به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

یزدی: در فدراسیون ارتباطی نداریم و ضرر می‌کنیم

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/7/28/82895_596.jpg

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم تیم ما به دلیل بی‌کسی و عدم رابطه با فدراسیون این چنین متضرر می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، استقلال خوزستان در سه بازی گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده و اعضای این تیم بارها علیه مسائل داوری اعتراض کردند. در بازی روز گذشته استقلال خوزستان 2 بازیکن این تیم از سوی حسن اکرمی داور بازی اخراج شدند که این مسئله حواشی مختلفی در بر داشته است.

داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان در مورد این مسئله صحبت‌های زیر را انجام داد.

شاید حریفان ما روی داوری خیلی تسلط دارند
داریوش یزدی در مورد اتفاقات داوری در مسابقه روز گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی و اینکه کارشناسان اشتباهات داور در اخراج بازیکنان این تیم را تأیید کردند، گفت: فکر می‌کنم این اشتباهاتی که علیه تیم ما رخ داده دو دلیل داشته باشد اول اینکه تیم‌های رقیب ما روی مسأله داوری خیلی قوی هستند و می‌توانند با ارتباطاتی که در فدراسیون و کمیته داوران دارند این مسائل را به وجود بیاورند و مورد دوم اینکه با توجه به داشتن 4 نماینده در لیگ برتر از سوی استان خوزستان خیلی‌ها این اتفاق را دوست ندارند برای همین هر کاری می‌کنند تا یک تیم از خوزستان سقوط کند.

اشتباهات سریالی علیه ما طبیعی نیست
وی افزود: تیم ما به دلیل عدم توانایی مالی و نفرات کمی که در باشگاه دارد ارتباط چندان قوی با فدراسیون ندارد به همین خاطر راحت ما را از گردونه خارج می‌کنند. اتفاقاتی که به صورت سریالی علیه تیم ما رخ می‌دهد اصلاً طبیعی نیست، قطعاً صحنه‌های بازی ما مقابل پارس جنوبی را در تلویزیون دیدید، دیدید که داور چه اشتباهات عجیبی مرتکب شد و چه رخ داد.

داور در بازی دیروز کاملا حواس جمع بود
سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: در بازی مقابل نفت آبادان آن تیم داوری خوزستانی انتخاب شد و چه مشکلاتی به وجود آمد در بازی با پارس جنوبی تیم داوری آن اتفاقات را رخ زد. به نظر من بحث ضعیف بودن داور در بازی دیروز مطرح نیست بلکه انگار به صورت تعمدی برای ما قضاوت ضعیف انجام می‌شود. داور در بازی دیروز کاملاً حواس جمع بود، باشگاه باید برای این مسأله فکری کند تا ما بتوانیم در این شرایط با حریفانمان رقابت کنیم. تیم ما شایستگی زیادی دارد اما جریانی که علیه ما به وجود آمده تیم را از گردونه خارج می‌کند.

اخراج آل‌نعمه و حمدی‌نژاد اشتباه بود
یزدی در پاسخ به این سؤال که در صحنه اخراج احمد آل‌نعمه چه اتفاقی افتاد، گفت: در اواسط نیمه اول احمد آل‌نعمه کارت زردی گرفت که به هیچ وجه درست نبود، نه خطای او به شکلی بود که مستحق کارت باشد و نه این اتفاق موقعیت خاصی را از حریف گرفت که داور را مجبور به نشان دادن کارت زرد کند. در ادامه بازی و اواخر نیمه اول احمد آل‌نعمه و بازیکن پارس جنوبی برای گرفتن توپی حرکت کردند که در این بین برخوردی بین دو بازیکن به وجود آمد که داور به سود ما خطا اعلام کرد، در آن صحنه اگر یک بازیکن مستحق گرفتن کارت قرمز مستقیم باشد قطعاً بازیکن پارس جنوبی است اما این بازیکن با تمارض در شرایطی که خطا به سود ما اعلام شده بود باعث شد داور یک کارت زرد هم به آل‌نعمه بدهد تا این بازیکن دو اخطاره شده و از زمین اخراج شود. داور با مشورت کمک‌های خود در بیرون از زمین این اتفاق را رقم زد. در ادامه باز هم به ناحق کارت قرمز مستقیمی به وحید حمدی‌نژاد بازیکن ما نشان داده شد اگر ما به دنبال حق و عدالت هستیم با این رویه راه به جایی نخواهیم برد.

به دلیل عدم رابطه با فدراسیون به این شکل متضرر می‌شویم
وی افزود: فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران روزگاری از داوران خوب ما بود او باید اشراف بیشتری روی اتفاقات داشته باشد. فکر می‌کنم تیم ما به دلیل بی‌کسی و عدم رابطه با فدراسیون این چنین متضرر می‌شود.

داور تعمدی اشتباه کرد
یزدی در پاسخ به این سؤال که آیا حمدی‌نژاد به داور بی‌احترامی کرده است، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد بعد از اخراج آل‌نعمه درگیری‌هایی رقم خورد و بازیکنان برای اعتراض سمت داور رفتند اما به هیچ وجه الفاظ بدی ردوبدل نشد. داور دوباره دچار اشتباه شد البته تعمدی اشتباه کرد و تصمیم گرفت یک بازیکن ما را به شکلی دیگر اخراج کند. ما در آن دقایق با وجود اینکه یک بر صفر عقب بودیم بازی را به طور کامل در اختیار داشتیم و حداقل می‌توانستیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم اما با ناداوری اتفاقاتی رقم خورد که این وضعیت برای ما به وجود آمد.

به احترام روح مسابقات، هواداران و رسانه‌ها به بازی ادامه دادیم
سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا قصد داشته است زمین را ترک کند و بازی را ادامه ندهد، اظهار داشت: واقعاً قصد ما این بود که بازی را ادامه ندهیم چرا که ما و سرپرست تیم احساسمان بر این بود که بی‌عدالتی لطمه به روح فوتبال می‌زند و بهتر است از زمین خارج شویم اما در ادامه نه به خاطر احترام به داور، نه به خاطر احترام به تیم مقابل، نه به خاطر احترام به سازمان لیگ، نه به خاطر احترام به فدراسیون، نه به خاطر احترام به داوران، فقط به خاطر احترام به روح مسابقات، هواداران و رسانه‌ها به بازی را ادامه دادیم هر چند که احتمال داشت فاجعه‌ای رقم بخورد.

یک انسان چقدر می‌تواند بد باشد
یزدی در پایان در مورد اینکه چه راهکاری برای مقابله با این اتفاقات دارد، تصریح کرد: ما به عنوان بازیکنان و کادر فنی فقط باید تلاش کنیم تا در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم. امیدوار هستم آقایانی که این اتفاقات را رقم می‌زنند کارشان تعمدی نباشد. نمی‌دانم به چه شکلی شب را تا صبح سر می‌کنند، من که شب گذشته وقتی اتفاقات بازی را برای خودم تصویرسازی می‌کردم هم ناراحت می‌شدم و هم پیش خودم می‌گفتم یک انسان چقدر می‌تواند بد و چقدر می‌تواند خوب باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
اینطور پیش بره شک نکنید دو نماینده خوزستان سقوط میکنن.سایت ... طوری خبر گذاشته از تیم پارس جنوبی انگار هیچ اتفاقی نیوفتاد دیروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
بچه ها برید سایت دلال های تهرانی رو بخونید، من نمی دونم چی از این خوزستان دیدن که اینقد علیه تیم های خوزستانی می نویسن، چی گیرشون می آد، سایت ... یک ماه داره خودش می کشه که ثابت کنه سروش بی گناه و برا درمان رفته بود قطر، الان هم که فهمیده دیگه سروش برگشتنی نیست به فولاد باز داره یه جور دیگه بازی در می اره، در مورد بازی استقلال خوزستان هم چنان یه طرفه نوشته که انگار کلا تقصیر استقلال خوزستان بود و اصلا داور بی تقصیر بوده، خدای من اینا چطور نون می برن سر سفره زن و بچشون.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
سلام دوستان اولا که سایت .... توی قراردادهای بازیکنانیکه ازشون دفاع میکنه سهم داره. دوما داره ضد استقلال خوزستان و داریوش یزدی جوسازی میکنن که اون سرمربی اخراجی که بشون پول میداد و الان خونه نشین شده رو بیاره بذاره سرمربی استقلال خوزستان وگرنه هر آدمی که یه ذره وجدان داره دیروز دید داور چقد نامردی کرد حتی برنامه های تلویزیونی کارشناساشون اعلام کردن. باز خوبه مدیرای تیمای خوزستان میدونن که سایت ... منبع فساده و بهش باج نمیدن بخلاطر همین دارن ضد فولاد و استقلال خوزستان جوسازی میکنن. راجب حلال و حرام نیاز به گفتن نیس اونا کارشون از این حرفا گذشته بخاطر پول همه کار میکنن. ادمین اسم سایت تهرانی رو سانسور نکن اونا دیگه آبرویی واسشون نمونده عالم و ادم شناختنشون
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
نتایج لیگ ایران رو داورها و سایتهای شرطبندی از قبل مشخص میکنن اگر نظارت دقیقی مثل لیگهای اروپایی داشته باشیم لیگمون بلافاصله بخاطر فساد و گندکاری تعطیل میشد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
اقا یکی به دادمون برسه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
سالی ک قهرمانی رو داوران ازاستقلال اهواز گرفتن و دودستی ب سایپای علی دایی دادن، حاج علی شفیع زاده گفت استقلال اهواز وخوزستان را دوست دارم اما دیگر تیمداری نمیکنم. چون مافیای خائن اونوقت فدراسیون وداوری برعلیه ایشان قسم خورده بودند و تیرخلاص را ب کمر استقلال اهواز وشفیع زاده وخوزستان محکم زدن ک تااین لحظه تیم کمر راست نکرد و ما طرفدارا دل شکسته وشفیع زاده رفت وحق دارد، عزیزان ما مدیر ومتولی ک باعرضه باشد و از حق تیمهایمان دفاع کنه، نداریم، نداریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها