به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

تارتار: دو تیم برای پیروزی وارد زمین شده بودند

تارتار: دو تیم برای پیروزی وارد زمین شده بودند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری گفت: شاهد بازی زیبایی بودیم و هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. قبل از بازی به بازیکنان گفتم باید در نیم‌فصل اول امتیازات را جمع کنیم، چون در نیم‌فصل دوم این کار سخت می‌شود.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم به گل برسیم و در طول بازی نیز موقعیت‌های بیشتری از حریف خود داشتیم. من در بازی گذشته با وجود شکست مقابل فولاد از بازیکنان تیمم تشکر کردم اما در این بازی از آنها گله‌مند هستم. دلیل این گله به خاطر غرورم یا دست کم گرفتن حریف نیست اما بچه‌های ما امروز با غرور و از روی شکم سیری بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی عنوان کرد: موقعیت‌های گل زیادی در این بازی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. در نیم فصل دوم اگر بخواهیم به این صورت از موقعیت‌ها استفاده نکنیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد. از لحاظ بدنی از تیم نفت مسجد سلیمان بهتر بودیم و خوشحالم که مردم جم امشب با خوشحالی به خانه باز می‌گردند و هیچ چیزی برای ما بالاتر از خوشحالی مردم نیست.

تارتار در پاسخ به این سوال که دلیل عملکرد خوب پارس جنوبی در دو دیدار گذشته چه مسئله‌ای بوده است، گفت: سعی کردیم بدنه اصلی تیم را در فصل جاری حفظ کنیم. بابت این مسئله باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در شرایط اورژانسی و با وجود اتفاقاتی که افتاد، توانست در 10 روز 10 بازیکن تیم  را حفظ کند. موفق شدیم بازیکنان باتجربه خود را حفظ کنیم و در کنار آن خریدهای خوب نیز داشتیم که از روی آگاهی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: در فصل گذشته در بخش هجومی دست ما بسته بود اما در فصل جاری نیروهای خوبی را به خدمت گرفتیم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. ضمن اینکه تمرینات بدنسازی خوبی را در پیش فصل پشت سر گذاشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوب با تیم‌های مدعی داشتیم تا به شرایط فعلی برسیم.

ادامه دارد...

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها