به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

نفت 3 – برق‌جدید 0؛ گام بلند نفت به سمت صعود

نفت 3 – برق‌جدید 0؛ گام بلند نفت به سمت صعود

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
چهارشنبه 15 فروردین ماه 97 – ساعت 16:45
نفت مسجدسلیمان 3 – برق جدید شیراز 0
گل: پیمان میری (43 و 63) میلاد خدایی‌اصل (83)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی
اخطار: مسعود پورمحمد (نفت) – میثم شاه‌مکوندزاده، حمید نوری (برق جدید)
تماشاگر: شش هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین  موسی‌زاده، حمید نعمتی، اکبر آفاقی (1+90- حسین دوستدار)، محمد علی‌نژاد، پیمان میری (90- محمد مهری) و میلاد میداودی
سرمربی: محمود فکری

برق جدید شیراز: آرش ملک علیایی، ميلاد احمدی، ايمان كيانی، ميثم شاه‌مكوندزاده، مجيد جلالی‌فر، وحيد جلالی، پوريا زارع، سيامک كوهنورد، محمد علی‌مردانی (62- حمید نوری)، وحید شاکرنقی (60- فرزان دانا) و ابراهيم مرادی (79- محمدرضا احمدی)
سرمربی: رحمان رضایی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان در بازی خانگی مقابل برق جدید شیراز با سه گل به پیروزی رسید.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان در اکثر دقایق نیمه اول کنترل توپ را در اختیار داشتند، اما دفاع فشرده یاران برق جدید تا دقایق پایانی این نیمه، کمتر اجازه‌ی خلق موقعیت‌های مسلم گلزنی را به شاگردان فکری می‌داد و دروازه‌بان‌های دو تیم تا اواخر این نیمه کار سختی نداشتند.

نفتی‌ها در دقیقه 38 در پی برخورد شوت میلاد میداودی به دست مدافع میانی تیم میهمان می‌توانستند صاحب ضربه پنالتی شوند که داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد. ضربه سر دقیقه 39 میداودی هم به بیرون رفت و در نهایت تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 43 نیمه اول مزد میدانداری و مالکیت توپ را با گل پیمان میری گرفت تا در وقت استراحت بین دو نیمه برنده به رختکن برود.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که می‌دانستند یک گل حاشیه امنیت مناسبی برای کسب پیروری نیست، در این نیمه برای افزایش تعداد گل‌های زده بازی تهاجمی را در دستور کار داشتند و پس از طراحی چند حمله در دقیقه 63 روی اشتباهات دروازه‌بان و مدافع برق‌جدید و فرصت طلبی پیمان میری به گل دوم دست یافتند تا با استرس کمتری بازی را دنبال کنند.

در ادامه این نیمه، ضربه دقیقه 70 محمد علی‌نژاد عرض محوطه شش قدم تیم برق‌جدید را طی کرد، شوت زمینی دقیقه 73 میلاد میداودی در دو مرحله توسط ملک علیایی مهار شد و ضربه فنی اکبر آفاقی در دقیقه 76 از بالای دروازه شیرازی‌ها به بیرون رفت.

نفت مسجدسلیمان در دقیقه 83 گل سوم را هم درون برق‌جدید شیراز جای داد و این بار میلاد خدایی‌اصل برای زردپوشان نفت گلزنی کرد تا شاگردان محمود فکری یک برد پرگل خانگی را در استادیوم مسجدسلیمان به هواداران تیم‌شان هدیه کنند.

نفتی‌ها با این پیروزی 60 امتیازی شده و به صدرنشینی در جدول لیگ یک تداوم بخشیدند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): اکبر آفاقی مهاجم نفت آرش ملک علیایی دروازه‌بان برق جدید تک به تک شد و پس از اینکه سنگربان تیم میهمان ضربه آفاقی را برگشت داد، پیمان میری با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه برق جدید شیراز را گشود.

2-0 (نفت): در پی اشتباه فاحش آرش ملک علیایی دروازه‌بان برقی‌ها در دفع ضربه حمید نعمتی، توپ به پیمان میری رسید و ضربه زمینی میری در دهانه دروازه برق جدید با دخالت مدافع تیم شیرازی به درون دروازه غلطید تا گل دوم زردپوشان نفت به ثبت برسد.

3-0 (نفت): نفوذ محمد علی‌نژاد از منطقه چپ خط دفاعی برق جدید شیراز و ارسال زیبای این بازیکن به تیر دوم با ضربه سر میلاد خدایی‌اصل مدافع پیش تاخته‌ی نفت مسجدسلیمان تبدیل به گل سوم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
4
تبریک به نفت و هوادارانش و تمام خوزستانیها
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
4
بازی عااااالی بود ماشالا بچه ها همینطور ادامه بدین تا لیگ برتر راهی نمونده
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
4
با سلام و عرض تبریک به کادر فنی بازیکنان هواداران نفت مسجدسلیمان اقای فکری عزیز خوشحالیم که سال جدید با استفاده از ترکیب خوب دو پیروزی مهم اوردیم و امیدوارم بازیکنان با همین جدیت تا انتهای بازیها تلاش کنند تا شاهد قهرمانی تیم محبوبمان باشیم.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
4
ماشاالله بر نفت ، ایول بر فکری ، لیگ برتر 100 درصد
افشین صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
2
ممنون بچه ها واقعا عالی بودین انشاالله لیگ برتر
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
2
ایول به اینهمه غیرت...ایول... نفت یکی ازبهترین بازیهای خود را ارائه کرد.... نفت بعداز یک دوره افت مجددا به اوج برگشت ...ترکیب تهاجمی نفت بی همتاست .... ولی هنوز به تلاش نیازمندیم .... مهمترین بازی نفت بازی خانگی با نساجی رقیب سرسخت است کافیست آن بازی را نبازیم آنوقت با65امتیاز هم یعنی یک برد دو مساوی صعود میکنیم... یادمان باشد بازی بعدی بااکسین بحران زده که اعتصاب وبی تمرین باسپاسی بازی کردند وسرمربی آقای لطیفی هم بازی بانفت محروم است ...نفت میتواند نهایت استفاده ازشرایط اکسین را داشته باشد ...به امید برد وکسب3امتیاز ازاکسین بحران زده.... به امید صعود نفت شهر اولین ها... سال 97 خوزستان 4 سهمیه لیگ برتر خواهد داشت..... درود به غیرتمندان خوزستان
عشق نفت م آی س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
شهر من ،من به تو می اندیشم نه به فردای خویش..درود بر بچه های باتعصب نفت که برای اعتلای نام م آی س تلاش میکنند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
ماشالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها