به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

حمدی‌نژاد: چه کسی جوابگوی افتضاح داوری است؟

حمدی‌نژاد: چه کسی جوابگوی افتضاح داوری است؟

خوزستان اسپورت- مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کمک داور چه حقی دارد که فیزیکی با ما برخورد کند. اگر می‌خواهید تیم نتیجه نگیرد و تیم را نابود کنید خدا بالا سرمان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، وحید حمدی‌نژاد در مورد اخراجش در دیدار مقابل پارس جنوبی، گفت: ابتدا از برنامه‌های ورزشی مثل نود خواهش می‌کنم به این مسئله به شکلی نپردازند که بگویند حتما توهینی شده که داور کارت قرمز داده است. بروید ببینید که کمک داور با مشت به ما ضربه زد یا اینکه ما حرفی زدیم. بروید ببنیید اکرمی چطور با ما برخورد کرد. کمک داور چه حقی دارد که فیزیکی با ما برخورد کند. اگر می‌خواهید تیم نتیجه نگیرد و تیم را نابود کنید خدا بالا سرمان است. دستی بالاتر از همه دست‌ها همیشه وجود دارد.

وی افزود: کجای دنیا دیدید به سود تیم ما خطا بگیرند و بازیکن آن تیم را اخراج کنند. کجا دیدید بخواهند هر دو طرف را راضی نگه دارند. داور به نا حق من را اخراج کرد. شرمنده همه بازیکنان تیم و مردم خوزستان شدم. آقای اکرمی و کمک داور شما که اشتباه کردید چه کسی جوابگو خواهد بود. مگر می‌شود خطا به سود یک تیم اعلام شود و بازیکن آن تیمی که به سودش خطا اعلام شده کارت زرد بگیرد. تیم ما را 9 نفره کردند. وجدان چیز خوبی است. نروید بگویید حتما فحش داده که کارت قرمز گرفته است. در این بازی فقط به داوری باختیم.

حمدی‌نژاد در مورد اینکه آیا داور را لمس کرده است، گفت: منظورتان از لمس چیست؟ یعنی من داور را زدم؟ کمک مربی ما آنجا حضور داشت کمک داور با من درگیری فیزیکی ایجاد کرد. وقتی صحبت می‌کردم او به من دست و مشت زد. تیم ما هزاران مشکل داد و داور هم با این سوت‌ها به ما ضربه می‌زند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها