به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیکان 1 – استقلال 0؛ باخت آبی‌ها با گل خوزستانی

پیکان 1 – استقلال 0؛ باخت آبی‌ها با گل خوزستانی

خوزستان اسپورت
هفته ششم لیگ هجدهم – استادیوم شهداء شهرقدس
پنجشنبه 8 شهریور 97 – ساعت 20:15
پیکان تهران 1 – استقلال خوزستان 0
گل: عیسی آل‌کثیر (19)
داور: کمیل غلامی
کمک داوران: مهدی عالیقدر و هادی طوسی
اخطار: شاهین ثاقبی، مگنو باتیستا (پیکان) – وحید حمدی‌نژاد، میثم شامکوندزاده، مصطفی کیانی، ایوب کلانتری (استقلال)
تماشاگر: هزار نفر

پیکان تهران: وحید شیخ ویسی، علی حمودی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، شاهین ثاقبی (81- سامان نریمان جهان)، امیر کریمی، مهدی مومنی، عیسی آل‌کثیر (65- فراز امامعلی) و محمد قاضی (88- مصطفی خانزادی)
سرمربی: مجید جلالی

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، مهرداد پورابوالقاسم، مصطفی کیانی، احمد آل نعمه، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، میثم شامکوندزاده، محمد شریفی (46- ایمان مبعلی)، وحید نامداری، وحید خشتان (79- ایوب کلانتری) و رضا درویشی (46- یونس دلفی)
سرمربی: داریوش یزدی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال خوزستان با تک گل عیسی آل‌کثیر به سود تیم پیکان خاتمه یافت.

پیکان تهران که در بازی قبلی مغلوب پدیده شده بود، در این بازی خانگی با ترکیبی تهاجمی و حضور همزمان محمد قاضی و عیسی آل‌کثیر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت تا حداکثر امتیازات این دیدار خانگی را تصاحب کند. شاگردان داریوش یزدی هم پس از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته بدون تغییر در ترکیب اولیه برابر پیکان به میدان رفتند تا در این بازی سخت خارج از خانه برای گرفتن امتیاز تلاش کنند.

پیکانی‌ها در همان نیمه اول روی همکاری تیمی از ضربه ایستگاهی به گل رسیدند و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 19 با ضربه سر گلزنی کرد تا کار برای استقلال خوزستان سخت‌تر شود. یاران پیکان بلافاصله تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند که توپ به پایه تیر عمودی دروازه استقلالی‌ها برخورد کرد و در ضدحمله‌ای که شاگردان یزدی انجام دادند، ضربه وحید نامداری از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

ضربه سر محمد قاضی در دقیقه 38 موقعیت بعدی گلزنی پیکان در این نیمه بود که توسط مدافعان استقلال خوزستان دفع شد و تک گل آل‌کثیر تا پایان وقت نخست مسابقه پایدار ماند.

استقلال خوزستان نیمه دوم را در شرایطی آغاز کرد که 2 تعویض در ترکیب این تیم صورت گرفته بود و یونس دلفی و ایمان مبعلی برای استقلال به میدان رفتند تا شاگردان یزدی برای جبران گل خورده تلاش کنند.

بازیکنان پیکان و استقلال در نیمه دوم نیز فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و این مسابقه با گل عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی پیکان به پایان رسید.

شرح گل
1-0 (پیکان): عیسی آل‌کثیر قدر توپ ارسالی از سما راست تیمش را دانست و از فاصله چند قدمی با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را گشود تا پیکانی‌ها را در خانه پیش بیندازد.

در حاشیه
* گروهی از هواداران استقلال خوزستان در ورزشگاه شهداء شهر قدس حاضر بودند و تیم‌شان را تشویق می‌کردند.
* طرفدارن تیم پیکان تهران تماشاگران استقلال خوزستان را با شعار اهوازی خوش آمدی تشویق کردند و هواداران استقلال خوزستان نیز شعار پیکانی باغیرت سر دادند تا صحنه جالبی در ورزشگاه خلق شود.
* مجید جلالی قبل از مسابقه به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و برخورد گرمی با داریوش یزدی و مربیان تیم میهمان داشت.
بازیکنانی مثل علی حمودی و محمد قاضی به سمت کادر فنی استقلال خوزستان رفتند و با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کردند.
* به علت گرمی هوا کولرهای خنک کننده جایگاه خبرنگاران خراب بود این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران نتوانند در این جایگاه مستقر شوند و کار خود را انجام دهند و به همین خاطر به سمت جایگاه VIP آمدند تا در آنجا نظاره‌گر بازی باشند.
* در دقیقه 87 بازی یک خطا پشت محوطه جریمه به نفع استقلال خوزستان از سوی داور گرفته شد اما کادر فنی استقلال خوزستان نسبت به عملکرد داور بابت این صحنه و اینکه تأکید می‌کردند بازیکن تیم پیکان باید اخراج می‌شد اعتراض کردند که با واکنش داور همراه بود.
* بعد از اعلام داور چهارم به داور وسط بابت اعتراض کادر فنی استقلال خوزستان، یعقوب پیری سرپرست تیم استقلال خوزستان از سوی داور وسط اخراج شد.
* اعتراض هواداران استقلال خوزستان همچنان ادامه داشت و دقیقه 91 بازی یک موقعیت در محوطه جریمه پیکان به وجود آمد که کادر فنی استقلال خوزستان معتقد به پنالتی بودند که این اتفاق باعث شد تا هواداران استقلال خوزستان به داور اعتراض کنند.
* پس از اخراج سرپرست استقلال خوزستان توسط داور، اعتراضات کادر فنی پیکان هم ادامه دار بود و بعد از اعلام داور چهارم به داور وسط، مطهری مربی پیکان هم از زمین بازی اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Alireza Zergani
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
2
بازیکن درست میکنیم میدیم تهرانیا مارو ببرن لعنت به این استان و مسئولینش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
2
اشکال نداره ولی تیم را در این فرصت باقی مانده تقویت کنید بازی های بعدی خیلی سخت است باید تقویت شود
علی
|
Germany
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
2
تماشاگران بافرهنگ به اینها میگن، نه به حاشیه سازان پرسپولیسی.
چقدر جالبه که هیچ برخوردی هم کمیته انضباطی باهاشون نمیکنه و فقط تیم های خوزستانی رو جریمه میکنه.
احسنت به عدالت کمیته ی انضباطی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها