به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین تجربه چند بازیکن نفت در ورزشگاه آزادی

اولین تجربه چند بازیکن نفت در ورزشگاه آزادی

خوزستان اسپورت- چند بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان نفت مسجدسلیمان در آخرین بازی از هفته چهارم فصل جاری لیگ برتر میهمان پرسپولیس هستند و از ساعت 20:30 امشب در استادیوم آزادی برابر مدافع عنوان قهرمانی به میدان می‌روند.

تعدادی از بازیکنان باتجربه‌ی تیم نفت مسجدسلیمان نظیر فراهانی، کولیبالی، وکیا، نصاری، عسکری، شریفات و ... پیش از این سابقه‌ی بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با پیراهن تیم‌های سابق‌شان را داشته‌اند و با شرایط بازی در این ورزشگاه آشنا هستند.

این در حالیست که تعدادی از بازیکنان تیم تازه صعود کرده‌ی نفت مسجدسلیمان، تاکنون حضور در بزرگ‌ترین ورزشگاه ایران و بازی مقابل تماشاگران پرسپولیس را تجربه نکرده‌اند و امشب برای اولین بار گام به چمن استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

تیم زردپوش جنوبی که با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، البته در ورزشگاه آزادی تنها نخواهد بود و هواداران نفت مسجدسلیمان در این بازی تیم شهرشان را همراهی می‌کنند تا روحیه‌ی شاگردان باانگیزه‌ی ویسی را بالاتر ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شروین یوسفی ازاهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
ب امید پیروزی امیدوارم که دست پربرگردید تا این تیمهای بزرگ بفهمن میشه بابازیکنان بی نام ونشان هم پیروز شد ولی ای کاش پیش بازی رو هم میفرستادید خیلی بد شد مگه ما ازپرسپولییس چی کم داشتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها