به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پارس‌جم 2 – نفت 0؛ شکست نفتی‌ها در جم

پارس‌جم 2 – نفت 0؛ شکست نفتی‌ها در جم

خوزستان اسپورت
هفته دوم لیگ هجدهم – استادیوم تختی جم
پنجشنبه 11 مرداد 97 – ساعت 20:30
پارس جنوبی جم 2 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: میرهادی میرجوان (22) ابراهیم صالحی (70)
داور: رضا عادل
کمک داوران: هادی طوسی و محمد راهی
اخطار: میرهادی میرجوان، احمد گوهری (پارس جنوبی) – میلاد خدایی اصل، علیرضا علیزاده (نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

پارس جنوبی جم: احمد گوهری، محمد ستاری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، سعید محمدفرد، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، روح‌الله سیف‌اللهی، فرشید پاداش (71- شهرام گودرزی)، ابراهیم صالحی (82- مجید علیاری) و میرهادی میرجوان (62- محمد نوری)
سرمربی: مهدی تارتار

نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، محمود قائدرحمتی (52- صادق صادقی)، علیرضا علیزاده، حکیم نصاری، میلاد میداودی (72- اکبر آفاقی)، عباس عسکری و حسین دوستدار (66- پیمان میری)
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب پارس جنوبی جم شد.

شاگردان مهدی تارتار که در هفته نخست مغلوب فولاد شده بودند، از ابتدای مسابقه با حمایت تماشاگران بوشهری دنبال رسیدن به گل و گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان بودند تا سرانجام در دقیقه 22 به خواسته خود رسیدند. بازیکنان نفت پس از دریافت گل بازی را به نیمه زمین حریف بردند و دوبار روی ضربات میلاد میداودی دروازه پارس جنوبی را تهدید کردند که این ضربات ثمری نداشت و نیمه اول با همان تک گل به سود میزبان تمام شد.

در نیمه دوم، نفت مسجدسلیمان برای جبران گل خورده و پارس جنوبی برای زدن گل دوم به بازی سرعت بیشتری بخشیدند. پس از اینکه 2 ضربه‌ی حکیم نصاری توسط دروازه‌بان پارس جنوبی دفع شد، باز هم زردپوشان میزبان بودند که از اشتباهات نفتی‌ها بهره بردند و ابراهیم صالحی دومین گل را در پی خروج ناموفق دروازه‌بان نفت به ثمر رساند.

گل دوم باعث باز شدن خط دفاعی نفت مسجدسلیمان و فراهم شدن شرایط برای ضدحملات پارس جنوبی شد و در سمت مقابل هم نفتی‌ها با اضافه کردن پیمان میری و اکبر آفاقی در صدد فرار از شکست بودند اما در ادامه این مسابقه گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با پیروزی 2 بر صفر پارس جنوبی خاتمه پیدا کرد.

پارس جنوبی با این برد 3 امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان یک امتیازی باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (پارس جنوبی): فرشید پاداش از سمت راست تیمش نفوذ کرد و توپ بلندی را روی دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد و میرهادی میرجوان بالاتر از یوسف وکیا با ضربه سر محکم توپ را وارد دروازه نفتی‌ها کرد.

2-0 (پارس جنوبی): ارسال بلند به پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان با اشتباه فاحش دروازه‌بان این تیم همراه شد تا ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی از خروج اشتباه سنگربان حریف نهایت استفاده را ببرد و دومین گل را وارد دروازه نفت کند.

در حاشیه
* بلیت فروشی از ساعت 18 آغاز شد و درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز شدند.
*برخی هواداران پارس جنوبی از شهرهای مختلف استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان خود را به جم رسانده بودند.
* به دلیل گرمی هوا در جم، عده ای از هواداران قصد ورود بطری‌های آب معدنی خنک را به داخل استادیوم داشتند که از ورود آب معدنی و اشیاء مختلف جلوگیری شد.
* بیش از یکصد نفر از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی جم حضور داشتند و از تیم نفت حمایت می‌کردند.
* مهدی تارتار قبل از آغاز مسابقه به سمت عبدالله ویسی و نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان رفت و به آن‌ها خوشامد گفت.
*با توجه به صادر نشدن آی‌دی کارت برای خبرنگاران، عده ای از عکاسان و خبرنگاران از ورود آنها به ورزشگاه توسط یگان ویژه جلوگیری شد که با هماهنگی هیات فوتبال جم وارد ورزشگاه شدند.
*بهرام رضاییان مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی قبل در حین گرم کردن بازیکنان با عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجد سلیمان خوش و بش گرمی کردند.
* مهدی تارتار و نیمکت تیم پارس جنوبی در جریان نیمه اول نسبت به قضاوت داور میدان معترض بودند.
* بین دو نیمه از میلاد میداودی، رحمان احمدی، عبدالله ویسی و مهدی تارتار به عنوان اهداکنندگان خون تجلیل شد و آنها به عنوان سفرای اهدای خون انتخاب شدند.
*جایگاه نامناسب دوربین های صداوسیما در جلوی جایگاه خبرنگاران باعث شده تا اهالی رسانه برای پوشش این مسابقه کار دشواری داشته باشند و همین موضوع گلایه خبرنگاران را نیز به همراه داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
تیم فوروارد نداره تازه دقیقه هفتاد میلاد رو هم میکشه بیرون معلومه میبازه. تیم جم بازیکناش خیلی ازما بهتر بودن تازه نیمکتشون هم بازیکنای مطرح ومعروفی داشت ولی ما چی. جمعیت شهره جم نصفه مسجدسلیمان هم نیست ولی...
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
اقای بابادی مدیرعامل محترم لیگ برتر با لیگ یک فرق داره چرا جوگیر شدید و فکر میکنید با بچه های لیگ یکی میشه در لیگ برتر موفق شد؟ پارس جنوبی پارسال 70 درصد ترکیبش رو عوض کرد وقتی به لیگ برتر صعود کرد. تا دیر نشده حداقل 3 بازیکن بگیرید بخصوص خط حمله و دروازه بان بسیار مشکل داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
3
امسال هم نفت افتضاح است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها