به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۲۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

شهرداری 3 – راه‌آهن 1؛ پیروزی خانگی شهرداری

شهرداری 3 – راه‌آهن 1؛ پیروزی خانگی شهرداری

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ یک – استادیوم شهداء ماهشهر
یکشنبه 17 دی ماه 96 – ساعت: 14
شهرداری ماهشهر 3 – راه‌آهن تهران 1
گل: فرشید پاداش (5 و 79) علی‌اصغر شیردل (70) برای شهرداری – وحید نجفی (54) برای راه‌آهن
داور: احمد محمدی
کمک داوران: امرالله طراح و احسان تیموری

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدي خانی، احمد نعيمی، خيرالله ويسی، محمد باشی، محمدحسين مهرآزما، سجاد قنواتی، مصطفی ماهی، رضا جباری، حسين مالکی، محمد پورسواریان و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان

راه‌آهن تهران: حسین آشنا، بهمن شیرالی، صابر خوشنام، فرشاد قاسمی، علی حضرتی، سپهر روزی‌طلب، مهران قاسمی، محمد محمدیان، امین رضایی، وحید نجفی و علی امین الرعایایی
سرمربی: محسن بیاتی‌نیا

خلاصه بازی
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نیم‌فصل دوم را با پیروزی مقابل راه‌آهن تهران آغاز کرد.

شهرداری ماهشهر در اولین بازی از نیم‌فصل دوم مقابل تیم قعر جدولی راه‌آهن تهران به میدان رفت و با حضور تماشاگران ماهشهری در استادیوم شهداء برابر این تیم به پیروزی 3 بر یک دست یافت تا حاشیه امنیت بیشتری در نیمه پایین جدول لیگ پیدا کند.

فرشید پاداش گلزن اول ماهشهری‌ها که در مسابقه دور رفت مقابل راه‌آهن هت‌تریک کرده بود، در بازی برگشت نیز خیلی زود دروازه‌ی این تیم تهرانی را گشود و در دقیقه 5 شهرداری را از حریف پیش انداخت.

نیمه اول با تک گل پاداش به‌سود شهرداری تمام شد، اما راه‌آهن در دقایق ابتدایی نیمه دوم با ضربه وحید نجفی کار را به تساوی کشیدند. این گل پایان کار نبود و زردپوشان میزبان با حمایت هواداران خودی، تیم راه‌‎آهن را تحت فشار قرار دادند و 2 بار توسط علی‌اصغر شیردل و فرشید پاداش به گل رسیدند تا نتیجه 3 بر یک به‌سود شاگردان مرزبان شود.

شهرداری ماهشهر با این پیروزی 22 امتیازی شد و از منطقه خطر فاصله گرفت. راه‌آهن تهران نیز با داشتن 3 امتیاز از 18 مسابقه گزینه اول سقوط به دسته پایین‌تر است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها