به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۲۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

گل‌محمدی: در نیمه اول خوب بازی نکردیم

گل‌محمدی: در نیمه اول خوب بازی نکردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از عملکرد تیمش در نیمه نخست دیدار مقابل استقلال خوزستان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک پدیده مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم. تمرکز خوبی نداشتیم و گل خوردیم. متأسفانه اخراجی هم دادیم و کارمان سخت شد. بازی آن‌طوری که خودم انتظار داشتم نبود و در حد تمرینات‌مان هم نبودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط تیم ما بهتر شد و بچه‌ها با اعتمادبه‌نفس بالاتری بازی کردند. موقعیت‌های خوبی هم روی ضربات ایستگاهی و جریان بازی داشتیم. خوشحالم بازیکنانم تا آخرین لحظه تسلیم نشدند و جنگیدند. از همه آنها تشکر می‌کنم، زحمت زیادی کشیدند و با وجود اینکه 10 نفره شده بودیم، فشار زیادی را تحمل کردند و حاصلش سه امتیازی بود که به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین تصریح کرد: باید از مجموعه شهرداری مشهد هم تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند و بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردند، در غیر این‌صورت اتفاقاتی که در بازی قبل مقابل پرسپولیس رخ داد، تکرار می‌شد و بازهم بازی را واگذار می‌کردیم. به طور کلی از این سه امتیازی که در دقایق پایانی به دست آوردیم، خوشحالیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به مشکلات پدیده آینده این تیم را چطور می‌بینید؟»، گفت: از این پس مشکلی را احساس نخواهیم کرد و فکر می‌کنم برای تنها نماینده شرق کشور این کمترین کاری است که می‌شود انجام داد. به همین خاطر لازم است از تمام کسانی که زحمت می‌کشند، تشکر کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها