به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

نیک‌نفس: می‌خواستم روحیه بیرانوند را خراب کنم

نیک‌نفس: می‌خواستم روحیه بیرانوند را خراب کنم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صحبت‌های جالبی را در مورد پنالتی چیپش به علیرضا بیرانوند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، زیبر نیک‌نفس در گفت‌وگو با تسنیم صحبت‌هایی را در مورد پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس، پنالتی چیپی که به بیرانوند زد، مشکلات مالی تیمش و ... صحبت‌هایی را انجام داده که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

از پیروزی‌تان مقابل پرسپولیس شروع کنیم، برد خیلی ارزشمندی به‌دست آوردید.
بازی سنگینی بود. پرسپولیس در سال‌های اخیر یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران بود. آنها تیم خیلی قوی دارند، اما ما هم پس از اینکه هفته گذشته به این تیم در لیگ برتر باخته بودیم، انگیزه داشتیم که جبران کنیم. باید ثابت می‌کردیم که آن باخت اتفاقی بود. همه تلاش‌مان را هم کردیم و خدا را شکر بازی را هم بردیم و به نیمه نهایی رفتیم.

به‌نظر می‌رسید بازیکنان‌تان در وقت‌های از لحاظ بدنی اضافه کم آورده بودند.
من چون در حال گرم کردن بودم نیمه دوم را زیاد ندیدم، اما از نظرم پرسپولیس هم همین‌طور بود و از لحاظ بدنی کم آورد. فقط خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم.

درباره پنالتی که زدی صحبت کن، چیپ زدی، اما توپ گل نشد. اگر گل می‌شد یک گل زیدانی زده بودی.
بله، فکر می‌کنم مربع را زیاد گرفتم و نگه داشتم! (می‌خندد) خدا را شکر که بازی را بردیم و پنالتی من تأثیرگذار نبود.

قبول داری ریسک خیلی بزرگی انجام دادی؟
بیرانوند خیلی خوب در دروازه ایستاده بود. یک پنالتی را گرفت و کلاً هم مسیر توپ را خوب تشخیص می‌داد. او درون دروازه مدام به خودش اعتماد‌به‌نفس می‌داد. می‌خواستم با چیپ روحیه او را پایین بیاورم و روحیه تیم خودمان هم بالا برود. چون در ورزشگاه آزادی بودیم و بچه‌های ما به‌خاطر حضور هواداران پرسپولیس کمی استرس داشتند، می‌خواستم روحیه تیم‌مان بالا برود، اما بدشانسی آوردم.

فکر نکردی اگر آن توپ نشود و صنعت نفت ببازد، خیلی‌ها تو را مقصر شکست می‌دانند؟
در آن لحظه فقط به این فکر می‌کردم که پنالتی گل شود و صنعت نفت بازی را ببرد. من به چیز دیگری فکر نمی‌کردم. از تصمیم خودم پشیمان نیستم، فقط کمی بدشانس بودم.

درباره مشکلات پرتعداد صنعت نفت آبادان هم کمی توضیح بده. چرا تا این حد به مشکل خوردید؟!
شاید مردم از بیرون نفهمد، اما برخی از بازیکنان ما برای خرجی‌شان هم مشکل دارند. نمی‌دانم این مشکل چرا حل نمی‌شود. امیدوارم مشکلات حل شود تا ما هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی برای صنعت نفت تاریخ‌سازی کنیم. اگر این اتفاق رخ بدهد، ما سال‌های سال در تاریخ می‌مانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
3
دفعه آخرت باشه سر خود کاری کرده باشی و بجای خنده ممکن بود از طرف هواداران آبادان بدجوری طرد بشی و یجورایی باید می رفتی کره ماه زندگی کنی.رفتارت رو اصلاح کن.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
2
با احترامی که برای زبیر قائلم ولی نیمه دوم هروقت زبیر میخاد بیاد داخل زمین استرس بهم وارد میشه با اشتباهات وحشتناکی که میکنه این پنالتی جای خود همین 2 هفته قبل بازی تراکتور تو ابادان یه پاس گل داد به فورواد تراکتور بازی که میتونستیم ببریم از دست دادیم
عدنان عباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
2
اعتماد به نفس زمانی خوبه که حساب شده و متناسب با تواناییهای فرد باشد.این جور اعتماد به نفس کاذب میتواند به غرور وناشی بازی وسهل انگاری بیانجامد.اقای نیک نفس تصمیماتت تو میدان مسابقه باید سنجیده وحساب شده باشد فرق بازیکن خوب وبد جدای از تواناییهای فنی همین موارد میباشد.
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
3
کارت اصلا صحیح نبود برای خواسته‌ای خودت با روحیه مردم بازی کردی، اتفاقا خوش شانس بودی که پرسپولیس هم پنالتیشون خراب کردن وگرنه الان صنعت حذف شده بود، اونموقع گناه مردم و هواداران چی بود
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
2
اتفاقا این چند بازی که امدی تو اعتماد به نفس نداشتی قبول کن افت کردی تمرینات رو جدی بگیر با شک پاس میدی خودتو با تیم هماهنگ کن از حرکتهای نمایشی دوری کن باید ساده بازی کنی اونم با تعصب نه بی انگیزه باور کن دیگه زمانی برات نمونده که داری از دست میدی خیلی توپو نگه می‌داری و بعد لو میدی تو باید بیشتر بدون توپ بازی کنی وبازی حریفو خراب کنی موفق باشی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
1
نزدیک بود تیم رو به فنا بدی با این اعتماد به نفست. شک نکنید صنعت حذف میشد دیگه کمالوند برنمیگشت
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
اقاي زبير خان شما با اين اشتباه بچگانه ات نزديك بود ارزوهاي يك شهر را نابود كني هر موقع كه به زمين ميياي حس باختن به من داده ميشود كار شما امتياز دادن است چند سال پيش هم با اشتباه مرگباري كه مقابل سياه جامگان در دسته یک كردي مانع صعود صنعت به ليگ برتر شدي هر وقتم كه به زمين ميياي استرس ما ده برابر ميشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها