفزا)، سیدمحمد حسینی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (68- محمود قائدرحمتی)، میلاد میداودی، حسین دوستدار و پیمان میری (60- اسماعیل شریفات)
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان با پیروزی 2 بر یک زردپوشان نفت خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه اول تیم استقلال خوزستان تهاجمی ظاهر شد و حملاتی روی دروازه نفت مسجدسلیمان داشت. وحید نامداری اولین فرصت گلزنی آبی‌پوشان را در دقیقه نهم از دست داد و دقایقی بعد نیز ضربه سر کم‌جان مهرداد پورابوالقاسم راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان پس از سپری کردن دقایق ابتدایی، بازی را به نیمه زمین استقلال آوردند و با ضربات از پشت محوطه جریمه در پی گشودن دروازه آبی‌پوشان بودند. ضربه دقیقه 24 میلاد خدایی‌اصل در دستان فرزین گروسیان قرار گرفت و در دقیقه 25 ضربه تماشایی علیرضا علیزاده از روی خط میانی زمین مسابقه به تیر افقی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد تا نفتی‌ها با بدشانسی از رسیدن به گل محروم شوند.

آغاز نیمه دوم با یک گل برای نفت مسجدسلیمان همراه بود و حسین دوستدار با ربودن توپ از مدافع استقلال خوزستان دروازه آبی‌پوشان را گشود. استقلالی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیدند و پس از اینکه وحید خشتان یک موقعیت گلزنی را از دست داد، همین بازیکن در دقیقه 73 گل تساوی را به ثمر رساند تا همه چیز از نو شروع شود. نتیجه تساوی اما فقط چهار دقیقه دوام داشت و اسماعیل شریفات در دقیقه 77 با استفاده از پاس میلاد میداودی از تله آفسایدگیری مدافعان استقلال گریخت و گل دوم نفتی‌ها را زد.

شاگردان داریوش یزدی برای فرار از شکست روی به بازی انتحاری در آخرین لحظات مسابقه آوردند اما حملات آن‌ها راه به جایی نبرد و این دربی استانی با پیروزی 2 بر یک نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت تا زردپوشان اولین پیروزی فصل را تجربه کنند.

شرح گل‌ها
0-1 (نفت): حسین دوستدار بازیکن کناری تیم نفت مسجدسلیمان توپ را از پای احمد آل‌نعمه مدافع باتجربه استقلال خوزستان قاپید و پس از ورود به محوطه جریمه آبی‌پوشان با ضربه‌ای محکم دروازه میزبان را گشود.

1-1 (استقلال): یونس دلفی بازیکن تعویضی استقلال خوزستان در منطقه راست خط دفاعی نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و ارسال وی به درون محوطه جریمه نصیب وحید خشتان شد تا این بازیکن با ضربه‌ای به زاویه سمت چپ دروازه میزبان گل تساوی را رقم بزند.

1-2 (نفت): در پی دفع ناقص مصطفی کیانی توپ به میلاد میداودی رسید و پاس عالی میداودی در پشت خط دفاعی استقلال خوزستان نصیب اسماعیل شریفات شد تا این بازیکن با ضربه محکم و تماشایی گل دوم نفت مسجدسلیمان را به ثمر برساند. در این صحنه احمد آل‌نعمه مدافع میانی آبی‌پوشان خط آفساید را پر کرده بود.

در حاشیه
* نفت مسجدسلیمان با همراهی گروهی از هوادارانش در این مسابقه حاضر شده بود و طرفداران نفت با استقرار در جایگاه پشت نیمکت این تیم به تشویق زردپوسان پرداختند.
* لیدرهای تیم استقلال خوزستان قبل از شروع مسابقه به سمت طرفداران نفت مسجدسلیمان رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* هواداران نفت مسجدسلیمان پیش از شروع بازی داریوش یزدی سرمربی سابق تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند.
* علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان که از عملکرد میلاد خدایی‌اصل در نیمه اول رضایت نداشت، این بازیکن را در دقیقه 34 تعویض کرد و فرشاد جانفزا را به میدان فرستاد.
* در آخرین لحظات نیمه اول، کمک داور دوم این مسابقه با تأخیر زیاد آفساید وحید خشتان مهاجم استقلال خوزستان را اعلام کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم داور با اعتراض مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان همراه شد.
* در حالی که نزدیک به دو هزار نفر در ورزشگاه غدیر حضور داشتند، تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی ورزشگاه ششصد نفر اعلام شد.
* نیمکت تیم استقلال خوزستان نسبت به گل دوم نفت مسجدسلیمان معترض بودند و اعتقاد به آفساید داشتند، اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که احمد آل‌نعمه مدافع میانی آبی‌پوشان آفساید را پر کرده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
تبریک تبریک بالاخره یه نفس راحت کشیدیم به امید پیروزیهای بعدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
عالی بود زنده باد نفت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
تبریک به هواداران نفت مسجدسلیمان
ولی حیف از این تیم بازی های سختی استقلال در پیش داره باید از چهار بازی باقی مانده شش امتیاز بگیره تا در نیم فصل دوم مشکلش کمتر بشه انشالله
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
خداروشکر بدبیاری تمام شد. تبریک به تمام هواداران نفت. خسته نباشید به استقلالیهای عزیز. امیدوارم مسئولین مسجدسلیمان آستین همت بالا بزنند مشکلات مالی تیمو حل کنند تا بردهای بیشتری ببینیم.
از آقای مرزبان عزیز هم تقاضا میکنم با پیمان میری برخورد جدی کنه همیشه قبل از بازی ده تا مصاحبه میکنه که من 2 گل میزنم و چنین و چنان میکنم ولی روز بازی بسیار ضعیف ظاهر میشه
شیران زاگرس
|
Netherlands
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
زنده باد نفت مسجدسلیمان زنده باد مرزبان درود بر هواداران خوب مسجدسلیمان
بازی تمام نفتی هفته دوازدهم رو هم خواهیم برد به امید پیروزی
نفت مسجدسلیمان 2 - صنعت نفت آبادان 0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
3
1
فکر کنم با احترام نفت آبادان هم فولاد و هم نفت را سخت اذیت کند سرجیو مربی بزرگ و باهوش است پس جوگیر نشوید نفت آبادان از نظر تاکتیکی بهترین نماینده استان هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
3
0
به نظرم باید سرمربی استقلال خوزستان تعویض شود بابا دو گل به یک شکل خوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
3
تبریک به هواداران نفت مسجد سلیمان باید یک فکر اساسی برای اسپانسر تیم ها بشه هیچ تیمی با مشکلات مالی نميتونه توی لیگ برتر دوام بیاره
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
1
معلوم میشه اگه صنعت 3هیچ نبرد حالا ببین آقای شیران زاگرس ههههههه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
3
اشتباهات دفاعهای وسط خیلی ضربه زد به استقلال. از ال نعمه انتظار نداشتیم با اینهمه تجربه روی هر 2 گل اشتباه داشت کیانی هم روی گل دوم باید توپو محکم دفع میکرد اقای کلانتری هم دنبال دعوا بود بجای فوتبال
فقط فولاد
|
United States of America
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
3
وضع چهار نماینده خوزستان داغونه ....خوشحالم حداقل مساوی نشد ک به نفع بقیه تیما نشه
الان بهترین تیم خوزستانی صنعت نفت هست از نظر تاکتیکی .حداقل فوتبال زیبایی ارائه میده .
ارزوم اینه هر چهار نماینده خوزستان حفظ بشن .سهمیه و قهرمانی پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1
2
آل نعمه خداحافظی کن لطفاً
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها