به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

امامی‌فر: تا دقایق پایانی دنبال پیروزی بودیم

امامی‌فر: تا دقایق پایانی دنبال پیروزی بودیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: خوشبختانه مقابل صنعت نفت کاری کردیم که تیم تا دقایق پایانی دنبال برد بود و گل هم نخوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت: باعث افتخار است که مجددا در خدمت اصحاب رسانه هستم و امیدوارم دوباره به فوتبال گیلان خدمت کنم. بابت غیبتم در نشست خبری روز گذشته عذر‌ می‌خواهم و خوشبختانه مشکل شخصی که داشتم به خیر گذشت. اگر روز گذشته سیدی در اینجا حضور داشت با مشورت علی کریمی بود.

وی افزود: خودتان می‌دانید که با چه مشکلاتی رو به رو بودیم و باید کاری کنیم دوباره شکست ناپذیری را در تیم جا بیندازیم. خوشبختانه مقابل صنعت نفت کاری کردیم که تیم تا دقایق پایانی دنبال برد بود و گل هم نخوردیم. یعقوب کریمی بعد از 2 ماه بازی کرده و مصدوم شده و این نشان می‌دهد از نظر بدنی دچار مشکلات هستیم ولی امیدواریم در تعطیلات این مشکلات حل شود.

مربی تیم فوتبال سپیدرود افزود: ما واقعا نیاز داریم که بازیکن جذب کنیم و امیدواریم در تعطیلات این اتفاق بیفتد و برای بازی پرسپولیس و پیکان آماده شویم.

وی تصریح کرد: در وهله اول هدف مان این بود نفت که با تیم ما در جدول نزدیک است از سپیدرود فاصله امتیازی نگیرد. جا دارد از بچه‌ها تشکر کنم که با تمام وجود فشار را تحمل کردند، باور کنید آنها تا دقایق آخر طوری دویدند که خون به مغزشان نمی‌رسید اما نمی‌خواستند دست از تلاش بردارند. این یک نقطه امید است و ما امیدوار هستیم با همت بچه‌ها در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها