به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

ماشین‌سازی‌ 0 – نفت 0؛ تساوی در سرمای تبریز

ماشین‌سازی‌ 0 – نفت 0؛ تساوی در سرمای تبریز

خوزستان اسپورت- زردپوشان نفت مسجدسلیمان به صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال ایران ادامه دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در اولین هفته از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ یک، تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم بنیان دیزل مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد.

حمید حاج‌ملک با کمک عسگر محمدی و اسماعیل محمدی وظیفه قضاوت این بازی در هوای سرد تبریز را به عهده داشت.

محمود فکری در این مسابقه تیمش را با ترکیب متشکل از یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، میلاد خدایی‌اصل، حمید نعمتی، صادق صادقی بابااحمدی، اکبر آفاقی، حسین دوستدار، میلاد میداودی و پیمان میری به میدان فرستاد و در نیمه دوم تغییراتی هم انجام داد که تغییری در نتیجه بازی نداشت.

دیدار ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان به‌دلیل بدهی 450 میلیون تومانی باشگاه ماشین‌سازی به سازمان لیگ و آماده نبودن کارت بازی چند بازیکن این تیم با نیم ساعت تأخیر آغاز شد و تیم میزبان در شرایطی مقابل نفت قرار گرفت که بازیکن ذخیره روی نیمکت نداشت و در جریان بازی هیچ تعویضی انجام نداد.

 ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در طول 90 دقیقه فرصت‌های برای زدن گل برتری داشتند که از این فرصت‌ها بهره‌ای نبردند و این مسابقه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی 39 امتیازی شد و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول را حفظ کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
1
اقای فکری سه هفته نفت نمیبره.تیمای مدعی دارن میرسن. تیم اخر جدول که حتی نفر ذخیره رو نیمکت برا تعویض نداشت رو هم نبردید.تا دیر نشده مسولا فکری باید بکنن اگه قصدشون صعود به لیگ برتره.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
1
به امید صعود تیم نفت به لیگ برتر
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
2
خوزستانی های باغیرت همت کنید ازهمه امکانات استفاده کنید تا تلویزیون خوزستان هم مانند سایراستانها مسابقات نفت مسجدسلیمان را پخش کند ...واقعا مسخره است که بدستور تهران ازدیدن بازیهای تیم برگزیده استان درلیگ یک محروم باشیم....مگر اسمش سیمای خوزستان نیست پس چرا علیه خوزستان عمل میکند؟!!!عزیزان پیگیر باشیم تا سیمای خوزستان درجهت مردم خوزستان برنامه ریزی کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها