به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

استقلال 1 – پدیده 2؛ استقلال بازی برده را باخت

استقلال 1 – پدیده 2؛ استقلال بازی برده را باخت

خوزستان اسپورت
هفته دوم لیگ هجدهم – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 11 مرداد 97 – ساعت 20:45
استقلال خوزستان 1 – پدیده مشهد 2
وحید خشتان (24) برای استقلال – امین قاسمی‌نژاد (1+90) و یونس شاکری (4+90) برای پدیده
داور: شاهو اصلانی (82- جواد محمدی)
کمک داوران: بابک عباسقلی زاده و فرزاد بهرامی
اخراج: وحید نامداری (70- استقلال) – محمد قنبری (40- پدیده)
اخطار: محمد شریفی، ایوب کلانتری، مهرداد پورابوالقاسم (استقلال) – امیر منصوریان (پدیده)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم کریمی، ایوب کلانتری (77- ایمان مبعلی)، محمد شریفی (67- فرید امیری)، وحید نامداری، وحید خشتان (89- رضا نعامی) و رضا درویشی
سرمربی: داریوش یزدی

پدیده مشهد: محمد ناصری، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی (39- امیر منصوریان)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسن مهربان (73- یونس شاکری)، سعید صادقی، محمد قنبری و محمدرضا خلعت‌بری (64- محمد قاسمی‌نژاد)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

خلاصه بازی
تیم استقلال خوزستان بازی یک بر صفر برده مقابل پدیده مشهد را با شکست 2 بر یک عوض کرد.

یک گل برای استقلال خوزستان و یک کارت قرمز برای پدیده مشهد، حوادث مهم نیمه اول این مسابقه بود تا کفه‌ی ترازو به سود آبی‌پوشان سنگین شود. استقلالی‌ها پس از چند ارسال بلند از جناحین در دقیقه 24 با ضربه دیدنی وحید خشتان به گل رسیدند. این گل باعث پیش کشیدن بازیکنان پدیده و خلق موقعیت‌های گلزنی روی دروازه میزبان شد، اما این حملات با مقاومت دروازه‌بان و مدافعان استقلال خوزستان ره به جایی نبرد. ضمن اینکه کارت قرمز داور میدان به محمد قنبری بازیکن پدیده باعث 10 نفره شدن این تیم در دقیقه 40 بازی شد و تیم گل‌محمدی از این دقیقه به بعد با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

در نیمه دوم، پدیده در شرایطی که یک بازیکن کمتر داشت، برای زدن گل مساوی تهاجمی بازی می‌کرد و استقلالی‌ها با میدانداری و حفظ نتیجه، چشم به ضدحملات سریع برای استفاده از جلو کشیدن خط دفاعی قرمزپوشان میهمان داشتند. در شرایطی که بازی به دقیقه 70 رسیده بود، وحید نامداری هافبک جوان استقلالی‌ها با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا دوتیم در بیست دقیقه پایانی با تعداد بازیکن برابر به کارشان ادامه دهند.

گل‌محمدی با اضافه کردن یونس شاکری به خط حمله، ارسال توپ‌های بلند در دقایق پایانی را در دستور کار تیمش قرار داد و در شرایطی که بازی به‌دلیل مصدومیت و تعویض داور به اوقات اضافی کشیده شده بود، قرمزپوشان پدیده با استفاده از ارسال توپ از جناحین به قلب خط دفاعی استقلال خوزستان 2 بار توسط امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری به گل رسیدند تا این بازی در میان بهت و حیرت استقلالی‌ها با پیروزی 2 بر یک تیم پدیده خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): ارسال بلند وحید حمدی‌نژاد مدافع چپ استقلال خوزستان به نقطه کور خط دفاعی پدیده مشهد، با کنترل خوب و ضربه زیبای وحید خشتان همراه شد تا دروازه تیم میهمان فرو بریزد و آبی‌پوشان در خانه پیش بیفتند.

1-1 (پدیده): ارسال توپ بازیکنان پدیده از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان به درون محوطه جریمه آبی‌پوشان و ضربه سر امین قاسمی‌نژاد گل تساوی را برای تیم میهمان به دنبال داشت.

1-2 (پدیده): مشابه با صحنه گل اول پدیده، توپ از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان به قلب خط دفاعی این تیم فرستاده شد و این بار یونس شاکری با ضربه سر توپ را درون دروازه میزبان قرار داد تا اولین باخت خانگی آبی‌پوشان رقم بخورد.

در حاشیه
* اندک هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه غدیر از ابتدای مسابقه به تشویق آبی‌پوشان پرداختند.
* استقلال خوزستان با 2 تغییر نسبت به بازی قبلی در میدان حاضر شد. ایوب کلانتری و وحید خشتان جای سعید زارع و ناصر قلاوند را در ترکیب آبی‌پوشان گرفته بودند.
* ایمان مبعلی هافبک جدید استقلال خوزستان روی نیمکت این تیم قرار داشت و در نیمه دوم به میدان رفت.
* داور مسابقه با توجه به گرمای هوای اهواز وقفه خنک کردن بازیکنان را در دقیقه 30 هر نیمه اجرا کرد.
* محمدرضا ناصحی کاپیتان پدیده در اواخر نیمه اول تعویض شد و نسبت به این تعویض زودهنگام معترض شد.
* شاهو اصلانی داور مسابقه در دقیقه 82 این بازی احساس مصدومیت کرد و به ناچار جای خود را به جواد محمدی داور چهارم داد.
* هواداران استقلال خوزستان بعد از شکست این تیم نسبت به نتیجه مسابقه اعتراض کردند و کادر فنی و بازیکنان تیم‌شان را مورد انتقاد قرار دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
واقعا حیف شد داشتیم میبردیم تو وقت های اضافه 2 گل خوردیم
واقعا بد شد به امید نتایج خوب و درخشان در بازی های آینده
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
2
1
خاک برسر اس خوزستان
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
توهین نکن متاسفم برات برو دنبال همون مربی جادوگر چکار به استقلال داری شما
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
ضمن خسته نباشید به کادر فنی وبازیکنان هفته قبل گفتم فریب مساوی با گسترش را نباید بخوریم لیگ هنوز جا نیفتاده و بازیها از هفته ششم به بعد خیلی سخت میشه استقلال خوزستان در پستهای دروازبان دفاع میانی وینگر و نوک حمله باید باید باید بازیکن بخره وگرنه با این وضع قطعا سقوط میکنیم حتی اگه بازی امشب رو یک هیچ میبردیم بازهم میگفتم نقاط ضعف تیم باید برطرف بشه حالاکه باختیم اقلا نقاط ضعف بهتر دیده میشه وبرای اصلاحشون دست بکار بشیم . ضمنا اقای یزدی و اقای سلطانی جریمه سنگین و تنبیه برای اقای نامداری درنظر بگیرید نتیجه را جلو بودیم اقای نامداری با حرکت بیمورد و کارت قرمز باعث شد ورق بنفع پدیده عوض بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
من می دونستم گل می خوره اس خوزستان نمی شه بیشتر هفتاد پنج درصد بازی درحال دفاع بود حتی وقتی حریف ده نفره شد اونا انگیزه داشتن برا حمله و اس خوزستان از بس دنبال توپ دویده بود خسته شده بود کم کاری تو دفاع و گل گل نمی شه همش دفاع کرد این باخت می تونه مشکلات تیم نشون بده در اینده روش کار کنن بهتر بشن
مسعودنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
باز هم فصل شروع شد و حرص خوردن ها ما خوزستانی هم شروع شد..
کاش یک تیم در لیگ داشتیم اما قوی!

اخه تو اهواز با درجه گرما باید ببازید؟ مایه شرم است...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
3
این باخت از بی تجربه گی داریوش یزدی هستش که بازی برده را به باخت تبدیل کرد منتظر باخت از پرسپولیس هم باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها