به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

جلالی: بازی در نیمه دوم ریتم نداشت

جلالی: بازی در نیمه دوم ریتم نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سازمان لیگ باید به فکر مدیریت بازی‌ها باشد، از دقیقه اول اتفاق‌های خارج از فوتبال رخ داد مخصوصاً در نیمه دوم و باعث شد تا هر دو تیم خوب بازی نکنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهارداشت: سازمان لیگ باید به فکر مدیریت بازی‌ها باشد، از دقیقه اول اتفاق‌های خارج از فوتبال رخ داد مخصوصاً در نیمه دوم و باعث شد تا هر دو تیم خوب بازی نکنند. هر مربی می‌تواند از دید خودش راجع به تیم حریف صحبت کند. سرمربی استقلال خوزستان کم‌لطفی کرد و حق ندارد راجع به من اینطور صحبت کنند و حرف ضد فوتبال را به من بگوید.

جلالی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم خود سازمان لیگ هم دوست داشته باشد بازی‌ها به این بی‌نظمی برگزار شود بنابراین باید خود سازمان لیگ تمهیداتی را بیاندیشد تا بازی بهتر مدیریت و اداره شود. دیدید که ما نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم، بازی کاملاً پر تنش و بی‌نظمی بود، ما فوتبال خوبی را در نیمه دوم انجام ندادیم، همه بازیکنان و کادر فنی چه از طرف ما و چه از طرف تیم حریف نسبت به عملکرد داور معترض بودند به خاطر این است که بازی مدیریت نشد. باید از افراد قوی‌تری برای این بازی‌ها استفاده شود تا بدون هیچ نقصی برگزار شود. شما دیدید که در نیمه اول نسبت به تیم حریف برتر بودیم.

جلالی در ادامه گفت: ما باید در نیمه اول چند گل می‌زدیم اما متأسفانه موفق نشدیم، متأسفانه بازی از ریتم خارج شد.

سرمربی تیم پیکان در واکنش به صحبت‌های سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر ضد فوتبال بازی کردن پیکان اظهارداشت: هرکسی می‌تواند از دید خودش راجع به تیم حریف صحبت کند ولی اگر از دید آنها تیم پیکان ضد فوتبال بازی کرد آیا واقعاً استقلال خوزستان فوتبال بازی کرد؟ به نظرم استقلال خوزستان فوق ضد فوتبال بازی کرد.

جلالی در ادامه درباره اینکه سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد جلالی از بازیکنانش می‌خواست تا ضد فوتبال بازی کنند نیز گفت: سرمربی استقلال خوزستان به نظرم کم لطفی کرده است و این فرد حق ندارد راجع به من اینطور صحبت کند و اگر این کار را انجام داده چرا که من هنوز نشنیدم و از زبان شما شنیدم ولی در کل بازی مخصوصاً در نیمه دوم ریتمی نداشت و دلیلش این بود که داور نمی‌توانست بازی را کنترل کند. استقلال خوزستان چه کاری انجام داد، بازی کاملاً ریتم بهم ریخته‌ای داشت.

جلالی درباره اینکه آیا از سبک هجومی تیم خود راضی هستید؟ گفت: ما 5 هفته خوب بازی کردیم و دوست داشتیم روند خوبی را طی کنیم، تیم استقلال خوزستان دوست داشت پیروز از میدان خارج شود، ما در بازی با گسترش فولاد تبریز کاملاً سر بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم و به گل برسیم، این اتفاق‌ها باعث شد تیم ما از لحاظ ذهنی آزار ببیند، وقتی از لحاظ ذهنی خوب نباشیم تحت فشار قرار می‌گیریم و نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید بازی کنیم.استقلال خوزستان هم سعی می‌کرد بازی درگیرانه‌ای را انجام دهد و داور هم نمی‌تواند از این اتفاقات تصمیمات به‌جا و درستی بگیرد، این اتفاق باعث شد تا کاملاً بازی به‌هم ریخته باشد.همه بازیکنان عصبی بودند و این عصبانیت باعث شد که نه ما خوب فوتبال بازی کنیم و نه استقلال خوزستان، این اتفاقات به خاطر عدم مدیریت بود.

وی در پایان تأکید کرد: ما در نیمه اول سعی کردیم با 2 مهاجم بازی کنیم، این اولین سبکی بود که در این چند هفته به دنبال آن بودیم تا در بازی‌ها استفاده کنیم، در نیمه اول خوب بودیم، سعی کردیم در خط حمله با ایده‌های جدیدی وارد میدان شویم، سعی می‌کنیم بیشتر تمرین کنیم، ما در این سبک تقریباً 2 جلسه است که تمرین کردیم ولی در کل در نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم منظم نبودیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها