به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

شهرداری 1 – مس 1؛ شهرداری در خانه متوقف شد

شهرداری 1 – مس 1؛ توقف خانگی شهرداری ماهشهر

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌ویکم لیگ یک - استادیوم شهداء ماهشهر
یک‌شنبه 8 بهمن 96 – ساعت: 14
شهرداری ماهشهر 1 – مس رفسنجان 1
گل: خیرالله ویسی (29) برای شهرداری – حسین شنانی (85) برای مس
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: علی اکبر نوری، محمدرضا فتحی

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدی‌خانی، کمال‌الدین نیک‌خوی، ميلاد شيخ‌سليماني، خيرالله ويسی، رضا مرادی، رضا حقيقی، مصطفی ماهی، رضا جباری، مهدی عبدی، حسين مالکی و محمدحسين مهرآزما
سرمربی: علیرضا مرزبان

مس رفسنجان: سعید ابراهیم‌پور، سیدکاظم حیات‌منش، سجاد حیدری، جواد مولایی، علی اکبر حیدری‌نیا، امیرحسین عسکری، محمدحسین کریم‌زاده، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، محمود تیغ‌نورد و بهرام رشید فرخی
سرمربی: علی سامره

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید.

شهرداری و مس رفسنجان که هفته گذشته موفق به شکست دادن 2 تیم شیرازی حاضر در لیگ دسته اول شده بودند، با روحیه بالایی گام به این دیدار گذاشتند تا ضمن کسب امتیازات کامل مسابقه به نیمه بالای جدول رده‌بندی صعود کنند.

در نیمه اول، موقعیت‌هایی روی دروازه‌های 2 تیم ایجاد شد ولی این تیم شهرداری ماهشهر بود که در دقیقه 29 به خواسته‌اش رسید و با ضربه خیرالله ویسی دروازه‌ی مس رفسنجان را گشود تا این نیمه را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم، سرمربی تیم مس رفسنجان برای دست‌یابی به گل تساوی دست به تغییراتی در چیدمان بازیکنان تیمش زد تا سرانجام حسین شنانی بازیکن تعویضی تیم میهمان در دقیقه 85 کار را به تساوی کشاند.

با تقسیم امتیازات در این مسابقه، شهرداری ماهشهر 26 امتیازی و مس رفسنجان 30 امتیازی شدند و هر 2 تیم در نیمه پایین جدول رده‌بندی باقی ماندند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها