به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

سپیدرود 0 – صنعت‌نفت 0؛ تساوی شمال و جنوب

سپیدرود 0 – صنعت‌نفت 0؛ تساوی شمال و جنوب

خوزستان اسپورت
هفته ششم لیگ هجدهم – استادیوم سردار جنگل رشت
پنجشنبه 8 شهریور 97 – ساعت 19:10
سپیدرود رشت 0 – صنعت نفت آبادان 0
داور: امیر عرب براقی
کمک داوران: رحیم شاهین و یوسف مغروری
اخراج: سیروان قربانی (87- صنعت نفت)
اخطار: محمدرضا مهدوی (سپیدرود) –  وفا هخامنش، طالب ریکانی (صنعت نفت)
تماشاگر: هفت هزار نفر

سپیدرود رشت: ایمان صادقی، میثم تهیدست، ميلاد شيخ سليمانی، امين جوادی مقدم، ميلاد قربانزاده، علی عزت كرامت (59- یعقوب کریمی)، محمدرضا مهدوی، حسين ابراهيمی، محمد نزهتی، مهرداد بايرامی و امين منوچهری
سرمربی: علی کریمی

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان (39- محمد دریس)، حسین ساکی، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی (83- لوئیس سوارز)، میلاد جهانی و بهنام برزای (60- جاناتان بالوتلی)
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی صفر – صفر خاتمه یافت.

سپیدرود رشت با حضور علی کریمی روی نیمکت مربیگری و حمایت یکپارچه هوادارانی که از بازگشت کریمی شادمان بودند، با انگیزه بالایی در این دیدار حضور یافت و پائولو سرجیو سرمربی نفت آبادان نیز برای این مسابقه یک تغییر نسبت به بازی مقابل پرسپولیس در ترکیب تیمش ایجاد نموده و از طالب ریکانی به‌جای حسین بغلانی استفاده کرد.

در نیمه اول، بازیکنان سپیدرود و صنعت نفت یک بازی نزدیک را به نمایش گذاشتند و در حالی که بازیکنان نفت موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم میزبان خلق کردند، بهره‌ای از این فرصت‌ها نبردند. مهم‌ترین حادثه نیمه اول مصدومیت شهاب گردان دروازه‌بان نفت آبادان بود که نهایتا به تعویض اجباری سنگربان نفت انجامید.

دو شوت محکم از اکبر ایمانی و میلاد جهانی، همچنین یک فرصت ایجاد شده توسط کرار جاسم، صحنه‌هایی بود که بازیکنان نفت آبادان روی دروازه سپیدرود رشت خلق کردند، اما ضربات این بازیکنان خارج از چارچوب دروازه بود و به هدف ننشست. در سمت مقابل میدان نیز یک ضربه ایستگاهی سپیدرود رشت با ضربه محکم حسین ابراهیمی از کنار دروازه نفت آبادان گذشت تا وقت نخست بازی که هیجان زیادی نداشت، بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، سپیدرود رشت تهاجمی‌تر ظاهر شد تا در این مسابقه خانگی به گل دست پیدا کند و یاران صنعت نفت نیز ضمن کنترل فشار تیم میزبان چشم به فرارهای میلاد جهانی و بهنام برزای در ضدحملات داشتند تا دروازه میزبان را مورد تهدید قرار دهند.

بهنام برزای در دقیقه 52 قدر پاس طلایی کرار جاسم را ندانست و ضربه زمینی این بازیکن در دستان دروازه‌بان سپیدرود قرار گرفت تا پائولو سرجیو تصمیم به تعویض این بازیکن و به میدان فرستادن جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت بگیرد.

در آن سمت میدان، در دقیقه 56 محمد دریس سنگربان جوان آبادانی‌ها شوت مهدوی را مهار کرد و در دقیقه 67 هم ضربه‌ی هوشمندانه محمد جوادی مقدم بازیکن سپیدرود رشت که قصد داشت با استفاده از جلو آمدن دروازه‌بان صنعت نفت توپ را وارد دروازه زردپوشان کند، با واکنش محمد دریس دفع شد.

موقعیت بعدی برای صنعت نفت روی ضربه ایستگاهی کرار جاسم خلق شد که ضربه این بازیکن با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه سپیدرود رشت به بیرون رفت. تیم نفت آبادان در دقیقه 87 با اخراج سیروان قربانی 10 نفره شد و دقایق انتهایی را با یک بازیکن کمتر در میدان حضور داشت، اما در این دقایق هم اتفاق خاصی نیفتاد و بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نفت آبادان با این تساوی 5 امتیازی شد و سپیدرود رشت با 2 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

در حاشیه
* تعداد اندکی از هواداران تیم نفت آبادان در استادیوم سردار جنگل رشت حضور داشتند و به تشویق زردپوشان می‌پرداختند.
* علی کریمی پس از 128 روز مجدداً به نیمکت سپیدرود رشت بازگشت. وی پس‌از اینکه در آخرین دیدار سپیدرود در لیگ هفدهم مقابل فولاد خوزستان سرمربیگری سپیدرود را بر عهده داشت، قرارداد خود را به‌صورت توافقی با مدیریت وقت باشگاه فسخ کرده بود.
* بلیت‌فروشی دیدار سپیدرود و صنعت نفت از ساعت 16 آغاز شد.
* شهرداری رشت تعداد 10 دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران در مسیر میدان انتظام تا ورزشگاه سردار جنگل رشت در نظر گرفته بود.
* هواداران سپیدرود رشت پیش از آغاز مسابقه و در جریان مسابقه بارها به تشویق علی کریمی پرداختند، آن‌ها پیش از آغاز مسابقه با بنرهای متعددی نظیر "اسطوره فوتبال آسیا، علی آقای عزیز، به زادگاه پدری‌ات خوش‌آمدی" به علی کریمی خوش‌آمد گفتند.
* پیش از آغاز مسابقه، حسین کعبی بازیکن خوزستانی تیم میزبان با وجود نیمکت نشینی به‌ شدت از سوی هواداران سپیدرود رشت مورد تشویق قرار گرفت. وی در دوران حضور خداداد از سوی سرمربی وقت سپیدرود از تمرینات کنار گذاشته شده بود.
* سپیدرود برای نخستین بار در فصل جاری از تبلیغات اسپانسر بر روی لباس‌های خود استفاده می‌کند، این تیم در پنج بازی نخست لیگ برتر، بدون تبلیغ اسپانسر به میدان رفت.
* داور مسابقه برای نیمه اول شش دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد. بازی در این نیمه به‌دلیل مصدومیت شهاب گردان متوقف شده بود.
* بهنام برزای که یک فرصت عالی را از دست داده بود، نسبت به تعویض خود معترض بود و اعتراضش را با حرکات دست نشان داد.
* کرار جاسم در دقیقه 74 در یک بازی جوانمردانه توپ را به بیرون زد که این اقدام وی با تشویق علی کریمی مواجه شد، سپیدرودی‌ها لحظاتی بعد در پاسخ به بازی جوانمردانه نفتی‌ها، توپ را در اختیار تیم مهمان قراردادند.
* سیروان قربانی بازیکن نفت آبادان اعتقاد داشت که داور در نشان دادن کارت قرمز به وی اشتباه کرده است و به تصمیم داور اعتراض داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
1
1
بابا نفت با این شرایط سقوط میکنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
3
آقا این چه وضعشه چرا نفت آبادان یه مهاجم شش دانگ نمیاره این چین آورده خارجیاش بدرد نمیخوره غیر از کرار یه فکری کن به حال تی آقای مدیر عامل
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
3
آقا یه مهاجم خوب لازم داریم اگه کرار نبود یه گل هم در طول فصل نمیزدیم با این وضع تیم میره لیگ یک تا دیر نشده تو رو خدا آقای عیسی زاده یه کاری انجام بده وقت دیگه کمه زود باشین خواهش میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
3
تیمی که بدون سر مربی بازیکن انتخاب میکنه همینه اقای عیسی زاده دستت درد نکنه بعد 6 با ی بدون برد اقای عیسی زاده مبارک باشه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
3
مربی بلد نیست از بازیکنا بازی بگیره بدرد نمیخوره با دو بازیکن خارجی با هم برین پرتغال عیسی زاده شورشو در اوردی پرویز مظلومی بیاد بومیه با صنعت خوب نتیجه گرفته با این دلال به جایی نمیرسیم
سیاوش
|
Japan
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
3
آقای عیسی زاده گفتی امسال سهمیه میگیریم بازیکنان خارجی و چند بازیکن موثر سال قبل را فراری دادی رفتی این دو تا خارجی بنجل رو آوردی فکر کردی مردم فوتبال نمیفهمند واقعا فراز خان چی گفت که اینقدر ب شما فشار آمد با تیمی مساوی کردیم که در گیر صد ها مشکل کوچیک و بزرگه آقای عیسی زاده باید پاسخ گو باشی
مسعود امیرسرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
2
فراز چارتا حرفه حق زد و به وزارت نفت و مسئولین گفت این وضع تیم داری نیست که اکثر تیمها بودجه های آنچنانی داشته باشند بعد آبادان با اون سابقه و خدمات به فوتبال کشور با نام نفت بودجه نداشته باشه، از بالا دستور اخراجش رو دادن به عیسی زاده هم اخطار دادن که پات رو از گلیمت درازتر نکن تیم صنعت نفت باید تو یکی دوسال آینده بره دسته یک حالا نوبت شهرهای دیگه است که تیمشون بیاد لیگ برتر اون بی چاره هم اطاعت کرده داره به وظیفه اداری اش به نحو احسنت عمل میکنه
شایان
|
Korea (Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
2
شخصیت تیم پارسال را مقایسه کنید با تیم امسال آقای عیسی زا ده مگنو وقتی بازی میکرد همه لذت میبردن این دو تا بنجل را با دلار ۱۰۰۰۰ کی آورده آبادان چرا علی عبدلله زاده استعداد بی نظیر آبادان را اون رفتار ناشایست را باش کردید واقعا مسعود ابراهیم زاده از ی بازیکن بومی بیشتر متعصب بازی نمیکرد سزار و شیمبا چطور ؟؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
1
اقای عیسی زاده بهت تبریک میگم با این تیم بستنت کمالوند برکنار کردی تا برادر مربی بازیکن بی کیفیت بیاره کمالوند گفت سال اول این تیم حفظ میکنم سال بعد. چهار بازیکن دیگه میگیرم میجنگیم برای آسیایی شدن ولی چون دست م.ع ها کوتاه شده برکنارشد خدایش این مهاجمه رو از کجا پیدا کردی چرا خارجی ها پارسال رو رد کردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها