به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

برانکو: از این نتیجه ناراحت و غمگین هستیم

برانکو: ناراحت و غمگین هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحت و غمگین هستیم که نتوانستیم سه امتیاز بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ناراحت و غمگین هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. به خاطر امتیازها و البته هواداران‌مان ناراحت هستیم. هواداران 90 دقیقه ما را تشویق کردند و به برد امیدوار بودند.

وی افزود: ما انتظار این بازی را داشتیم که تیم حریف بسته بازی کرده و باتعصب و انگیزه ظاهر شود. کلید این بازی زدن گل اول بود، اما متأسفانه به موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، واکنش خوبی نداشتیم، دقت نکردیم و به گل نرسیدیم. این پدیده جدیدی نیست و در بازی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان همین‌طور بود. امروز هم اتفاقات هفته گذشته رخ داد و در هفته‌های آینده هم تیم‌های دیگر مقابل ما به این شکل بازی خواهند کرد. باید دقت کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است که نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. آنها شوق و انگیزه و تعصب لازم را در بازی به خرج دادند، اما همیشه در بازی‌ها اشتباهات تکنیکی، تاکتیکی و حتی اشتباهات ارزیابی وجود خواهد داشت. بازهم یک طرف قضیه این است که ما گل نخوردیم، چون حتی در این‌طور بازی‌ها می‌توان باخت. همچنین تمرکزمان حفظ شد و اجازه ندادیم حریف دروازه ما را با خطر مواجه کند. قطعاً در خط حمله نیز دنبال بهترین راه‌حل‌ها خواهیم بود.

«نفت مسجدسلیمان ضدفوتبال بازی می‌کرد و بازیکنانش روی زمین می‌افتادند. پرسپولیس چه برنامه‌ای دارد تا مقابل چنین تیم‌هایی به مشکل نخورد در حالی که به نظر می‌رسد استرس بازیکنان این تیم برای گلزنی در چنین مواقعی بیشتر می‌شود؟»، برانکو در واکنش به این پرسش خبرنگار حاضر در نشست خبری، اظهار داشت: طبیعی است، وقتی زمان می‌گذرد و نتیجه به نفع ما نیست، بازیکنان تمرکزشان را بیشتر از دست می‌دهند و عصبی‌تر می‌شوند، اما مسئله مهم این است که توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. اجازه ندادیم حریف خطری روی دروازه ما ایجاد کند و همین‌طور که گفتم می‌توان در خیلی بازی‌های دیگر انتظار این صحنه‌ها را داشت.

وی در واکنش به این مسئله که راهکارش برای این‌گونه بازی‌ها چیست، گفت: وقتی بازیکن حریف روی زمین می‌خوابد، وقت تلف می‌کند و داور بازی را متوقف کرده، کاری از دست ما ساخته نیست و نمی‌توانیم تأثیرگذار باشیم. ما این اتفاقات را هم پیش‌بینی کرده بودیم، اما خب این مربوط به داور می‌شود که تشخیص دهد آیا واقعاً مصدومیت جدی رخ داده است یا نه.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
آره شما راست میگی!
منم ب جای شما بودم ، زورم میومد با این همه بازیکن ک دارم مقابل تیمی ک بعضی از بازیکناش اولین بار بود ک ب ورزشگاه آزادی میومدن ،مساوی کنم...
عیب نداره تو مسجدسلیمان میبریمتون ک از باد این چندساله بیاید بیرون پروفسور!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
جناب پروفسور بعد بازی با استقلال خوزستان گفت که تماشاگرا سنگ پرتاب نکردن، صخره پرتاب کردن.
تیم نفت که دیگه سنگ و صخره نداشت. این طرفدارای پرسپولیس بودن که پلیس ازشون یه گونی سنگ جمع کرد.
بچه های نفت غرش شیران زاگرس رو به پرسپولیس نشون دادن.
دم همشون گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها