به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین شکست نفت در خارج از خانه

اولین شکست نفت در خارج از خانه

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان متحمل اولین شکست در خارج از خانه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم با یک گل نتیجه را به فجرسپاسی شیراز واگذار کرد تا اولین شکست شاگردان محمود فکری در دیدارهای خارج از خانه در فصل ورزشی 96-97 رقم بخورد.

نفتی‌ها قبل از این فقط یک باخت خانگی برابر خونه به خونه بابل را متحمل شده بودند و در جام حذفی نیز در مسجدسلیمان نتیجه را به گسترش فولاد تبریز واگذار کردند. صدرنشین لیگ یک دیروز برای نخستین بار شکست در خارج از مسجدسلیمان را تجربه کرد، اما بادران تهران نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم هم نتوانست با پیروزی از میدان خارج شود تا فاصله نفتی‌ها با تیم دوم جدول شش امتیاز باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
نفت مسجدسلیمان باهمه شایستگی که درلیگ یک به نمایش گذاشت داربازی مقابل فجر سپاسی متحول شده بازی خوبی ارائه کرد اما فرصتهای بدست آمده تبدیل به گل نشدند وحسرت بدشانسی تا آنجا پردامنه شد که دقیقه94 دروازه بان فجر باشناخت قبلی از شگرد پنالت زنی میلاد میداودی پنالتی مهار کرد وباخت رابه نفت مسجدسلیمان تحمیل کرد... بدیهی ست در تورنمنت سنگین لیگ یک 34 بازی باخت ومساوی هم برای صدر نشینان اتفاق می افتد... اما نفت نشان داد هرگز آنرا نمی پذیرد... هواداران عزیز بازی باآلومنیوم اراک این تیم حاشیه ساز را ... پرتعداد وبا تشویق های بی امان نفت مسجدسلیمان دنبال خواهیم کرد... کور شود هرآنکه رشد خوزستان را نخواهد... درود به غیرتمندان خوزستان... سال97 چهار سهمیه درلیگ برتر و 2 سهمیه در آسیا خواهیم داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها