به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

یزدی: هر بازی روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم

یزدی: هر بازی روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که بازیکنانش در هر مسابقه اشتباهات فردی مرتکب می‌شوند.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در روزی که حتی یک امتیاز هم نباید به حریف می‌دادیم خیلی مفت 3 امتیاز را دادیم. در این بازی اتفاقاتی رخ داد که در مغز من نمی‌گنجد. آنها در کل نود دقیقه دو توپ روی دروازه ما آوردند و روی اشتباهات فردی مدافعانمان به گل رسیدند. از تیمی امروز دو گل خوردیم که در کل فصل سه یا چهار گل زده بود و این مسئله خیلی من را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که باعث آزار من شده این است که هفته‌های متعددی از جمله همین بازی اشتباهات داوری علیه ما بوده است. در صحنه گل دوم نفت مسجد سلیمان آفسایدی رخ داد که اگر واقعاً آفساید بوده باشد یک فاجعه داوری رخ داده است. فردا کارشناسان داوری در تلویزیون می‌نشینند و اشتباهات داوری را عنوان می‌کنند اما در نهایت چه می‌شود غیر از اینکه داور را محروم کنند مگر اتفاق دیگری می‌افتد.

یزدی با اشاره به برنامه 90 تأکید کرد: یک برنامه دنبال حق بود و اشتباهات داوری را نشان داده و از خیلی از فجایع جلوگیری می‌کرد که جلوی پخش آن را گرفتند. نمی‌دانم چه دلایلی باعث شد که این برنامه دیگر پخش نشود برنامه‌ای که به دفعات درباره مسائل مختلف از جمله داوری، دلالی افشاگری کرده و جلوی خیلی از ناحقی را گرفته اما به سادگی می‌بینیم که این برنامه را حذف می‌کنند. در حالی از این برنامه حمایت می‌کنم که این برنامه با من مهربان نبود. هر جایی که در این برنامه در مورد تیم ما صحبت شد عادل از من و تیمم خوب حرف نزد. می‌توانید در این مورد فلش‌بک زده و برنامه‌های 90 را ببنید اما من اینجا در مورد او و برنامه‌اش خوب حرف می‌زنم. واقعاً برنامه 90 جلوی خیلی از اتفاقات را گرفته بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد شعارهایی که روی سکوها علیه‌اش سر داده شد گفت: باز هم به مانند هفته‌های قبل یک عده علیه من شعارهایی سر دادند که البته چیز عجیبی نبود. چه بسا در بازی‌هایی که ما هم خوب نتیجه گرفتیم همین افراد به من پیام می‌دادند که منتظر می‌مانیم تا بد نتیجه بگیری که آن وقت شعارهای تندی علیه تو سر خواهیم داد. مطمئن باشید اگر روزی خودم احساس کنم نمی‌توانم ادامه دهم می‌روم؛ روزی که بفهمم نمی‌توانم حریف داوری‌ها شوم. مسئولان باشگاه خیلی تلاش کردیم تا شرایط داوری علیه‌مان نباشد اما تا الان بی‌نتیجه بوده به کرار برای ما مشکلاتی فراهم کردند و من واقعاً اگر روزی به نتیجه برسم که نمی‌توانم این جو را عوض کنم می‌روم.

یزدی با بیان اینکه راجع به مسائل فنی نمی‌تواند حرف بزند، یادآور شد: امروز از هر حیث باید برنده بازی می‌شدیم. خودتان می‌دانید که ما فصل را چه جوری شروع کردیم و درباره مشکلات تیم‌مان حرف نزنم بهتر است. برنامه شب‌های فوتبالی هم به دنبال این است که مشکلات فوتبال ایران را بیان و تشریح کند اما باید با چالش‌های بیشتری به فکر این مسائل بود چرا که واقعا اشتباهات داوری در فوتبال ما زیاد است.

وی با انتقاد از شاگردانش اظهار داشت: برخی از بازیکنانمان هنوز به مرز پختگی نرسیده‌اند و هنوز نمی‌دانند دارند در لیگ برتر بازی می‌کنند. شاید تیم قبلا در لیگ برتر بوده اما هنوز برخی بازیکنان در سطح لیگ برتر فکر نمی‌کنند. به خاطر همین است در هر بازی ما روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم اما امروز اشتباه فاحش از یک بازیکن باتجربه ما سر زد که واقعا از او بعید بود. باید مشکلات فنی‌مان را مورد ارزیابی قرار دهیم. برای بازی امروز پنج و شش بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و این مسئله در خط دفاع به ما ضربه زد. باید سعی کنیم مشکلاتمان را برطرف کنیم اگر امروز برنده از میدان خارج می‌شدیم کارمان برای ماندن در لیگ راحت‌تر بود اما با این باخت سخت‌تر شد و قطعاً باید در ادامه راه هوشیار باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
3
واقعا انتظار نداشتم از آل نعمه بازیکن باتجربه مون رو هر 2 گل اشتباه کرد گل اول توپو داد به مهاجم نفت گل دوم افسایدو پر کرد البته قبلش مصطفی کیانی باید محکم توپ رو دفع میکرد اقای یزدی لطفا ایوب کلانتری رو تنبیه وجریمه کنید بجای فوتبال بفکر دعوا با بازیکنای نفت بود زمانیکه عقب افتادیم ونیاز به سرعت بازی داشتیم اقای کلانتری دعوا درست کرد.
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
داریوش خان با حرفاتون موافق نیستم ما چند فرصت داشتیم می تونستیم بیش از دو گل به استقلال بزنیم. شوت علی علیزاده از وسط زمین را ندیدید که به تیر افقی خورد؟
راجب گل دوم هرکس بهتون گفت افسایده آمار اشتباه بهت داد شما خودت فیلم رو ببین دفاعت سمت چپ یه متر عقبتر ایستاده بود موقعی که میلاد پاس گل داد.
بهرحال خسته نباشید میگم به شما و استقلال خوزستانیهای عزیز با امید ماندگاری تمام تیمهای استان در لیگ برتر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
اقای یزدی عزیز حواست به تیم و تمرینات باش و اسم هیچ مربی را به کنایه نبر برادر عزیز تو هنوز چند ماهه اومدی ولی کنایه به افرادی زدی که حق گردن این تیم دارند و هنوز از باشگاه طلبکارند بزرگی به این است که ادم به سلف خودش احترام بزاره و چه بخوای چه نخوای اینا جز تاریخ باشگاه هستند همانطوری که شما الان سرمربی محترم و با دانش جز تاریخ این باشگاه قرار گرفتی چه بمانی و چه بروی ولی برادر خواهش می کنم حرفی از رفتن به زبان نیاور شما بعنوان یه استقلالی و یه خوزستانی بهترین گزینه الان هستی و باید کارت را تمام کنی و بمانی و مطمین باش حتما مورد احترام افراد فوتبالی خواهی ماند
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
جناب اقای یزدی باید قبول کنید که امروز نفت م آی اس شایسته برد بود.و اینکه 2 موقعیت بیشتر نداشت یک حرف منطقی نیست. اقای مرزبان تعویض های به موقعی انجام داد با تعویض شریفات نفت در خط حمله دونده و باسرعت تر شد
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
اقای یزدی با قدرت به کارت ادامه بده به شعار یه تعداد که با لباس فولاد میان و علیه شما شعار میدن توجه نکن.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
یزدی مربی کاربلد و بازیکن سازیه.احساس میکنم مشکلات روحی روانی دلیل عدم نتیجه گیریه. اگه مدیر باشگاه بودم با یزدی قرارداد دو ساله میبستم تا با تمرکز بیشتری به تیم و تاکتیک ها فکر کنه.امیدوارم این تیم نیم فصل در خط حمله و دروازه تقویت بشه
سیاوش
|
United States of America
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
جناب یزدی عزیز بر کسی از هوادارن واقعی پوشیده نیست که شما نسبت به سه تیم خوزستانی لیگ برتر داشتید خوب نتیجه میگرفتین وهمه میدانیم توسط چه کسانی مورد حسادت قرار گرفتین وچه جیره بگیرانی ماموریت گرفتند تا با مزاحمت روحیه تیم رو بهم بزنند تا جلور روند رو بجلوی تیم در رده بندی جدول روبگیرن به اضافه نا داوریها ولی برادر گرامی در مورد شخصیت پاک وکار امدی شما شکی نیست خواهشمان از شما اینه که توجهی به او شعار دهندگان نکنید شما توانائی اینو دارید با تمام این مشکلات تیم رو در لیگ نگه دارین وبه امید خدا سال ایند ه به قدرت بیشتر تیم رو به جایگاهای بهتری ببرید وهیات مدیره محترم هم باید این بصیرت رو داشته باشند که چه کسی دلسوز واقعی تیمه چه کسی دارای شخصیت مربیگری جناب یزدی ایمان داریم شما مرد طوفانهای سخت هستی وباج نمیدی با آرزوی موفقیت برای داریوش یزدی وتمامی بچهای تیم استقلال خوزستان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
سلام آقای یزدی عزیز من خودم از طرفدارهای نفت مسجدسلیمان هستم ولی شما مربی با دانش و بدون حاشیه ای هستی و مطمئن هستم با همین دست خالی استقلال خوزستان رو تا وسطهای جدول میبری به شرطی که بازیکنها از دل و جان بازی کنند ول خدایش دیروز نفت عالی بود و شما دو گل که دریافت کردید دفاع مقصر بود. به امید موفقیت چهار تیم خوزستانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
هفته پیش با اینکه از فولاد گل نخوردیم گفتم گروسیان بود و نبودش تو دروازه فرقی نمیکنه
این هفته دیدید که به قول خودت دو تا توپ اومد دوتا گل هم خوردیم
مگه پور حمیدی چش بود که گروسیان و میزاری؟
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
آقای یزدی تا اشتباه نباشه گلی وجود نداره تا گل میزنید هم کار فردی اونجا چی میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
جناب محسن دروازه بان هیچ تقصیری روی گلها نداشت خط دفاع اشتباه کرد. ضمنا پورحمیدی آقای گل لیگ برتره 14 گل خورد تو بازیهایی که دروازه بان بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها