به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

ایرانجوان 1 – شهرداری 0؛ سیزدهمین باخت شهرداری

ایرانجوان 1 – شهرداری 0؛ سیزدهمین باخت شهرداری

خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ یک – استادیوم بهشتی بوشهر
چهارشنبه 15 فروردین ماه 97 – ساعت 16:30
ایرانجوان بوشهر 1 – شهرداری ماهشهر 0
گل: مسعود نظرزاده (74)
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: جواد قنبریان و بابک خسروی
اخراج: میلاد شیخ‌سلیمانی (45- شهرداری)
اخطار: سجاد فیض‌اللهی (ایرانجوان)

ایرانجوان بوشهر: علی عساکره، اویس کردجهان، حسین بازیاری، امین مشایخ (46- حسین محمدی)، حسین کاظمی (46- احسان اسدزادی)، مسعود نظرزاده، صادق گشنی، مصطفی احمدی، رضا احمدشاهی، مرتضی رنجبری (69- مصطفی چاپی) و سجاد فیض‌اللهی
سرمربی: حسین خطیبی

شهرداری ماهشهر: حسن پورحميدی، ميلاد شيخ‎سليمانی، خيرالله ويسی، كمال‌الدين نیک‌خوی، محمد باشی (احمد نورنعیمی)، مصطفی ماهی، مهدی عبدی، رضا جباری (69- هادی ایمانی)، حسين مالکی (77- شروین بزرگ)، سجاد قنواتی و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در مصاف با تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر با یک گل شکست خورد.

نیمه اول بازی شهرداری ماهشهر مقابل تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر در شرایطی بدون گل خاتمه یافت که میلاد شیخ‌سلیمانی مدافع شهرداری در آخرین ثانیه‌های این نیمه با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم میهمان در نیمه دوم با 10 بازیکن در میدان حضور پیدا کند.

ایرانجوان در نیمه دوم برای زدن گل برتری و افزایش امیدواری به فرار از سقوط دست به بازی تهاجمی زده و طراحی حملاتی روی دروازه شهرداری به دنبال کسب سه امتیاز بود و شاگردان مرزبان هم به دنبال استفاده از ضدحملات بودند تا از این طریق دروازه علی عساکره سنگربان خوزستانی ایرانجوان را تهدید کنند.

پس از اینکه حسن پورحمیدی سنگربان شهرداری 2 بار مانع از گلزنی بازیکنان ایرانجوان شد، سرانجام فشار تیم میزبان در دقیقه 74 به ثمر نشست و مسعود نظرزاده قفل دروازه شهرداری را گشود.

تلاش یاران ایرانجوان و شهرداری در دقایق پایانی برای گلزنی ادامه یافت. در دقیقه 78 پورحمیدی بار دیگر منجی دروازه تیمش شد و در دقیقه 84 علی عساکره دروازه‌بان ایرانجوان مانع از گلزنی یاران شهرداری شد. آخرین فرصت خطرناک بازی هم در دقیقه ششم وقت اضافی به وجود آمد که عباس چاپی مهاجم ایرانجوان نتوانست دروازه بدون دروازه‌بان شهرداری را باز کند و این دیدار با همان تک گل مسعود نظرزاده به سود ایرانجوان خاتمه یافت.

شهرداری ماهشهر با قبول سیزدهمین یاخت طی فصل جاری در رده دوازدهم باقی ماند و ایرانجوان نیز در رده شانزدهم جدول منتظر هفته‌های پایانی است.

شرح گل
1-0 (ایرانجوان): ارسال دقیق پای چپ احسان اسدزادی به درون محوطه جریمه شهرداری ماهشهر را مسعود نظرزاده با ضربه سر محکم در سه‌کنج دروازه تیم میهمان جای داد تا شادی را به اردوی ایرانجوان بیاورد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها